Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Goedemorgen allemaal.
Ikke is hier ook weer eens. Heb wel meegelezen.
Voor alle zieken beterschap.
Valerie fijn dat het goed gaat met Kola, jammer dat je haar moet missen maar het is voor een goed doel.
Anietje kijk je eem beetje uit met je armpjes en polsjes, wil ook best wel voor je mesten hoor als het nodig is.
Gisteren hebben beide paardjes een rustdag gehad ivm de regen en storm. Geloof niet dat het ze het zo erg hebben gevonden dat ze niet naar buiten hoefden.
Amanda heeft die arme Joeri gisteren in de regen en de wind gereden. Hij kreeg nog net een regendekentje om met rijden. Heb Joepi maar even een aai over zijn bolletje gegeven toen die weer op stal stond en gezegd dat ik heel veel medelijden met hem had.
Als het maar goed is klaargemaakt!
Jetta schreef:Lekker Anita! Ik lust alles, hoor!Als het maar goed is klaargemaakt!
Heeft Amanda Joepies uitrijdekentje toch nog gevonden?

) Weet niet of je nog zolang wilt wachten?
Op de tast spullen gepakt en naar mijn werk. Ben daar maar gaan douchen. Brood vergeten, heb dus nu honger.......Op mijn werk storingsdienst gebeld, geen storing dus het zit waarschijnlijk in mijn huis en het vermoeden bestaat dat het de hoofdstop is. Ga vandaag maar proberen om eerder weg te gaan zodat ik alles kan gaan regelen. Heb wel water en gas en de rekening is betaald
Daar word je idd niet echt vrolijk van, hoop dat je straks t probleem kunt vinden
. Aantal foefjes gekregen om hem wat losser aan de voorkant te krijgen en t werkte erg goed moet ik zeggen. Ik was net klaar met de les toen t begon te regenen. Ik heb dus heel veel mazzel gehad
raar peerd
en dat het een paard is met gebruiksaanwijzing heeft ze ook niet doen afschrikken
Wordt dus nog vervolgd
Maar vorige week heb je natuurlijk al een stoute bies gehad met lessen haha