Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ktink schreef:Zoo.. hier ben ik al eventjes niet meer geweest.
Ik zat de hele week intern op stage (was heel erg leuk![]()
).
Alleen mijn laatste dag was wat minder..
Ik was mee op concours, en een paard de proppen aan het indraaien.
Toen sloeg hij naar achter en kwam mijn vinger tussen het ijzer en de achterwand van de vrachtwagen.
Ik dacht eerst ach word een beetje blauw en was al weer verder gegaan.
Toen zag ik ineens best veel bloed..
Bleek het bovenste topje van mijn vinger eraf te zijn...
Dus toen zat ik om half 9 al in het ziekenhuis..
En uiteindelijk konden ze me pas om 3 uur helpen..
Er is een stukje bot van mijn vinger gehaald (paar mm) omdat hij uitstak en er zijn een paar extra sneetjes in mijn vinger gemaakt en is de huid wat omhoog getrokken.
Dus nu zit ik tot klein stukje onder mijn elleboog in het gips (blauw)
Maar ik mag 4 weken helemaal niets meer doen
Ik zou veel gaan werken en dat gaat nu dus niet
Ik hoop dat het goed is voordat ik moet gaan begeleiden... maar ik ben er bang voor..

) plastisch chirurg zag het er goed uit
..

ktink schreef:Mn gips is eraf
Het zag er echt ranzig uit..
Maar volgens de (best wel leuke) plastisch chirurg zag het er goed uit
..
Volgende week gaan de hechtingen eruit en moet ik naar handtherapie
En ik heb dan maar een weekje in het gips gezeten.. maar alle spieren uit mn onderarm zijn weg

:D en ik ben nu beetje moe en plakkerig .. hihi en vanavond weer stad in en vrijdagnacht ook!
Onee, daar zal ze dan wel niet zo blij om zijn... euh dan de TT in Assen denk ik! Da's zo'n motorrace... 

Nortella schreef:auauau ik heb pijn aan mn voet! Noor is r met haar volle gewicht even is fijn op gaan staan voor een paar seconde.. AU!

maar goed ook want ik heb gister de hele tijd op hakken gelopen.. lekker hoor.. in de stad dansen op een plein met allemaal rotzooi op de grond..!
Wel laten zien hè

Iriis_ schreef:Ik ben ook weer terug! Lang niet meer gepraat hier!![]()
![]()
Ik krijg nu trouwens foto's binnen van mijn wedstrijd Selma!![]()
Hoe zit het met jou foto's?!Wel laten zien hè
Nortella schreef:leukleukleuk! ik wil ze zieen!![]()
oohja hihi, ben beetje druk en beetje moe.. ik denk dat ze sowieso op mn hyves zet.. moet je anders daar maar even kijken als ze r op staan goed?
Nortella schreef:Iriis_ schreef:Ik ben ook weer terug! Lang niet meer gepraat hier!![]()
![]()
Ik krijg nu trouwens foto's binnen van mijn wedstrijd Selma!![]()
Hoe zit het met jou foto's?!Wel laten zien hè
waar was je dan?
ghehe
was echt grappig!
nouwja, daar wilde ik misschien ook heen gaan. Dus toen ben ik bij haar langs gegaan!
En we zijn daar ook nog naar haar paard geweest!

Iriis_ schreef:Nortella schreef:
waar was je dan?
Maandag was ik de hele dag bij een vriendin op stal, samen met Anna. En daar hebben we toen ook geslapen. Op stal, in de hooischuurghehe
was echt grappig!
En dinsdag was ik met een vriendin van de maenge mee naar haar school CAH dronten, weet niet of je dat kent?
Een school voor bedrijfskunde, en paarden dingen ernaast enzonouwja, daar wilde ik misschien ook heen gaan. Dus toen ben ik bij haar langs gegaan!
![]()
Was heel appart om daar zo rond te lopenEn we zijn daar ook nog naar haar paard geweest!
Was wel heel gezellig!
HOOIkoorts
hihi
ik nog 3 dagen en 3 weken
naath schreef:spannendik nog 3 dagen en 3 weken