Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 11:01

Het wordt voor Naat niet dezelfde stal als voor Hope. Naat gaat naar Heenvliet en Hope naar Vierpolders.
Ja Fieke, ik woon er zelfs al en ben nog druk aan het verhuizen (de spullen dan) Wat kanje een hoop troep kwijt in zo'n klein huisje zeg.
Hihi Es, jullie zijn de eersten die haar nieuwe stalletje mogen bewonderen :)
Sel gaat niet mee, maar misschien in de toekomst... :D

mellanion84

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 20:50

hahah voorlopig woon ik nog in schiedam dus ik blijf lekker in midden delfland met sell. En later als we groot zijn verhuis ik misschien terug naar hoogvliet en omstreken ;)
Ik hoop dat het kwartje gaat vallen bij sellie. Wil nu wel eens een keer gaan doorpakken.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:19

Jet: lekker dat bij stormpie het kwartje begint te vallen.

Wist niet dat Olga ook ging verhuizen joh, jammer. Maar langelaan is voor haar wel erg ver vanaf haar nieuwe huis natuurlijk.

Wendy: ik kom bij jouw ook wel een keer je nieuwe stal bekijken.

Marijke: fijn dat je weer iemand gevonden hebt! Wanneer komt hij/zij voor het 1st om met sellie aan de slag te gaan?

Tja en met abdul, het wordt bijna saai steeds hetzelfde riedeltje: hij gaat echt super. Ik zie hem echt met de week gespierder worden. En met het werken aan de longe is hij ook veel ruimer gaan bewegen. Ik zal binnenkort weer eens een keertje foto's of een filmpje maken.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:45

Zozo, weer leven in de brouwerij. Dat is lang geleden! :D

Wendy, leuk dat je gaat verhuizen. Ik begrijp hieruit dat je dus gaat samenwonen met Ben. Op wat voor stal kom je nu terecht, groot of klein?

Marijke, Tahnee vertelde nog dat je bij haar had gereageerd. Wanneer gaat de training beginnen?

Marieke, ben je ook al met Abdul aan het rijden of wordt hij alleen nog gelongeerd voor zijn training?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:01

Hoe gaat het met Fenne Lin? Ben je al lekker met haar aan het rijden zelf?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:14

Twinklebel schreef:
Hoe gaat het met Fenne Lin? Ben je al lekker met haar aan het rijden zelf?

Jaa gaat heel goed! Ik heb ook al regelmatig les van Tahnee en dat gaat steeds beter. Ze begint ook steeds meer aan de buitenbak te wennen want dat is natuurlijk met wind en regen wel even andere koek dan de binnenbak hihi... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:16

Jullie kunnen nu weer opbouwen of ben je alweer gewoon aan het rijden?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 23:37

Fijn dat het goed gaat!

Ik ben aan het opbouwen, mogen nu 4x4 minuten draven onder het zadel, dus dat is op zich al weer aardig aan het rijden, maar nog wel met grenzen eraan.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 18:10

Ja klopt Lin. Stiekem woon ik er al. De kat is nieuwjaarsdag verhuisd en toen kon ik natuurlijk niet achterblijven.
Naat komt op een vrij kleinschalige stal te staan...MET BINNENBAK :D
Op zaterdagochtend zijn er een paar lesjes en dat is het. En het is op ongeveer 10 minuten stappen naar de Bernisse, dus ik hoop het buitenrijden nu echt op te kunnen gaan pakken.
Wat goed dat het ze lekker gaat met Fenne zeg. En met Appie ook. Goed om te lezen allemaal.

Gisteren nog even met Marijk langs geweest bij Langelaan. Jammer dat er niet zoveel mensen waren, maar de mensen die er waren, hebben we even lekker mee gekletst :)

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 22:22

Het gaat toch maar mooi heel goed met alle ex-Langelaners en hun paardjes... Super leuk!!

Ik zou de huidige bewoners van Langelaan ook wel een met een bezoekje willen vereren.. maar helaas heb ik een terrein verbod voor het leven.. Gelukkig is daar Facebook en Bokt. Pak van mijn hart.. dat snappen jullie wel :)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 16:51

_O-

:=

CharlyBrown schreef:
Het gaat toch maar mooi heel goed met alle ex-Langelaners en hun paardjes... Super leuk!!

Ik zou de huidige bewoners van Langelaan ook wel een met een bezoekje willen vereren.. maar helaas heb ik een terrein verbod voor het leven.. Gelukkig is daar Facebook en Bokt. Pak van mijn hart.. dat snappen jullie wel :)

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:18

:D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:53

Serada schreef:
Zozo, weer leven in de brouwerij. Dat is lang geleden! :D

Wendy, leuk dat je gaat verhuizen. Ik begrijp hieruit dat je dus gaat samenwonen met Ben. Op wat voor stal kom je nu terecht, groot of klein?

Marijke, Tahnee vertelde nog dat je bij haar had gereageerd. Wanneer gaat de training beginnen?

Marieke, ben je ook al met Abdul aan het rijden of wordt hij alleen nog gelongeerd voor zijn training?

Ze zijn er vrijdag voor het 1st opgeweest. Hij vond het wel weer heel spannend, maar was echt retebraaf.

Hij is nu 3 maanden aan de longe opgebouws. Hij is echt prachtig gespierd aan het worden. Ben ook echt enorm tevreden met Noor&Patrick! Wat een kennis en kunde hebben die. Ben hen heb ik eindelijk gevonden wat ik wilde.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 19:56

Ben je zo stout geweest, Louise?
Met de paarden op Langelaan gaat het gelukkig ook heel goed. Storm ging weer super relaxed door de bak vandaag. En wat een lekker weertje!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:09

CharlyBrown schreef:

Tja Louise, moet je je ook wel gedragen hé! Beleid is beleid!! ~~}>

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:25

Nou ik hoef niet zo nodig meer op de koffie bij Langelaan sinds "the new board"... >;) De stalgenootjes waar ik nog graag contact mee hou of geinteresserd in ben, volg ik wel via Facebook of inderdaad via Bokt en mijn (stal)vriendinnen staan (op een na) inmiddels allemaal op een andere stal. Ik sta nu op een hele knusse stal en ik hoop hier met net zoveel plezier te staan als ik jaren bij Langelaan heb gedaan... :)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:32

Wendeltje schreef:
Ja klopt Lin. Stiekem woon ik er al. De kat is nieuwjaarsdag verhuisd en toen kon ik natuurlijk niet achterblijven.
Naat komt op een vrij kleinschalige stal te staan...MET BINNENBAK :D
Op zaterdagochtend zijn er een paar lesjes en dat is het. En het is op ongeveer 10 minuten stappen naar de Bernisse, dus ik hoop het buitenrijden nu echt op te kunnen gaan pakken.

Wat leuk zeg, het zal allemaal wel even wennen zijn voor je. Nieuw huis, nieuwe omgeving en een nieuwe stal. Je zal waarschijnlijk dan ook een nieuwe baan gaan zoeken, ergens in de omgeving? Gaat het overigens wel weer goed met Naat haar been?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:36

Jetta schreef:
Met de paarden op Langelaan gaat het gelukkig ook heel goed. Storm ging weer super relaxed door de bak vandaag. En wat een lekker weertje!

Ik zag een tijdje geleden een filmpje van Zaar op Storm. Zag er inderdaad wel relaxed uit. Rijdt hij makkelijker in de binnenbak of in de buitenbak?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:04

Jetta schreef:
Ben je zo stout geweest, Louise?

Gaat steeds beter met Stormpie he? Ik heb Esmee maar even een beetje laten stuiteren aan de lijn vanochtend, geloof dat mijn spiertjes er even niet op wilden. Was wel supergezellig weer vanmiddag op stal, zo met het zonnetje! Iedereen gezellig buiten op het terras met elkaar aan het kletsen, fijne sfeer hangt er!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:12

Ilse en ik hebben ons ingeschreven voor een pas-de-deux bij Chardon 22 maart. Ben benieuwd hoe de pups zich gedragen.....

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:40

Twinklebel schreef:
Ilse en ik hebben ons ingeschreven voor een pas-de-deux bij Chardon 22 maart. Ben benieuwd hoe de pups zich gedragen.....

Ohh wat leuk! Moet die datum even onthouden en dan komen kijken.

Ik wilde vanmiddag nog even gezellig komen buurten. Maar had helaas geen tijd. Ben vandaag even snel langs abdul geweest, en toen als een sodemieter naar huis om daar te poetsen. Want mn zwager komt uit istanbul 2 dagen logeren, dus dan moet het natuurlijk wel spik en span zijn.
Maar kom sowieso binnenkort nog een keer buurten, want mijn kast moet nog steeds leeg.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:42

Gezellig Marieke! En super dat Appie zo braaf weer onder het zadel is. Straks lekker zelf weer aan de slag en dan terug naar stal!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:44

knuffeldier schreef:
Ze zijn er vrijdag voor het 1st opgeweest. Hij vond het wel weer heel spannend, maar was echt retebraaf.

Hij is nu 3 maanden aan de longe opgebouws. Hij is echt prachtig gespierd aan het worden. Ben ook echt enorm tevreden met Noor&Patrick! Wat een kennis en kunde hebben die. Ben hen heb ik eindelijk gevonden wat ik wilde.

Wat goed nieuws zeg! Wat fijn dat je deze mensen hebt gevonden Marieke. Het helpt jullie duidelijk naar een volgende fase en op een verantwoorde manier! :D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:52

Linda: ik ben er idd heel blij mee dat ik hen gevonden heb. Voordat die sukkel door het hek kroop waren we best goed op weg. Maar als je net als de winter begint, weer aan de slag mag is dat wel een heel ongelukkig moment. Als ik hen niet had gevonden was ik zelf met longeren begonnen, maar dat zou denk ik nog wel flink wat problemen hebben gegeven denk ik. Al moet ik zeggen dat ik hem daar ook af en toe flink uit zijn stekker heb zien gaan. Maar goed, die energie moet er af en toe toch uit.

Fieke: Een buitenrit moet er dit jaar toch wel inzitten lijkt me. Dus tegen de tijd dat het zomer wordt gewoon even iemand wegpesten zodat ik weer terug kan.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:09

Er komt vast wel weer een plekje voor je Marieke, een beetje doorloop is er altijd wel! Kan Esmeetje weer verliefd worden op je knappe vent!
Qua longeren moet je af en toe maar je ogen dichtdoen denk ik, helemaal voorkomen dat ze gaan stuiteren kan je toch niet. Ik heb Esmee vanochtend ook weer even aan de dubbellonge gedaan, die deed ook dingen die absoluut nog niet op het opbouwprogramma staan......maar ik heb toch liever dat ze dat zonder mij doet dan met mij....