ATE schreef:kijk een hoe lief
ah... wat lief zeg
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MiltonB schreef:lijkt me ook enorm gaaf zeg dat strand. sponsor zoeken voor jo d'r vrachtwagen dan maar he?!
en naar het Twiske kunnen we toch ook wandelend heen trekken we er een daggie voor uit of is dat een gek idee??
. LIQUITA schreef:MiltonB schreef:lijkt me ook enorm gaaf zeg dat strand. sponsor zoeken voor jo d'r vrachtwagen dan maar he?!
en naar het Twiske kunnen we toch ook wandelend heen trekken we er een daggie voor uit of is dat een gek idee??
Hahaha, dat kan. Milton weet de weg, die heeft het vaak genoeg gelopen. Meereh....ik laat me wel brengen.
_sandra schreef:3was vanmorgen om 9 uur al op manege. had de bak half uur voor mezelf, daarna werd het druk. waren er meer vroeg hun bed uit. mav was een minuut of 5 heel stout. ging weer beetje steigeren. heeft ontzettensd op zijn donder gehad van me. daarna liep ie als een tiet! zelfs zijn galop zat vaart in hihi. heb dus uiteindelijk heeeeerlijk gereden!!!
Startkaart aanvragen!!! LIQUITA schreef:_sandra schreef:3was vanmorgen om 9 uur al op manege. had de bak half uur voor mezelf, daarna werd het druk. waren er meer vroeg hun bed uit. mav was een minuut of 5 heel stout. ging weer beetje steigeren. heeft ontzettensd op zijn donder gehad van me. daarna liep ie als een tiet! zelfs zijn galop zat vaart in hihi. heb dus uiteindelijk heeeeerlijk gereden!!!Startkaart aanvgragen!!!
LIQUITA schreef:San, ik heb je een mail gestuurd met een leuk huis, hihi. Zag trouwens dat jij een mailtje verstuurd had voor het aanmelden op msn, maar volgens mij zijn we nog aangemeld bij elkaar. Ik durf je niet zo goed te "roepen" op msn. Al zegt Erik dat we virus vrij zijn.