Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Ik heb Julia/Meursing nog nodig voor de enting, maar wil dit eigenlijk na kerst doen (dan heb ik mijn nieuwe salaris weer) Weet niet of je nog zolang wilt wachten?
!
. Om dit te onderzoeken is ze gisteren en vandaag aan haar voorbenen verdooft. Mocht ze verbetering zien, dan stopt de training en moeten er foto's gemaakt gaan worden en als er geen verbetering is, dan weten we dat ze gewoon door kan trainen. Ze denkt zelf dat er niets ernstigs is, maar wil het voor de zekerheid uitsluiten!! Dus daar krijg ik morgen de video's van te zien. Ik zit dus al heel de tijd in de rats maar goed, morgen weet ik als het goed is meer!
. Ik heb goed kunnen voelen hoe het allemaal moest want er was gelijk reactie na jou actie (ook de onbedoelde)
. Echt een leuk merrietje en ook een dochter van de hengst die ik voor Kola heb uitgezocht... dus ben benieuwd!duckie schreef:Binar schreef:Ik heb Julia/Meursing nog nodig voor de enting, maar wil dit eigenlijk na kerst doen (dan heb ik mijn nieuwe salaris weer) Weet niet of je nog zolang wilt wachten?
Ik moet dan ook... en ben pas na de kerst weer terug en heb ook pas geld in Januari
Ik kon ter plekke wel door de grond zakken.......
spettertjuh schreef:Wat is het toppunt van domheid???????????//
Ik dus........komt de electricien, kijkt naar de groepenkast en ....Ja daar komt het....draait de HOOFD schakelaar om en het wonder is geschiedt. Ik had weer lichtIk kon ter plekke wel door de grond zakken.......
. Ze had geen rijkleren aan en een soort gympies, dus niet echt optimale rijkleding. Ze heeft wel gereden, veelal gestapt en wat gedraafd. Ze had Ko uiteindelijk goed nageeflijk lopen, dus dat was wel een plusplunt
) is ze toch enthousiast over Ko
We hebben voor volgende week afgesproken zodat ze Ko dan nog een keertje kan doen, hoop dat ze dan haar rijkleding heeft (liggen nog bij haar ouders, woont in Delft op kamers) en dat ze dan iets meer met Ko aan het werk gaat.
gelijk zo de eerste keer.Marieke_ schreef:Knap hoor dat t dr lukt Ko nageeflijk te krijgengelijk zo de eerste keer.
Gewoon kijken hoe ze het de volgende keer doet. Het is natuurlijk dubbel wennen voor haar, paardrijden opzich en Ko is ook nieuw.
Is iedereen druk met sinterklaas vieren
Binar schreef:Lekker druk hierIs iedereen druk met sinterklaas vieren
![]()
Vandaag is de laatste dag dat je de peen kunt betalen, niet betaald is helaas geen peen!!!!
Als je bij de supermarkt/groenteboer je peen haalt moet je ook meteen betalen, dus bij mij ook
Het is gewoon even de schakelaar omzetten! Volgende keer moet je mij even bellen, dat is goedkoper! Als ie er weer uit knalt, heb je rgens kortsluiting in een apparaat, vaak het ding dat je net hebt aangezet.
had gehad.......ik reageerde niet zo intelligent, geloof ik...

staat nu naast spetter
Binar schreef:Jemig ga je alweer op vakantie![]()
![]()
Is goed, ik hoor t dan wel
Val, ik wil eind december, begin jan (1e week) enten, anders kom ik in de knoop met Diddles enting
ze vind spetter lief en staat heel de tijd lekker door de stal heen naar buiten t egluren