Denk dat er voor jou geen bekenden mee doen. Niet van chardon in iedergeval. Amanda wel met examen en cynthia ( vriendin van mij,staat op ypenburghoeve) en haar zus. En zag gister nog een meisje van ik ken van Hestar.
Zo t sneeuwt lekker door. Heb lovis nog twintig minute kunnen stappen voor dat het hard ging sneeuwen. Dan zijn ijzers toch niet heel erg handig.hoop niet dat het erg lang blijft sneeuwen/liggen. Merkte hier met inparkeren al dat de auto aant glijden was. Hopelijk krijg ik m morgen nog uit het parkeervak
Hier ligt haast niets en geen last van extreme drukte onderweg naar huis. Was binnen 70 Min thuis waar ik op een normale zonnige dag er 60 min over doe.
Buitenbakken waren bij ons ook allemaal bevroren. Lovis liep vandaag ook al lekker te stuiteren aan de hand. Wilde met de sneeuwvlokjes spelen volgens mij
Zo wat een onduidelijkheid op school. Eerst zouden alle toetsen vervallen en nu gaat alleen de toets die ik vandaag heb door Naja dan maar door de sneeuw naar school ploeteren en daarvoor ook nog naar bijles. Hoop dat ik het allemaal op tijd ga redden.
Ik ben na 3,5 uur aangekomen op me werk... van Rotterdam naar Den Haag. Was vanmorgen om 7 uur bijna op de zaak.. maar bevroren wissels dus terug naar rotterdam.
oh dat is balen lies en joyce. ik heb er een kwartier over gedaan om al die sneeuw van mn auto af te krijgen. ondertussen ging het weer sneeuwen dus als je aan de ene kant klaar was kon je aan de andere kant weer verder. nog redelijk snel in naaldwijk aangekomen. geloof dat dat de enigste route was die niet vast stond. al stond onze wijk al vanaf half zeven vanochtend vast. helaas voor minco was de hele A4 langzaamrijden/stil staan. dus ben benieuwd hoe laat die op zn werk is.
joyce, kan jij nog wel wat met djai op stal? ik heb maar tegen steef gezegt dat ze zonder zadel in de binnenbak moet gaan stappen. met die ijzers in de sneeuw op die kleine steentjes gaat hem niet worden. hoop alleen niet dat er morgen springles is want dan kan ik geen kant op als er nog zo veel sneeuw op het terrein ligt. en aangezien ik waarschijnlijk morgen met openbaar vervoer naar mn werk moet zal ik ook niet echt heel vroeg thuis zijn.
vond gelukkig wel mn oude rubberpaardrijlaarzen in de kelder. had ik wel nodig want met mn gewone laarzen ga ik glijden en krijg ik natte voeten.
altijd leuk die sneeuw foto's. zou ik ook wel willen, maar is lastig als je paard op ijzers staat en de losgooibak is al omgeploegd door de manege paarden. misschien volgend jaar. heb het vorig jaar in de buitenbak geprobeerd, gewoon een stand foto maar lovis vind de sneeuw veel te interessant dus staat steeds met zn neus er in.
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-13 23:54
paardenlijst 2013 schreef:
Joyce Romeo 4*
Karin Floortje 1 Ulinde 1*
lovis
Geplaatst: 21-01-13 10:27
Jou lijstje is lekker kort joyce. Straks komt de dierenarts voor lovis. Best spannend,hoop echt dat het niks ernstigs is. Heb er vannacht zelfs over gedroomd. Heb hem gister ff en de losgooibak gestapt want hij was beetje aant stuiteren. Paar pasjes gedraaft,maar helaas nog geen verbetering.
Hoop ik ook lies. Wij waren om 19.00uur thuis gister vanuit etten leur. Konden in brabant goed door rijden, alleen laatste stukhier op de A4 was een grote sneeuw vlakte. Zie dat er nu voor zuid holland code oranje is ivm gladheid.stuk van de A20 dicht omdat het te glad is, liggen meerdere auto's in de sloot daar. Zo maar rustig aan naar stal.