Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Komt goed hoor met Unoxje. Ja Spetter is heeeeel stout als je hem binnenhaalt hahahaha![]()
![]()
En Diddle al helemaal niet, maar die heb ik gelukkig aangeleerd om zelf richting stal te lopen
jarno schreef:hai
ja het word echt super mooi weer.
zo 24 graden heerlijk, en dat precies als wij vakantie hebben.
en ik zie of hoor het wel of ze op het land geweest is.
misschien staat het wel in "de map" in de kantine.
wel handig zoiets hoor goed idee van marion.
nou ik ga jullie zien doei doei
en ehm anuschka nog 1 nachtje en dan .......... hihi.
gr shir
Binar schreef:De auto gaat morgen helaas niet door, de mensen die het willen weten kunnen mij hierover op stal aanspreken. Het gaat andere meelezers nl niets aanniet dat het nou zooo boeiend is maar toch
![]()
In de kantine ligt een map waarin je wat dingen kunt schrijven (als je bijv. andermans paard heb buitengezet ofzo) Ook kun je hierin meedoen voor de pool van Spaya: Wanneer wordt het geboren en wordt het een merrie of hengst???
Renee, Bart heeft lekker met Biz, Ko en Diddle losgestaan en hij heeft lekker meegerend met Diddle en Ko.. alleen ging hij steeds de verkeerde kant opHoop dat je snel weer beter bent
Ben blij dat ik van de zomer nog een weekje terug mag
) Jaco heeft ook nog op Kola gestapt (toen ik op die andere, Bleika, zat) Kola was echt gaaf... met haar manen zwierend in de lucht
... ze wilde namelijk graag voorop lopen
. Ik heb ook nog een onwijs gave muisgrijze ijslander gezien, Moosi... ik natuurlijk helemaal verkocht... Gelukkig was er geen plek over in de trailer
(tja.. iedereen heeft zo z'n zwaktes he
) Maar ik vond alle 35 ijslanders wel gaaf hoor

), hopelijk komen onze mutsen daar wat beter tot hun recht dan tussen de wat dominantere dames, maar dat zit vast wel goed!! Ik ben er in ieder geval erg blij mee, bedankt John! 

) Sily schreef:Aaaaa is Par nu gescheiden van haar dinnetje Gold? (ok het was een 1richtingsvriendschap maar toch)
Hij is echt supergaaf
)
Binar schreef:Ik ben vandaag weer op pad geweest, en ja ja ik ga morgen mijn tuutje ophalen!!! Deze gaat echt door hoor![]()
Hij is echt supergaaf

goldflower schreef:Deze is ECht supergaaf pfff wat is er mis met een suzuki swift,ok hij was nie rood,daardoor ging t natuurlijk nie door he
Was toch een swift ???
)
dacht in 1 oogopslag even dat het Evita was, beetje raar alleen dat ze zo ver bij tink vandaan stond
en errrug hengstig! gek paard