Dit is hem
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eindelijk.

LoisenLouise schreef:als ik over de ring naar schoorl rij, dan zie ik altijd rechts tussen de bomen door allemaal paarde stallen...als je net voorbij het kruispunt Alkmaar/Heiloo bent vanaf Kooimeerplein.. weet iemand hier wat dat is? ben zo nieuwsgierig, maja moet ook op de weg letten
)
Oliefjuh schreef:LoisenLouise schreef:als ik over de ring naar schoorl rij, dan zie ik altijd rechts tussen de bomen door allemaal paarde stallen...als je net voorbij het kruispunt Alkmaar/Heiloo bent vanaf Kooimeerplein.. weet iemand hier wat dat is? ben zo nieuwsgierig, maja moet ook op de weg letten
Ja ik weet wat dat is. Dat zijn een paar stallen met een bak ofzoiets. (keer op het regionale nieuws gezien toen de boel in de fik was gevlogen)
) 

Je past goed bij dr
En zij bij jou uiteraard

memerel schreef:Maarja, mn vader gelukkig nog op tijd op schiphol en mn broer nog zien finishen (hoe schrijf je dat? :S )
maarja.. nu nog even mn Bevo (beeldende vorming) les voor morgen voorbereiden en dan vroeg mn bedje in want ik ben moe en ga een lange zwaaaaaaaaaaare week tegemoe (d of t?? en dat zegt de juf)