manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:36

Zijn nu net thuis! Ging goed, maar was best warm zeg Ja
Niet meer van Vlis naar M'burg gelopen; wilden we eerst wel, maar hadden we een beetje weinig tijd voor omdat we ook nog met de paardjes op pad willen.
Volgens mij is dat best relax zo'n vroege zondagmorgenrit Lachen
Anne; have fun op het kamp, succes en foto's en verslag zien we tegemoet Haha! Ik hoop dat jullie wel een beetje goed weer hebben! Wanneer kwam jij nou weer terug? Anders spreek ik je weer na mn Reelaer-weken!

En nu ga ik mn voeten ff badderen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 18:03

*vliegt nog ff langs tijdens de laatste mail-check ronde*
Ben vrijdag aaf weer thuis Thirz Ja
Stel dat ik je nie meer spreek: (grote kans, want jij gaat zeker vrijdag weg?) Heeeeeel veel plezier op t Reelaer! En voor jou geldt t zelfde: verslag en foto's Haha! haha. Ben vooral ook erg benieuwd naar die TREC-tocht! *al een keuze van een paardje kunnen maken?*

Fijn dat t goed ging! OK dan! Ja, kan me voorstellen dat t best warm was om te lopen. Voetenbadderse Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:03

Hoi hoi,

leuke foto's hoor Anne,
Orson is ook lekker bezig!! haha Clown

Ik heb ook nog een paar foto's van Mariekje toen ze donderdag aan t rijden was.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
T ging erg goed donderdag met de les!
Hoe ging het rijden zaterdag Mariekje?
En vandaag nog lekker naar t strand geweest?
Morgen kon je niet lessen toch?
Wilde je nog een andere dag, ik kan ook wel overdag een keertje, kijk maar.

Ik heb ook nog een foto van Daniël en dan mogen jullie kijken of jullie iets opvalt aan hem....
een zoek foto... Haha!
Afbeelding
Ja gevonden?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:04

Ow ow ow... een oorbel? Moest ie dat van Wilco?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 22:08

Haha een echte oorbel! Is 'ie nu ook een echte van Belzen dan Haha!
Leuke foto's van Jade aan het rijden!
Anne, je leest het vast niet meer, maar het is toch goed bedoelt: nogmaals veel plezier op kamp, volgens mij is het echt een gave ervaring! En lief dat je gisteren aan me dacht voor de foto's!
Lekker gelopen dus vandaag! Het was idd best warm; ben vanmiddag ook nog aardig wat kilometertjes wezen fietsen en toch ook een aardig kleurtje op gedaan!
Ga nu lekker slapen, was toch wel een beetje weinig slaap vannacht... (laat thuis, vroeg er uit). Doeidoei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 22:53

Ja schattig hé!
Nee hoor dat MOEST niet van wilco, maar dat hebben we samen besloten en Daniël was heel stoer, hij schrok even van de oorbel die erin ging, maar was heel dapper en heeft verder niet meer erom gehuild en heeft er ook geen last van!
Dus wij zijn super trots en nu is het zeker een echte van belzen haha Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 23:22

Aaah, stoere Daniel!! Het staat m cool Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:19

oh die foto's, echt hilarisch, lag weer eens blauw van het lachen achter de computer.....

De buitenrit zondag was erg gaaf, Jade en Nous waren echt superbraaf, heb alleen ontdekt dat Nous stiekem (ja Thirz, of je t nou wil of niet Bloos ) een tuiger is als ze op het strand loopt....komt ze daar voorbij gestampt in galop, al maaiende met die voorbenen, echt geen gezicht Tong uitsteken ....en Jade was niet eens onder de indruk....geweldig!! Clown
Jade was wel erg gespannen, maar heb geen moment het idee gehad dat ze er vandoor zou vliegen, heb gewoon alleen kunnen draven, Thirz draafde dan verderop in de zee, dus ben echt heeeeel blij met mijn pony....
nog wel 2 zeeeeer spannende momenten gehad.... het eerste, op het strand, het zusje van samantha kwam langs gestapt met iemand, en toen ze voorbij waren stoven ze weg in volle galop, was ik iets minder blij mee, want Jade wilde graag mee, kwam zelfs omhoog en zat bijna met dr hoofd tegen mn neus, was niet zo fijn ook voor mn handen, en schrok best wel ff......bedankt dus.......
Het tweede spannende moment was bij Nel voor de deur, gingen op de terugweg ff langs, ff gekletst en verteld dat het goed was gegaan, wij stappen terug, smijt Nel ff de deur achter ons dicht.....toen lagen we alsnog bijna met ons neus op de grond hahahaha, dat had je vast niet door Nel, dat het zo hard ging.... Haha!

Fijn Bianz, dat orson weer gewoon liep....was t niet erg vroeg om op te staan zondag???

Er is bij Chris zn broer eindelijk een baby geboren, ze was vorige week dinsdag al uitgerekend....het is een jongetje en hij heet Levy, en hij is LIEF!!!!!!!!! Ben echt wel een beetje trots..... Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:31

Gefeliciteerd tante Marieke! Leuk zo'n neefje Lachen
Fijn dat het zondag goed ging, Jade is toch een braverd he!
Heb Daniël z'n oorbel gisteren "live" gezien: staat hem echt heel leuk! Nou Nel, als Orson zich zo voorbeeldig blijft gedragen als gisteren uit de stal: niks aan de hand he! Morgen eens testen of het een gelukstreffer was of dat hij het geleerd heeft dat staken en achteruit gaan toch ook geen optie is!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:39

Hoi hoi,

Haha, nou heb het niet in de gaten gehad dat jullie er bijna af lagen voor mij deur... oeps, sorry....
Maar gelukkig hebben jullie het overleefd!

Ja echt een gekke Orson, gister al dravend naar de bak, wel goed hoor!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:32

En wil chris na het zien van Levy nu ook aan de baby Marieke? Tong uitsteken
En mn paard is geen tuiger! Ze houdt er alleen van om dr voorbenen omhoog te gooien op t strand!
Vandaag ging Orson ook goed uit de stal he Bianz! Heerlijk ritje gemaakt. Hij moest wat verkort worden omdat Nous onverwachts nog bij de smid een afspraak had. Maar nu kan ze weer iedereen versieren in de wei met dr nieuwe schoenen Clown (ze is weer eens hengstig namelijk Rolleyes )

Kims: je laat de baby wel zitten totdat ik terugkom he! Nors opkijken Geen grappen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:38

Ja idd! Kunnen we snel een baby verwachten Marieke?? Lachen
Haha Nous de tuiger! Vandaag niks van gezien hoor; in de bermen is het niet nodig om tijdens het galopperen je benen omhoog te gooien. Orson doet dat wel graag in draf hahaha, is hij ook een tuiger?
Vandaag ging het idd ook prima; misschien omdat we naar buiten gingen óf omdat hij het nu echt geleerd heeft? We zullen het morgen zien als ik weer naar de bak ga!
Nous d'r nieuwe schoenen zijn echt het tofste verjaardagscadeau wat ze kon krijgen; nu is ze hengstig én met mooie schoenen! Tong uitsteken
Euh Kims, baby laten zitten??? Zeg, het is nog geen tijd he!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:18

Ook weer eens een berichtje van mij! Ik heb lang niet gepost maar wel alles iedere dag bijgelezen. Posten is ook zooooveel moeite Tong uitsteken

Heb weer gave foto's voorbij zien komen Lachen Van Jade, Orson, Nous en van Daniël met zn oorbelletje Haha!

Citaat:
Kims: je laat de baby wel zitten totdat ik terugkom he! Nors opkijken Geen grappen!

Nou, over 3 weken en 3 dagen zeg ik de huur op! dan is het genoeg geweest Knipoog

Ja marieke, wanneer ga jij aan de baby Knipoog ? Van het paardoes topic zijn toch al 25% van de leden zwanger geraakt Tong uitsteken Met jou erbij zou dat bijna 38% zijn hahaha!

En nous weer nieuwe schoenen. Dan is ze weer helemaal hip in de wei Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 17:09

Hoi hoi,

Mariekje nog gefeliciteerd met het worden van tante!
Leuke naam, alles goed en gezond met kindje en de mama?!

Nou Nous lekker nieuwe schoenen, kan ze weer lekker showen!
En hengstig ook nog, o jeeh, Voice is ook steeds hengstig van Max, das nou geen combi hé...haha

Hoe is t nou Kims?
Red je het nog een beetje?
De laatste weekjes nog even uitzitten, je bent het vast zat.
Dat was ik ook de laatste weken, maar dan werdt er telkens weer tegen me gezegd; hoe langer de baby in je buik zit, hoe beter.... jaja dat weet ik nou wel, ben het dik zijn gewoon beu....haha.
Sterkte Kims! Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 17:52

Je houdt t goed vol Kims, idd nog even Ach gut
Maar over 3 weken en 3 dagen is het wel vroeger dan geplande datum toch? Of is die weer opgeschoven?

Whaha, Voice en Max Clown Volgend jaar moet Voice maar gewoon bij Nous en de kudde erbij komen Nel, geen gedoe met die knollen meer Tong uitsteken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:56

ja denk ook wel dat voice dan bij de ponymerrie's komt.
Ik hoorde van jen dat Max ook volgend jaar bij een groep gaat.
Weet niet of Annemoon nog komt volgend jaar.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 08:20

Het lijkt me idd best irritant als je zo'n mega buik hebt... lijkt me echt in de weg zitten!

Ik ben gisteravond op wedstrijd geweest, ging samen met Iris en Iris moest als laatste... t liep 3 kwartier uit dus we waren pas om kwart voor 11 terug op stal!!!
Nu snel naar mn werk...

Ik heb nog wat foto's van gisteren, wel met mn telefoon gemaakt...
Afbeelding

Haha dat koppie!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:30

Whaha Kims is goed in rekenen stelden we gisteren al vast Knipoog Maar ik duim met je mee hoor, dat de beeb netjes op tijd komt!
Hihi Voice en Max, nee da's geen combi. Zou leuk zijn als ze volgend jaar lekker bij de merries kan; geen ontsnappende knollen meer dan!
Shaar ziet er goed uit hoor Bar! Nog winstpunten gereden?
Bah wat een rotweer vandaag; ze zeggen dat het zo dagen blijft, dus da's weer feest!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 09:48

Ik had 174 em 181 punten...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 08:41

Goedemorgen,

Bianz, hoe ging het rijden gister?
En het vanuit de stal naar de bak gaan?
Had jij het wel droog?

Marieke en ik hadden het niet bepaald droog....
We waren een beetje doorweekt....

Thirz, al helemaal klaar en ingepakt om morgen te vertrekken?
Heb je er zin in?
Ik zal duimen voor je dat je goed weer heb..

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 08:45

O ja en Bar,
Leuke foto's hoor, jammer dat je geen van je proef hebt.
Geen winstpunt dus...
Jammer voor je!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:01

180 punten is een winstpunt, dus ik had 1 winstpunt gehaald.
Een ander meisje van bokt heeft wel nog foto's van mn proef gemaakt, maar die heb ik nog niet gehad.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:55

Gefeliciteerd Bar, met weer een winstpuntje!
Haha Nel, hebben wij eens even vrolijk gezwaaid he gisteren Lachen Wel zuur van het weer joh; ik baalde al van die buien tussen het rijden door, maar bij jullie was het pas echt feest! Heb super gereden gisteren: hij liep echt heel fijn en kon na een half uurtje met een tevreden gevoel afstappen! Hopen dat het morgen met les ook weer lekker gaat, al om half 11, dus da's op tijd! Hoe gaat het eigenlijk bij jou met longeren: is Voice al toe aan een stapje verder? Heb anders morgen nog wel tijd na m'n les?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:59

Jeej, mn vakantie is begonnen Go jij! Go jij!
Vanavond laatste spullen inpakken en morgen vertrek is dan (zaterdag dus Anne Knipoog ) Heb er zin in en ze zeggen dat het weer vanaf maandag beter zou worden; ideaal dus!
Bar: goed van je winstpunt, Shaar ziet er goed uit!
Bianz: super dat rijden zo lekker gaat, suc6 met lessen morgen!
Anne: hoe was kamp? Vast veel leuks gedaan!

En jullie succes met Nous, alvast superbedankt voor het verzorgen van dr Kusje
Ga nu nog ff snel een buitenritje maken!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 19:51

Whaha, Nous wilde wel door Orson gedekt worden Clown Huilen van het lachen
Tot over 2 weekjes allemaal Doei!