Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al kan die volgens mij wel in een groep galopperen.
! Fijn dat het zo lekker gaat
Ik kan nu beginnen met er goed aan te rijden omdat de nageeflijkheid vanzelfsprekend is geworden. Galopperen gaat zo makkelijk nu, had ik in het begin niet gedacht.

Hoe oud is Double nu?
. De tijd gaat zo snel. En tja [naam], die is ook een stuk opgeknapt. Ze staat nu 24/7 buiten en dat doet haar echt goed. Ik pak haar de laatste tijd wat meer mee en misschien dat ik d'r wel weer langzaam op kan bouwen voor de zomer. Met groen licht van de eigenaresse uiteraard
. Ze verandert zo als ze iets doet wat ze leuk vindt. Rijden vindt ze echt niets aan (Maar dan ook echt niets, een chagrijniger hoofd kan bijna niet haha) terwijl ze voor de rest alles leuk vindt en echt werkwillig is. Zo grappig als mensen dan ineens zien hoe enthousiast ze kan zijn, dat hadden ze niet achter haar gezocht
.
[naam] vindt vd ook echt heel leuk alleen het verveelt zo snel. Ik laat haar liever geen zware kunsten doen en dingen als steigeren en liggen wil ik haar met het oog op de veiligheid van de manegekinderen niet aanleren. Dus we wisselen een beetje af.
Vind jullie er samen zo mooi uitzien als jullie rijden. Alsof het helemaal geen moeite kost. En jij zit ook zo mooi stil en tegelijkertijd ga je mee met zijn bewegingen. Ik kijk graag naar jullie als combinatie (al is het dan op film). 

Het was ook zulk lekker weer. Heb jij nog iets gedaan vandaag?
Fijn dat je het wel goed heb kunnen afsluiten! Heerlijk hoor ff douchen en gras eten! Ze staan overdag ook gewoon buiten bij jullie toch? Kan je daar ook leuk buitenrijden?
Ze vindt alles wel leuk dus dat is fijn maar toch wordt het saai na een tijdje.
Tja dat dipje, wat moet ik daar nu over zeggen. Zoals ik al zei reed ik soms met best veel druk en dat kwam het rijden niet ten goede. Ik had wel zin om te rijden maar het ging nooit zo lekker. Tot op een keer de knop om ging en ik haar gewoon volledig los liet en alleen met een lichte contactteugel reed. Dan gaat het in een keer heeeel goed.
Kwam dus gewoon door mezelf.
(Nog) niet in een graspaddock maar een met zand, de palen staan er al voor de graspaddocks dus misschien worden die binnenkort wel gemaakt. Qua buitenrijden zit er het Bentwoud maar daar mogen we dus niet in
, ik was er een keer met [naam] en toen werd ik weggestuurd met de mededeling 'Je pony poept op het fietspad en dan glijden de fietsers uit.'
En voor de rest gewoon bijna alles in de buurt van Groenewoude, het zit er natuurlijk niet heel ver vanaf.
Beheerst hij wel al alle oefeningen van het M? Misschien kun je binnenkort een keertje dichtbij starten. Op welke stal sta je?

Oh ik wist niet dat je niet genoeg tijd had om (goed) te trainen, haha. Lekker hoor, zo'n groot weiland. Denk dat menig paard er jaloers op is.
Fijn dat hij vandaag bleef staan hahaha.
Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud dit keer hahaha. Vorige keer snel gestopt door mijn enkels en gebrek aan motivatie maar dit keer gaat het me lukken (dat houd ik mezelf voor tenminste
). Zaterdag weer lekker gereden op poownie en gebarbecued op stal, was echt heerlijk. Morgen weer les.
Dat gaat niet goed komen haha.
Wat ik me afvroeg, in welke klas zit jij nou de 3e?
BBQ op stal dat is gezellig, jullie doen veel leuke dingen daar volgens mij! Hoe was de les?
Is er een reden dat je zoveel werkt? Lijkt me aan de ene kant vervelend maar aan de andere kant ook wel weer fijn. Ik zit nu in de vierde klas.
Laten we het erop houden dat de motivatie ver te zoeken is.
Ik ga morgen wel weer lopen want als ik morgen ga weet ik dat ik sowieso niet meer ga rennen en dat wil ik niet.
Had het me erger voorgesteld dus viel me alleszins mee!