Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:Hoi, wat een weer om een wedstrijd te rijden, maar........het is goed verlopen. Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Hoi, wat een weer om een wedstrijd te rijden, maar........het is goed verlopen. Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.
ZO!!!! TOPPIE hoor
![]()
dat schiet lekker op. GEFELICITEERD
.

LIQUITA schreef:Leuk José, maar helaas werk ik op woensdagavond.
xan schreef:Tytje schreef:Hoi, wat een weer om een wedstrijd te rijden, maar........het is goed verlopen. Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.
Jeeh, super goed van je.
GEFELICITEERD
Volgens mij ben jij dadelijk al de B uit voordat ik ga starten.

Tytje schreef:Onze lieve Mary gaat per 1 november naar de zorgboederij van Linda in Zaandam. Stef heeft bijna geen tijd voor haar, dus ik vind het een prima oplossing. Ze blijft van ons!

Tytje schreef:Nee Xan, we doen rustig aan en ik vind het leuk en gezellig om samen te rijden.

Tytje schreef:Nu keek ik op de site van de KNHS en blijk ik geen actief lid te zijn????????? Ik moet maar snel bellen, want hier klopt iets niet.

Tytje schreef:Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.
xan schreef:Ik kan verder deze week elke avond, dus maakt mij niet uit.LIQUITA schreef:Leuk José, maar helaas werk ik op woensdagavond.
Andere avond dan ???
Doe maar een voorstel, kunnen we kijken of het gaat lukken.
Donderdagavond en vrijdagavond kunnen wat mij betreft ook hoor.
xan schreef:Jaja....dat zijn 3 winstpuntenTytje schreef:Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.
Zijn dit nu 3 winstpunten ???
. xan schreef:Haha, die Johanna op GipsyNog even een leuke foto van Johanna op Gipsy en Loes (mijn collega) op Ate
. Leuk om te zien. xan schreef:Tytje schreef:Onze lieve Mary gaat per 1 november naar de zorgboederij van Linda in Zaandam. Stef heeft bijna geen tijd voor haar, dus ik vind het een prima oplossing. Ze blijft van ons!
De zorgboerderij van Linda ???
Ken ik niet, leg eens uit. Waarschijnlijk is dat de beste oplossing dan.

Tytje schreef:Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.
xan schreef:Zijn dit nu 3 winstpunten ???
LIQUITA schreef:Jaja....dat zijn 3 winstpunten.
(dat laat ik aan tytje over))xan schreef:Tytje schreef:Nee Xan, we doen rustig aan en ik vind het leuk en gezellig om samen te rijden.
Kom je in Januari dan bij Veldt starten ???

Tytje schreef:[Als er plek is ,doe ik dat. Ik zal Marleen een smsje sturen. Wel spannend!
xan schreef:Tytje schreef:[Als er plek is ,doe ik dat. Ik zal Marleen een smsje sturen. Wel spannend!
Wij zorgen er dan gewoon voor dat er een plekje voor je is.![]()
Zou echt heel leuk zijn. Maar sms haar dan wel op tijd, want er starten veel beginners in januari.

Tytje schreef:Ik wens jullie alvast welterusten! Doeiiiiiiiii
Tytje schreef:Hoi, wat een weer om een wedstrijd te rijden, maar........het is goed verlopen. Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.