Vanny_ schreef:Nou in mei was niks aanvond het wel grappig ik schrok alleen op het laatst, ik zat met allemaal kleintjes die wilden allemaal je hand vasthouden haha
oowh die met die auto op het laatst

die spook tocht was voor ons wel grappig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vanny_ schreef:Nou in mei was niks aanvond het wel grappig ik schrok alleen op het laatst, ik zat met allemaal kleintjes die wilden allemaal je hand vasthouden haha

Echt heel veel dans enz. echt heel leuk ! Abaigeal schreef:Ik mocht nooit meedoen met de spooktocht omdat ik de eertse keer n astmaanval had gekregen op t eind.
Maar het gaat nu hartstikke goed met mn astma enz. dus ik denk dat ik dit jaar wel gewoon mee kan
Net terug van Dirty Dancing, het was echt Zooo gaaf !!Echt heel veel dans enz. echt heel leuk !
fryskhynders schreef:heey Danielle welkom in dit topic..
ik dacht al eigenlijk moet je hier ook maar komen...
maar nu ben je er!!
Sanne eignelijk vind ik het niet leuk dat je in een huisje gaat

Om alvast in de stemming te komen;) (een btje vroeg:P majaa )

:D
:D
ja ja hih
aan een scheikunde PO
snap dr niks van, dus m'n vriendin is ff hulp zoeken haha Abaigeal schreef:Haha grappig Celien
Het is echt een hele gave musical Amber !
Ik heb 3 tussenuren, dus nog even natuurkunde leren en ook vast voor morgen aan de slag, morgen 4 toetsen
Dat is wel heeeeeel erg veel. Succes alvast.
Celien_Alex schreef:Ik heb net even allemaal LC filmpjes zitten kijkenOm alvast in de stemming te komen;) (een btje vroeg:P majaa )
Hahaha,, t blijft leuk om te zien, t eerste jaar waren Jasmijn en Douwe gewoon ook nog kampkindjes,, vet grappig !!!

.
.
! 
onze leraar zegt een beetje bio en scheikunde door elkaar heen (hij weet het ook niet echt goed uit te leggen nee
)
.
(Terwijl ik het vak niet snap, maarja....komt ook omdat we veel groepsopdrachten hadden he
)
Doe je goed!