Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Peet is dat de almere cup?. Dan ben ik er namelijk om foto's te maken.
Emmaa_ schreef:Peet is dat de almere cup?. Dan ben ik er namelijk om foto's te maken.
Maaikeee schreef:Woow Resy gaat op Joos?
Idd respect!![]()
Ben benieuwd!
Ojaah iris gaat lekker naar laage vuursche!
Ze hebben geluk met het weer!
Citaat:13-14 september 2008 'Almere-Cup"(bron veldstar.nl)
fallenangel3 schreef:Maaikeee schreef:Woow Resy gaat op Joos?
Idd respect!![]()
Ben benieuwd!
Ojaah iris gaat lekker naar laage vuursche!
Ze hebben geluk met het weer!
Nee respect omdat ze er gister 3 keer is afgevallen en er gewoon weer op klom![]()
ik denk eerlijk gezegd niet dat ze morgen gaat springen

).
...
. Was best zenuwachtig... maar Twingo was best lief! Ik had het echt niet verwacht. Alleen af en toe een beetje op zij lopen, voor de rest veel afstand kunnen houden en heb er in de galop zelfs aan moeten drijven
. OOk nog alleen van de groep af gegalopeerd (eerst rustig in draf, was bang dat ze ging poedersuiker) maar ze deed het hartstikke netjes, ik was alleen erg voorzichtig anders had ik wss zonder moeite een flink eind weg kunnen rijden en hard
.

Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:
Nee respect omdat ze er gister 3 keer is afgevallen en er gewoon weer op klom![]()
ik denk eerlijk gezegd niet dat ze morgen gaat springen
Oewg
Heeft ze geen pijn?????
waarom gaat ze niet springen morgen?
Melanieetjuh schreef:Oh, wat goed van je Sam!
idd, je mag best trots op je zelf zijn!!![]()

fallenangel3 schreef:Hij kan gewoon in het topic hoor
Worlino..... heeft een ontsteking in der hoef???

fallenangel3 schreef:Ze moest gister van Frans wel gewoon meerijden omdat ze het eruit moet lopen. DUs ze ging mee het bos in. Marina zat erop en die baalde echt want ze liep echt zwaar kreupel.
We hebben ook een klein rustig rondje gelopen (maar dat kan ook komen doordat Vic mee was)....
Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:Ze moest gister van Frans wel gewoon meerijden omdat ze het eruit moet lopen. DUs ze ging mee het bos in. Marina zat erop en die baalde echt want ze liep echt zwaar kreupel.
We hebben ook een klein rustig rondje gelopen (maar dat kan ook komen doordat Vic mee was)....
fijn!!!
Liisette_ schreef:Worlino liep om zes uur ook niet goed...
Had dus al een beetje het idee dat ze weer ontsteking heeft...
Melanieetjuh schreef:idd.. ga wel ff contact opnemen met Jolien.
Starks laat Frans haar wél lopen hé