What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 22:35

Shenavallie schreef:
Vandaag lekker met Tony gereden, wat is dát een toppaard zeg!!!! Elvis is super, maar moet je af en toe helpen herinneren dat hij voorwaarts moet blijven, en Tony doet alles tot je hem een nieuwe opdracht geeft!!!! Het enige "maartje" aan Tony is, dat hij - zoals gekscherend wordt gezegd - een beetje autistisch is. Je kunt niet echt contact met hem maken, wat je ook probeert. Het schijnt geen knuffelpaard te zijn, maar doet gewoon zijn ding en vooral wat er van hem verwacht wordt. Geen onvertogen woord over dit toppertje!!!! +:)+ Wat zal dat morgen "afzien" zijn met Max, ha ha! :+ Nee hoor, Max is ook een super paard, alleen verrekte traag (maar dat komt ook omdat hij grote stappen neemt en daardoor lijkt het alsof hij langzaam gaat). ;)
En geen last van de warmte gehad?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 22:40

Nou...dan toch ook nog maar even wat plaatjes plaatsten.

Ate en Tyson
Afbeelding

Ate
Afbeelding

First
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 22:41

Nou...en ben ik echt weg!

Doeiiiii!!!!

Hahahaha...tegen wie "praat" ik eigenlijk???

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 06:55

Wow, dat zijn echt mooie foto's! Hoe kun je tegen de zon in foto's maken? Als ik dat doe, krijg ik een volledig zwart beeld... 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 06:56

Oh ja, de warmte gisteren was wel te doen hoor: op de grachtjes is er lekker schaduw, dus voor de paarden extra fijn om te mogen rijden! ;)

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:02

mooi de foto s liquita

rockoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:06

mooie fotos ik heb gisteravond tyson eraf gehaald want die moet naar de hoefsmid hij was al een ijzer kwijt.
Volgens mij hebben de paarden het wel naar hun zin hij heeft nog niet 1 wondje

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:30

LIQUITA schreef:
Nou Xan ik wens je veel succes in deze hitte. Dit is een van de redenen waarom ik niet graag in de zomer startte. Ik ga straks even bij m'n paardje kijken en vanmiddag lekker naar Egmond, naar Erik's moeder die daar een (duin)huisje heeft.

Shenavallie schreef:
@ Xan: viel het nog mee vandaag met de warmte?

Dit doe ik ook nooit meer hoor. :D
Het was wel warm, maar omdat ik om 10.00 uur moest starten ging het nog.
En ik heb gelukkig een jasje zonder syntetische voering !!!

En dat rijden zonder hekjes, met alleen maar bordjes is ook niet mijn ding.
Ik ben helemaal niet op mijn paard gefocused maar op die rare hoefslag (beter
gezegd: waar is de hoefslag ??)
En de voorbereiding was natuurlijk ook niet zo best (had al meer dan een week niet behoorlijk
gereden, tja....) Dus nu start ik echt niet meer tot september oktober ofzo.
Mijn punten waren ook niet echt super, 169 (bij een strenge jury Mw. Spaargaren, daar haalde
bijna niemand een wp) en 178 bij mw. ?????? (sorry vergeten) Daar had ik het net ff beter
moeten doen. Helaas.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:03

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Nou Xan ik wens je veel succes in deze hitte. Dit is een van de redenen waarom ik niet graag in de zomer startte. Ik ga straks even bij m'n paardje kijken en vanmiddag lekker naar Egmond, naar Erik's moeder die daar een (duin)huisje heeft.

Shenavallie schreef:
@ Xan: viel het nog mee vandaag met de warmte?

Dit doe ik ook nooit meer hoor. :D
Het was wel warm, maar omdat ik om 10.00 uur moest starten ging het nog.
En ik heb gelukkig een jasje zonder syntetische voering !!!

En dat rijden zonder hekjes, met alleen maar bordjes is ook niet mijn ding.
Ik ben helemaal niet op mijn paard gefocused maar op die rare hoefslag (beter
gezegd: waar is de hoefslag ??)
En de voorbereiding was natuurlijk ook niet zo best (had al meer dan een week niet behoorlijk
gereden, tja....) Dus nu start ik echt niet meer tot september oktober ofzo.
Mijn punten waren ook niet echt super, 169 (bij een strenge jury Mw. Spaargaren, daar haalde
bijna niemand een wp) en 178 bij mw. ?????? (sorry vergeten) Daar had ik het net ff beter
moeten doen. Helaas.

ach xan volgende keer beter toch laat nono nu maar ff beetje vakantie vieren dan kan hij er straks weer fris tegen aan

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:42

LIQUITA schreef:
Nou...dan toch ook nog maar even wat plaatjes plaatsten.

Ate en Tyson
Afbeelding

Ate
Afbeelding

First
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

waaaaoooouuuuuuwwwww

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:46

rockoo schreef:
mooie fotos ik heb gisteravond tyson eraf gehaald want die moet naar de hoefsmid hij was al een ijzer kwijt.
Volgens mij hebben de paarden het wel naar hun zin hij heeft nog niet 1 wondje

Vanmorgen stonden ze ook weer rustig op het land, geniet er altijd van als ik langsrij. De automobulisten achter me zullen we denken waarom rijdt die zo langzaam.
Vanmorgen stond Nap met zijn hoofd naar de dijkkant, goed herkenbaar met zijn bles op die afstand. Ga vandaag ook niet het land op, heb haast geen been meer over en moet er niet aan dneken om door dat land te kuieren op het moment. Heb iets te veel gedaan dit weekend volgens mij.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:48

LIQUITA schreef:
Tytje schreef:
Thierry en ik zijn naar het strand geweest vanmiddag. Genieten vind ik dat! Thierry had garnalen gevangen en een krabje. Daarna met het gezin gebarbequed, heerlijk!!!
Met garnalen en krab op de BBQ??? ;)

wij hadden de garnalen op de BBQ (en heel veel vlees)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:51

Tytje schreef:
Jee Winnitou, wat jammer dat je niet kan genieten van deze prachtige zomeravond!

waren bij de opendag van AZ geweest. Mijn voeten waren het wel zat. Heb lekker op bed voetbal gekeken. Het vervelende vind ik dat ik geen ramen of balkondeur kan openzetten want voor je er erg in heb is de geur al binnen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 17:35

AfbeeldingYEAH Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 17:35

Bedankt voor de leuke reacties bij m´n foto´s. Ben zelf ook wel zeer tevreden ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 17:36

winnitou schreef:
wij hadden de garnalen op de BBQ (en heel veel vlees)
:9

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 19:51

Hoi!

Vandaag ben ik nog een bekende van ons allemaal tegen gekomen tijdens het koetsen: Koen (of is het Coen) van OJ! Hij stond bij de Westertoren met de taxi's, leuk hoor! Ik nog roepen en m'n hoedje af doen, maar hij herkende me ook met het hoedje, ha ha! :D
Wat was het f*cking heet vandaag! Zelfs ik had er last van! Ik wilde het liefst al m'n kleren uitdoen, maar dat is geloof ik niet zo'n goed idee, hi hi! 8-)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:12

winnitou schreef:
Tytje schreef:
Jee Winnitou, wat jammer dat je niet kan genieten van deze prachtige zomeravond!

waren bij de opendag van AZ geweest. Mijn voeten waren het wel zat. Heb lekker op bed voetbal gekeken. Het vervelende vind ik dat ik geen ramen of balkondeur kan openzetten want voor je er erg in heb is de geur al binnen.

Mijn fiets is dus vandaag gestolen bij de Deka in je buurt!! Ben boos en ik wil mijn fiets terug. Kan een mens niet eens meer normaal boodschappen doen???????????????/

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:13

Val heeft einde van de dag op het manegeland gestaan. Hij was heel relaxed toen ik hem eraf haalde. Schatje!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 21:15

Shenavallie schreef:
Hoi!

Vandaag ben ik nog een bekende van ons allemaal tegen gekomen tijdens het koetsen: Koen (of is het Coen) van OJ! Hij stond bij de Westertoren met de taxi's, leuk hoor! Ik nog roepen en m'n hoedje af doen, maar hij herkende me ook met het hoedje, ha ha! :D
Wat was het f*cking heet vandaag! Zelfs ik had er last van! Ik wilde het liefst al m'n kleren uitdoen, maar dat is geloof ik niet zo'n goed idee, hi hi! 8-)

Wat leuk dat je Coen tegenkwam! Bloody hot vandaag.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:41

Shenavallie schreef:
Hoi!

haahhahahahahah wie weet hoeveel klanten je krijgt op zo n blote dag

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 22:42

Tytje schreef:
winnitou schreef:

Mijn fiets is dus vandaag gestolen bij de Deka in je buurt!! Ben boos en ik wil mijn fiets terug. Kan een mens niet eens meer normaal boodschappen doen???????????????/

hee das klo.e tytje hopelijk ben je verzekerd

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 06:09

Dat is zeker Kl*te zeg.Met wat Ate zegt hopelijk ben je verzekerd

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:08

Ik hoorde vanmorgen dat er droes op stal is.... morgen dan maar niet naar Maisie toe (en de dagen erna ook niet)..... |( Sytje is namelijk (toch nog) gedekt en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er door de droes een abortus komt! Ook kan ik het niet maken om de paarden van het werk te besmetten, dus de komende tijd maar even geen Maisie |( |( |( |( |( |(

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 09:09

LIQUITA schreef:
Bedankt voor de leuke reacties bij m´n foto´s. Ben zelf ook wel zeer tevreden ;)

Ze zijn ook erg mooi