Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Er is al gestrooid! Ze hebben een strooiwagentje gekocht en Indy was er mee aan het lopen. Helaas was het voor mij te laat. Ik durfde echt niet met First naar de molen of de bak, het was echt spek glad. Ik heb maar een beetje met First gewandeld voor onze stallen en hij heeft nog een half uurtje in de paddock gestaan. Hij liep er eigenlijk zelf in en het ging best. Het zonnetje scheen heerlijk en hij leek het wel naar zijn zin te hebben. Dus ik ben voor vandaag klaar, morgen weer een dag.

xan schreef:LIQUITA schreef:Er is al gestrooid! Ze hebben een strooiwagentje gekocht en Indy was er mee aan het lopen. Helaas was het voor mij te laat. Ik durfde echt niet met First naar de molen of de bak, het was echt spek glad. Ik heb maar een beetje met First gewandeld voor onze stallen en hij heeft nog een half uurtje in de paddock gestaan. Hij liep er eigenlijk zelf in en het ging best. Het zonnetje scheen heerlijk en hij leek het wel naar zijn zin te hebben. Dus ik ben voor vandaag klaar, morgen weer een dag.
Gelukkig, toch nog een goede actie van ze.![]()
Maar het woordje "al" had je wel weg kunnen laten, want om 12.00 uur was er nog steeds niet gestrooid.
Shenavallie schreef:Vandaag heb ik in plaats van twee dagen appelflappen bakken maar eens kaasstengels gemaakt, erg goed gelukt! Dat wil zeggen, ik heb er 2 zelf opgegeten en daarna de rest snel meegegeven aan Dennis voor op het werk. Ben als de dood dat ik niet meer kan ophouden met snaaien aan die dingen, ha ha!
meelen schreef:xan schreef:Gelukkig, toch nog een goede actie van ze.![]()
Maar het woordje "al" had je wel weg kunnen laten, want om 12.00 uur was er nog steeds niet gestrooid.
Niet blijven zeuren he!
En met klachten moet je ook niet bij Sandra zijn, maar bij Diana lijkt mij.
Arm kind, doet ook alleen maar wat haar gezegd word.
LIQUITA schreef:Wat een rust hier trouwens!
Ik ga lekker naar m'n werk. Het valt gelukkig er mee met de gladheid voor zo ver ik het kan bekijken.
laters maar weer!!!

meelen schreef:Niet blijven zeuren he!
En met klachten moet je ook niet bij Sandra zijn, maar bij Diana lijkt mij.
Arm kind, doet ook alleen maar wat haar gezegd word.

.