Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Tytje schreef:Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.xan schreef:Zijn dit nu 3 winstpunten ???LIQUITA schreef:Jaja....dat zijn 3 winstpunten.
Hoe zit dat nu ook al weer met die winstpunten.
180 is 1
196 is 2 ?????
en 3 dan ??????
Weet iemand dit (niet dat ik 2 of 3 winstpunten ga rijden hoor in één wedstrijd![]()
(dat laat ik aan tytje over))
maar wil het gewoon graag weten.
xan schreef:Hallo smurfen
Hierbij nodig ik jullie uit om samen naar de dvd van vanavond te komen kijken.
Het is ten eerste heel leuk om naar te kijken, en ten tweede zie je meteen (van jezelf)
allerlei verbeterpunten.
Ronald bedankt voor het filmen. De kwaliteit is echt goed, met zoweinig licht in de bak.
Zullen we iets bij mij thuis afspreken ??????
Koffie met wat lekkers komt er dan bij![]()
Voorstel: a.s. woensdagavond ????
_sandra schreef:tja en dan vlgd week. maandag avond boekhouder di woe do werken vrijdag verjaardag san en coen zaterdag feest chantal en dan ......op vakantie!!!! helaas smurfjes, ik zal zo veel mogelijk mijn best doen met kuur op muziek, maar video kijken is voor mijn niet te doen. of het moet op een vrijdag ochtend!!!!! druk druk druk!!!!!!
Tytje schreef:In het begin ging alles fout. Mijn startcoupons waren verdwenen, na een goede zoekactie toch nog gevonden. Toen ging ik mijn proef rijden, kwam de jury uit het hok, ze dacht dat ik de verkeerde proef reed. Ik moest een andere proef rijden?! Dat deed ik maar, ga echt geen discussie aan met een jury. Halverwege deze proef, kwam ze weer het hok uit, ik reed toch de verkeerde proef. Ik zei dat ik zeker wist, dat ik proef 6 en 5 moest rijden. Nu moest ik weer opnieuw beginnen met toch echt proef 6. Ach, Valentino was zo lekker los gereden!
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:tja en dan vlgd week. maandag avond boekhouder di woe do werken vrijdag verjaardag san en coen zaterdag feest chantal en dan ......op vakantie!!!! helaas smurfjes, ik zal zo veel mogelijk mijn best doen met kuur op muziek, maar video kijken is voor mijn niet te doen. of het moet op een vrijdag ochtend!!!!! druk druk druk!!!!!!
Waar gaat de reis naar toe san?? Naar Suriname
xan schreef:Nog even een leuke foto van Johanna op Gipsy en Loes (mijn collega) op Ate
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:
Waar gaat de reis naar toe san?? Naar Suriname
nee joh, gewoon weekje niks doen in turkye!!!!!
heb er zo'n zin in!!! helemaal aan toe!

ATE schreef:_sandra schreef:
nee joh, gewoon weekje niks doen in turkye!!!!!
heb er zo'n zin in!!! helemaal aan toe!
nu al aan toe je ben net weggeweest![]()
![]()

Nicole1995 schreef:Xan,
ben je nooit meer s`morgens op de manege?Eerst was je er toch dinsdagochtend altijd?
. Over 2 weken gaat hij 2 weken naar Suriname, dus hij hoopt na z'n vakantie Liquita weer te kunnen rijden. Nu moet ik Liquita dus 7 dagen in de week zelf doen (Juul doet haar normaal 2 dagen in de week). Sandra wil me gelukkig ook helpen hoor, dus het is geen ramp
. Vandaag heb ik Liquita lekker gelongeerd met bijzetteugels, ging erg lekker, Liquita leek er zin in te hebben
. xan schreef:Hallo smurfen
Hierbij nodig ik jullie uit om samen naar de dvd van vanavond te komen kijken.
Het is ten eerste heel leuk om naar te kijken, en ten tweede zie je meteen (van jezelf)
allerlei verbeterpunten.
Ronald bedankt voor het filmen. De kwaliteit is echt goed, met zoweinig licht in de bak.
Zullen we iets bij mij thuis afspreken ??????
Koffie met wat lekkers komt er dan bij![]()
Voorstel: a.s. woensdagavond ????
xan schreef:Nieuw voorstel;donderdag a.s. 's avonds smurfen dvd kijken bij mij thuis.
Welke smurfen komen nog meer kijken ?????

ATE schreef:ik kan woensdag avond wel
xan schreef:ATE schreef:ik kan woensdag avond wel
Chipzzzzzz nu kan ik deze woensdagavond niet meer.
Ate, kun jij op donderdagavond ??
LIQUITA schreef:Ik kreeg gisteravond een telefoontje van Juul dat hij door zijn rug is gegaan. Over 2 weken gaat hij 2 weken naar Suriname, dus hij hoopt na z'n vakantie Liquita weer te kunnen rijden. Nu moet ik Liquita dus 7 dagen in de week zelf doen (Juul doet haar normaal 2 dagen in de week). Sandra wil me gelukkig ook helpen hoor, dus het is geen ramp
. Vandaag heb ik Liquita lekker gelongeerd met bijzetteugels, ging erg lekker, Liquita leek er zin in te hebben
.

ATE schreef:[
nee dan moet ik er drie paarden voor stil laten staan gaan jullie dan maar kijken
) 
ATE schreef:ik kwam juul gister ff tegen hij liep niet echt lekker
mocht je me hulp nodig hebben je weet me te vinden