Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 20:16

schrik Bloos!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:31

HAHA *LOL*

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 09:45

Goedemorgen allemaal.

Ikke is hier ook weer eens. Heb wel meegelezen.

Voor alle zieken beterschap.
Valerie fijn dat het goed gaat met Kola, jammer dat je haar moet missen maar het is voor een goed doel.

Anietje kijk je eem beetje uit met je armpjes en polsjes, wil ook best wel voor je mesten hoor als het nodig is.

Gisteren hebben beide paardjes een rustdag gehad ivm de regen en storm. Geloof niet dat het ze het zo erg hebben gevonden dat ze niet naar buiten hoefden.

Amanda heeft die arme Joeri gisteren in de regen en de wind gereden. Hij kreeg nog net een regendekentje om met rijden. Heb Joepi maar even een aai over zijn bolletje gegeven toen die weer op stal stond en gezegd dat ik heel veel medelijden met hem had. Schijnheilig

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:04

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal.

Ikke is hier ook weer eens. Heb wel meegelezen.

Voor alle zieken beterschap.
Valerie fijn dat het goed gaat met Kola, jammer dat je haar moet missen maar het is voor een goed doel.

Anietje kijk je eem beetje uit met je armpjes en polsjes, wil ook best wel voor je mesten hoor als het nodig is.

Gisteren hebben beide paardjes een rustdag gehad ivm de regen en storm. Geloof niet dat het ze het zo erg hebben gevonden dat ze niet naar buiten hoefden.

Amanda heeft die arme Joeri gisteren in de regen en de wind gereden. Hij kreeg nog net een regendekentje om met rijden. Heb Joepi maar even een aai over zijn bolletje gegeven toen die weer op stal stond en gezegd dat ik heel veel medelijden met hem had. Schijnheilig

haha vanavond mag hij geloof ik weer.
lekker aan het werk?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:13

Jip ben aan het werk, misschien dat ik nog even naar stal kom vanavond om de box van Blando even goed schoon te maken. Had daar gisteren niet zo heel veel zin meer in in de stromende regen. Heb alleen het hoogstnoodzakelijke eruit gehaald. haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:12

ik ga ook ff naar mijn werk.Ga magazijnbestelling maken dat lukt de andere nl. niet haha mij ook niet hoor maar ik doe net alsof.
Dan ga ik vanmiddag frikandellen maken voor vanavond en kaassoesjes voor de kerst{gaan de vriezer in}.
Mijn dagen zijn tegenwoordig gevuld met koken en bakken.Pfffffffff.Rub is nu trouwens visballetjes aan het maken,we vechten nog net niet om de keuken alhoewel ik er net wel uitgestuurd ben hihi

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 13:16

haha zo ga je nog je nieuwe talenten ontdekken Anita!!!!!!
Werk ze dan maar zou ik zeggen en ik zie je van de week vast wel weer........

kaassoesjes zijn wel lekker maar de visballetjes niet Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:17

Lekker Anita! Ik lust alles, hoor! Vingers aflikken Als het maar goed is klaargemaakt!
Heeft Amanda Joepies uitrijdekentje toch nog gevonden?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:18

ja die uitrij deken was verstopt onder mijn deken Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:18

Jetta schreef:
Lekker Anita! Ik lust alles, hoor! Vingers aflikken Als het maar goed is klaargemaakt!
Heeft Amanda Joepies uitrijdekentje toch nog gevonden?

ja hing onder de deken van ukkie haha die past dat kleine dekentje toch nie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:20

nou ben weer uitgewerkt en jij jet ben je nog thuis?Vera jij zit zeker weer op je werk te niksen hihi

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:25

uhmmmmmm Bloos

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:53

Lekker druk hier Haha!
Ik ben weer eens wat moois aan t schrijven. Deze keer gaat t over aangeboren afwijkingen en alle tests die je daarvoor kunt doen. Ik ben helemaal op de hoogte Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:38

haha idd lekker druk Knipoog

Heeft iemand nog de veearts (Julia) of eventueel een paardentandarts nodig??

Ik wil het liefst voor de kerst Evita haar kiezen nog laten veilen. Het is nog geen jaar geleden, maar ik vermoed dat ze last van haar mond heeft.. Vandaag stond ze buiten wat los kuilgras te eten, toen stond ze even raar te kauwen en kwam er ineens slijm met eten uit haar mond en neusgaten. Tijdens het wandelen komt er zo af en toe ook slijm uit haar mond en ze is ook zo afgevallen de laatste tijd.. wil het toch even laten checken! Ze krijgt echt oude-paardenkwaaltjes Ach gut

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 18:42

Arme evita. Verdrietig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:22

ahh ... jemig arme Evita inderdaad, hopelijk kan de tand arts er iets aan doen Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:35

ach t zal vast niet ernstig zijn ofzo, maar t wordt ineens zo'n oude muts! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 23:08

Ik heb Julia/Meursing nog nodig voor de enting, maar wil dit eigenlijk na kerst doen (dan heb ik mijn nieuwe salaris weer Bloos ) Weet niet of je nog zolang wilt wachten?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 09:04

Goedemorgen allemaal

Nou ik heb het ochtendje alweer achter de rug hoor Boos!
Sta ik vanmorgen op en zet koffie, pc aan, douche aan en wat denk je.....valt ineens alle maar dan ook alle stroom uit.
Ik op de tast naar de stoppenkast, staan alle schakelaars nog omhoog. Ik alles naar beneden gehaald en weer omhoog. Niks....geen stroom Stoom uit je oren Op de tast spullen gepakt en naar mijn werk. Ben daar maar gaan douchen. Brood vergeten, heb dus nu honger.......Op mijn werk storingsdienst gebeld, geen storing dus het zit waarschijnlijk in mijn huis en het vermoeden bestaat dat het de hoofdstop is. Ga vandaag maar proberen om eerder weg te gaan zodat ik alles kan gaan regelen. Heb wel water en gas en de rekening is betaald Knipoog
Je bent echt hulpeloos hoor zo in het donker.......... Boos!

Nou ja we zien wel weer hoe dit gaat, heb nog wel een paar tips meegekregen van de storingsdienst die ik straks moet gaan proberen en dat ga ik dan maar even doen en dan gaan we maar bellen naar van alles en nog wat..........

Ik haat dit soort dingen.............

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 09:41

Jemig Kaar, lekker begin van de ochtend Boos! Daar word je idd niet echt vrolijk van, hoop dat je straks t probleem kunt vinden Ach gut

Ik heb gisteren héérlijk gelest met Ko. Hij deed t echt goed, galop ging ook ineens heel goed nageeflijk (terwijl dat laatste weken weer niet helemaal top ging) Tempo goed, ooit wordt t nog eens een voorwaarts paard Tong uitsteken . Aantal foefjes gekregen om hem wat losser aan de voorkant te krijgen en t werkte erg goed moet ik zeggen. Ik was net klaar met de les toen t begon te regenen. Ik heb dus heel veel mazzel gehad Clown Cool

Vanmiddag komt de 1e kandidaat kennis maken met Ko en zondag komt nummer 2. De reacties stromen beetje bij beetje binnen, dus hopelijk zit er wat leuks tussen voor Ko Pling

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 09:51

Hey Anoush

Ik hoop dat het wat voor jou en Ko wordt, geeft je tenminste een beetje rust.

Wel fijn dat Ko lekker loopt bij jou en dat de les goed ging maar het gaat toch de laatste tijd erg goed met Ko'tje?
Mij duwt ie nog steeds weg hoor als ik met het halster aankom zetten als ik hem naar buiten wil doen Knipoog

Ik ga straks naar huis om een uur of elf, woningbouw gebeld en die gaan alles regelen en een bedrijf neemt contact met me op na twaalf uur... dus we zien het allemaal wel...........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:18

Hopelijk is t snel geregeld dan heb je tenminste nog wat aan je middag Knipoog

Ko gaat redelijk lekker de laatste tijd. Hij wilde alleen niet goed loslaten in galop of ik kreeg hem helemaal niet nageeflijk (vooral linksom) Bij aanspringen al kop in de lucht, daar hebben we gisteren aangewerkt en dat werkte wonderbaarlijk goed Haha! raar peerd Koe
Wel strenk wezen hoor Kaar, Ko mag niet duwen Tong uitsteken

De 2 dames die komen voor Ko hebben beide aardig hoog in de dressuur gereden, maar meteen gezegd dat Ko dat niet kan Haha! en dat het een paard is met gebruiksaanwijzing heeft ze ook niet doen afschrikken Cool Wordt dus nog vervolgd Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:33

Nou ben benieuwd hoor of het wat is voor Ko'tje kan ie weer stout doen. Tong uitsteken

Ik ben heel strenk tegen Ko maar hij blijft het altijd doen bij mij en ik moet er stiekum ook wel een beetje om lachen eigenlijk want hij doet het gewoon op een hele stoute manier en kijkt er vervolgens heel onschuldig bij hahahaha...... Clown

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:40

Hey Kaar heel veel succes met je stroom, hoop dat het vandaag opgelost wordt anders zit je dalijk de hele avond met kaarsjes en zaklampen in huis.

Hey anous hoop dat het wat wordt met 1 van die meiden voor ko das wel fijn voor jou en kotje, wel fijn dat je les wat beter ging Lachen Maar vorige week heb je natuurlijk al een stoute bies gehad met lessen haha Lachen

Ik had niet zoveel geluk als jou gister was tot me ondergoed nat haha heb nu een stijve nek en keelpijn Lachen

Hey Marieke zaterdag kunnen we gewoon gaan buitenrijden zeg maar hoelaat je wil maakt mij niet uit heb de hele dag dus Lachen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 10:44

Ja maar jij hebt ook twee keer deze week in de regen en wind gereden Amanda.....is niet zo gek dat je nu een beetje ziekjes bent geworden.

Ik kan niet met een zaklamp en kaarsjes gaan zitten want die heb ik niet eens ben alleen maar gewend om aan een schakelaar te zitten en alles doet het gewoon dus........heb het stenentijdperk achter me gelaten......haha........