Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dabo schreef:Cindy? Zou jij misschien Raisa haar deken ook af willen doen morgen ochtend..? Irmgard wil dan wel (en ik trouwens ook) morgen avond jouw dekens van U2 en Abel weer opdoen!

Zirano schreef:Neenee, dit keer niet in Speedo, maar om het eggieELLEN BEN ERG NIEUWSGIERIG NAAR HET SPEEDO PAARD.

(neee ik ben NIET ongeduldig hoor) hahaha
zaten al een paar mooie tussen die k gezien heb!
ben erg benieuwd naar de rest!!
bloempie186 schreef:ik ben ook benieuwd naar de foto's van dancer!zaten al een paar mooie tussen die k gezien heb!
nog bedankt voor het foto's maken [***]!
zoals k al zei: k heb erg weinig foto's van dancer en vind t altijd leuk om weer nieuwe te hebben!

naadje24 schreef:bloempie186 schreef:ik ben ook benieuwd naar de foto's van dancer!zaten al een paar mooie tussen die k gezien heb!
nog bedankt voor het foto's maken natasja!
zoals k al zei: k heb erg weinig foto's van dancer en vind t altijd leuk om weer nieuwe te hebben!
kan jij mij je emailadres pben? dan kan ik ze naar je toe sturen
als je wilt kan ik hier alvast wat neerzetten

ik ben nogal een leek op fotogebied
,maargoed dit was voor mijn lol en tijdverdrijf en ik weet al waar mijn fouten liggen 
bloempie186 schreef:jou foto's zijn ook leuk ellen! mooi licht en kleur met dat zonnetje! t was echt super lekker om buiten te rijden vandaag!
bleh!

,die achtergrond
en hele verkeerde horizon

die eerste vind k echt heel gaaf! daar kijkt ie tenminste een beetje fotogeniek! 
jammer van de achtergrond idd, maar dat weet je dan weer voor de volgende keer
)