Zal eens even kijken welke van mij waren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Je weet dat je teveel bokt als je.. schreef:Volgens mij waren deze van mij# Je voor de zekerheid op drie browsers tegelijk Bokt.
# Mailtjes naar docenten afsluit met 'Vriendelijke groet (Boktnaam)'.
# Samen met je vriend een spelletje speelt op de Playstation en mompelt: 'oeh, dit is best een moeilijk topic' wanneer je 'level' bedoelt.
# Ponykampkinders vergelijkt met Bokkers, maar vervolgens 's avonds laat baalt dat er geen uitknop op de ponykampkinders zit.
# Tijdens college je binnenpretjes met niemand kan delen, wanneer je uitspraken van de docent verzamelt voor het Taalbloopertopic.
# Van plan bent om Flappie aan te vragen tijdens 3fm Serious Request.
# Meer PB's krijgt dan mailtjes.
# Bokkers de nieuwe foto's van je katten eerder hebben gezien dan je vriendje ze heeft gezien.
# Je kat helpt met typen.
# Na iets stoms eruit geflapt te hebben op zoek gaat naar de edit-knop.
Je weet dat je teveel bokt als je.. schreef:# Je voor de zekerheid op drie browsers tegelijk Bokt.
# Mailtjes naar docenten afsluit met 'Vriendelijke groet (Boktnaam)'.
# Samen met je vriend een spelletje speelt op de Playstation en mompelt: 'oeh, dit is best een moeilijk topic' wanneer je 'level' bedoelt.
# Ponykampkinders vergelijkt met Bokkers, maar vervolgens 's avonds laat baalt dat er geen uitknop op de ponykampkinders zit.
# Tijdens college je binnenpretjes met niemand kan delen, wanneer je uitspraken van de docent verzamelt voor het Taalbloopertopic.
# Van plan bent om Flappie aan te vragen tijdens 3fm Serious Request.
# Meer PB's krijgt dan mailtjes.
# Bokkers de nieuwe foto's van je katten eerder hebben gezien dan je vriendje ze heeft gezien.
# Je kat helpt met typen.
# Na iets stoms eruit geflapt te hebben op zoek gaat naar de edit-knop.
maj0 schreef:Ik hoor net dat Simone een veulen heefteen hengstje