Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:58

nounou Kaar je bent maar weer een bofkont.Hoop dat het gauw opgelost wordt'.Nou last met armpjes of niet eerdaags ga ik gewoon weer rijden hoor ,heb er schoongenoeg van eerlijk gezegd.Straks in iedergeval ff longeren op het nieuwe zand van de longeercirkel en als het kan ff losgooien enne Kootje doet mij ook tegen mijn neus duwen hoor en vergeet dan dat ik maar heeeeeeeeeeel klein neusje heb.Gek peerd ja.Krijgt Diddle neigingen,die is ook altijd stout haha

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:18

Binar schreef:
Ik heb Julia/Meursing nog nodig voor de enting, maar wil dit eigenlijk na kerst doen (dan heb ik mijn nieuwe salaris weer Bloos ) Weet niet of je nog zolang wilt wachten?

Ik moet dan ook... en ben pas na de kerst weer terug en heb ook pas geld in Januari Bloos

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 12:28

Nou Karin, succes met alles!! Het zal het inmiddels allemaal wel weer doen... tenminste hoop ik voor je Knipoog

Anous, ik ben benieuwd naar de verzorgsters... ik hoop dat je een leuke vinden kan..het is nou eenmaal heel moeilijk om écht goede te vinden en te houden Bloos !

Even een update wat betreft Kola..

Ze loopt met haar voorbenen niet zoals Yoni dat graag zou willen. Dit kan komen doordat ze al jaren op haar eigen maniertje loopt of doordat ze ergens last van heeft Ach gut . Om dit te onderzoeken is ze gisteren en vandaag aan haar voorbenen verdooft. Mocht ze verbetering zien, dan stopt de training en moeten er foto's gemaakt gaan worden en als er geen verbetering is, dan weten we dat ze gewoon door kan trainen. Ze denkt zelf dat er niets ernstigs is, maar wil het voor de zekerheid uitsluiten!! Dus daar krijg ik morgen de video's van te zien. Ik zit dus al heel de tijd in de rats maar goed, morgen weet ik als het goed is meer!

Wel heb ik afgelopen zaterdag op een paardje van haar gereden, zodat ik de technieken wat meer onder de knie krijg. Een heel jong paardje van slechts 5, wat pas een tijdje onder het zadel is en nog maar weinig gereden wordt. Ik dacht dus echt van oh oh... moet ik daar echt op?? Maar het ging heel goed, ijslanders zijn gelukkig koel in het hoofd en ze kreeg pas toestemming om te lopen nadat ze een brokje had gekregen Haha! . Ik heb goed kunnen voelen hoe het allemaal moest want er was gelijk reactie na jou actie (ook de onbedoelde) Bloos . Echt een leuk merrietje en ook een dochter van de hengst die ik voor Kola heb uitgezocht... dus ben benieuwd!

Nou na woensdag meer nieuws... (hopelijk goed nieuws!!)

Groetjes

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 14:26

duckie schreef:
Binar schreef:
Ik heb Julia/Meursing nog nodig voor de enting, maar wil dit eigenlijk na kerst doen (dan heb ik mijn nieuwe salaris weer Bloos ) Weet niet of je nog zolang wilt wachten?

Ik moet dan ook... en ben pas na de kerst weer terug en heb ook pas geld in Januari Bloos

Dan kijk ik even tot vrijdag hoe het gaat, als er nog een keer slijm uit haar neus en mond komt laat ik haar wel volgende week komen.. Anders ga ik ook niet met een gerust hart op vakantie Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:08

Wat is het toppunt van domheid???????????//

Ik dus........komt de electricien, kijkt naar de groepenkast en ....Ja daar komt het....draait de HOOFD schakelaar om en het wonder is geschiedt. Ik had weer licht Gestoord Ik kon ter plekke wel door de grond zakken.......

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:08

Jemig ga je alweer op vakantie Tong uitsteken Haha!
Is goed, ik hoor t dan wel

Val, ik wil eind december, begin jan (1e week) enten, anders kom ik in de knoop met Diddles enting Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:09

Ik moet ook enten dus ik ben ook van de partij........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 15:09

spettertjuh schreef:
Wat is het toppunt van domheid???????????//

Ik dus........komt de electricien, kijkt naar de groepenkast en ....Ja daar komt het....draait de HOOFD schakelaar om en het wonder is geschiedt. Ik had weer licht Gestoord Ik kon ter plekke wel door de grond zakken.......

hahahaha, ik zou me ook kapot schamen Haha! Haha! Haha! Haha!
Nou je hebt in ieder geval wel wat aan je middag Pling

Ik ga me omkleden en naar stal toe Doei!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:28

Vandaag is de 1e kandidaat geweest.
Ze is een leuke meid, erg spontaan. Ze is er al wel een tijdje uit en dat was wel iets te merken aan haar rijstijl Bloos . Ze had geen rijkleren aan en een soort gympies, dus niet echt optimale rijkleding. Ze heeft wel gereden, veelal gestapt en wat gedraafd. Ze had Ko uiteindelijk goed nageeflijk lopen, dus dat was wel een plusplunt Pling
Ondanks dat Ko erg chago was met poetsen en wat ongeduldig/draaiierig was (stond al 1,5 uur in paddock en middaghapje lag er nog Ach gut Haha! ) is ze toch enthousiast over Ko Cool We hebben voor volgende week afgesproken zodat ze Ko dan nog een keertje kan doen, hoop dat ze dan haar rijkleding heeft (liggen nog bij haar ouders, woont in Delft op kamers) en dat ze dan iets meer met Ko aan het werk gaat.
Zondag komt nr 2 en ik heb nog 2 mensen mijn tel.nr gegeven. Uit die 4 (als die andere 2 me nog bellen) wil ik een keus gaan maken, lukt t niet dan zoek ik gewoon nog ff verder. Ik heb inmiddels als zo'n 10 reacties gekregen dus daar zal vast wel iemand bij zitten Sigaar

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:08

Knap hoor dat t dr lukt Ko nageeflijk te krijgen Ja gelijk zo de eerste keer.

Gewoon kijken hoe ze het de volgende keer doet. Het is natuurlijk dubbel wennen voor haar, paardrijden opzich en Ko is ook nieuw.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:16

Marieke_ schreef:
Knap hoor dat t dr lukt Ko nageeflijk te krijgen Ja gelijk zo de eerste keer.

Gewoon kijken hoe ze het de volgende keer doet. Het is natuurlijk dubbel wennen voor haar, paardrijden opzich en Ko is ook nieuw.

Ik had hem wel ff voor gereden dus hij was al wel beetje los
Ja daarom wil ik haar gewoon nog een kans geven, de 2e x laten de meesten toch wel iets meer zien. Op zich had ik wel redelijk goed gevoel bij haar.. Maar goed, heb nog niets besloten, eerst ff kijken hoe en wat bij de andere kandidaten Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:30

Lekker druk hier Tong uitsteken Is iedereen druk met sinterklaas vieren Clown

Vandaag is de laatste dag dat je de peen kunt betalen, niet betaald is helaas geen peen!!!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:04

Binar schreef:
Lekker druk hier Tong uitsteken Is iedereen druk met sinterklaas vieren Clown

Vandaag is de laatste dag dat je de peen kunt betalen, niet betaald is helaas geen peen!!!!

wat ben je weer strenk haha en dat op de vroege morgen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:19

Goedemorgen.

Ben vanmorgen wel een beetje uitgelachen hoor door de collega's toen ik het vertelde van de stroom.
Is een beetje drukkies op het werk nu.......hoop dat het zo wat rustiger wordt, kan ik even gaan roken............

De avonddienst heeft het rustig hier vanavond. Om 15:30 uur mogen de ambtenaren al naar huis ivm Sinterklaas dus mijn collega is dan ook vroeg thuis.........

Hoop dat Blando zich een beetje gedraagt bij Onno......volgens mij worden dat geen vriendjes hahahahaha.........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 11:56

Tja Aniet, ik moet wel strenk wezen anders moet ik voor iedereen de peen gaan voorschieten en heb helaas geen liggende gelden of een geldboom Clown Als je bij de supermarkt/groenteboer je peen haalt moet je ook meteen betalen, dus bij mij ook Sigaar

Net belde kandidaat nr 3 en hoe is t mogelijk, ook zij heeft al lange tijd niet gereden (net als nr 1 en 2) Ze komt morgenmiddag ff langs, heeft helaas niet heel veel tijd want ze moet haar kids van school afhalen.
Hoop dat nr 4 me ook nog gaat bellen, zij klinkt per mail ook erg goed, was erg enthousiast en zij is de enige die nog wel regelmatig rijdt Bloos

En nu is mijn accu van mijn mob leeg Verdrietig

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 12:20

Hahaha, Kaar, dat is echt iets voor jou! Tong uitsteken Het is gewoon even de schakelaar omzetten! Volgende keer moet je mij even bellen, dat is goedkoper! Als ie er weer uit knalt, heb je rgens kortsluiting in een apparaat, vaak het ding dat je net hebt aangezet.

Anous, ik hoop dat er een geschikte kandidaat bij zit. Ko kan heel lief nageeflijk lopen, maar er moet wel flink op hem gewerkt worden. Hij is leuk, maar apart, zeg maar... Cool

Ik ben deze week gewoon weer aan het werk. Een collega vroeg gisteren of ik soms een HERSENONTSTEKING Ziek had gehad.......ik reageerde niet zo intelligent, geloof ik... Bloos
Overwerken doe ik even niet. Moeten ze eerst mijn contract maar veranderen... Sigaar

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:13

ik neem vanavond centjes mee an.. hoeveel is het ook alweer Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 15:11

Vrrrrrolijk Sinterklaaaas. Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 15:12

Ohja veer, wat is er vrijdag? Schijnheilig

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 15:21

dan mag ik terug met ukkie Haha!

ow pina is verhuisd noes Knipoog staat nu naast spetter Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:46

Binar schreef:
Jemig ga je alweer op vakantie Tong uitsteken Haha!
Is goed, ik hoor t dan wel

Val, ik wil eind december, begin jan (1e week) enten, anders kom ik in de knoop met Diddles enting Bloos

oeeh ja ik ook, ik ook Bloos

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 09:23

Hey allemaal Marieke weet je al hoelaat je wil afspreken zaterdag?????????

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 10:23

Hebbie je pb niet gelezen ? Tong uitsteken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 13:09

ach pina tje heeft het volgens mij wel naar der zin in der nieuwe stalletje Knipoog ze vind spetter lief en staat heel de tijd lekker door de stal heen naar buiten t egluren Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 17:43

Oooh verhuisd, goed dat ik het weet. Haha!
Sta ik dalijk te zoeken Clown
Zie het helemaal voor me.

Terug met Ukkie?
Naar de oude stal? Lachen