Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:

Kirsten_D schreef:Maar wees eerlijk, Frans is een goed gozer, maar voor de manege zie ik hem niet zoveel doen..
Dingen die geregeld worden enzo, worden vaak door de vereniging gedaan..
Weten jullie zeker dat stans verboden zijn? Ik dacht namelijk dat het een discussie is die nogsteeds gaande is..Maar het lijkt me wel lastig, want welke manege heeft ze niet?
En opzich zijn ze niet slecht, maar sommige paarden kunnen er echt niet tegen. Kijk maar naar Twingo, maar Astor bijvoorbeeld heeft er geen enkele moeite mee..
Btw leuk filmpje melis!
Astor schreef:wooow
Jij hebt zin.
Ik ga weer verder met leren

ilonaF schreef:HEy mense ben ik weer![]()
Ik vind deze manege helemaal te gek alleen zou het toffer zijn als het wat werd opgeknapt.
Toch is er wat gebeurt aan de manege.
De bestrating voor is gedaan en de buiten bak omdat de rand daar kapot van was.
Ook hebbe we nieuw spring matriaal, En bove de kantine is al het een en ander aan gedaan.
Langzaam bij beetje komt het wel.Maar eht zou helemaal tof zijn als de stallen werden gedaan en een nieuw hek voor.
Vroeger d8 ik altijd kom ik ga een brief naar wendy van dijk sture of ze ons wil helpe weer een toffe manege te krijge die schoon en mooi is![]()
MAar dat is er nooit van gekome miss kunne we dat emt zijn alle doen![]()
Ach jah de manege is wel leuk en ook word er veel georganiseert want dat is ook niet op elke manege.
Het zou gewoon leuk zijn als we wat meer sterre hebbe dan 2![]()
P.S Mijn boy is super lief![]()
![]()

ilonaF schreef:haha is goed met je