Tess_Liss schreef:oooh pannekoeken zijn nooit zo lekker als op de donderdag van JT
Zat jij toen niet op Mirquis? Of Red bull?
Jij was met zn 2en op die 2 toch?
Eh beetje gek maar je snapt het
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tess_Liss schreef:oooh pannekoeken zijn nooit zo lekker als op de donderdag van JT

rmej schreef:Ja vet goed, was wel een beetje sneu dat ong niemand wist hoe ze heette..
Beter doe je dat dit jaar weer!
rmej schreef:Ja vet goed, was wel een beetje sneu dat ong niemand wist hoe ze heette..
Beter doe je dat dit jaar weer!

.. AU! 
rmej schreef:Tess_Liss schreef:oooh pannekoeken zijn nooit zo lekker als op de donderdag van JT
Zat jij toen niet op Mirquis? Of Red bull?
Jij was met zn 2en op die 2 toch?
Eh beetje gek maar je snapt het

Nevony schreef:oee daar mag je wel mee oppassen, ik reed een tijdje een Belg en die had toen ook even fijn over mijn teen gewalst, daar heb ik nu af en toe nog last van
die zijn zooo grooot dat je er gewoon rechtop onderdoor kan lopen..! 
? 

*

WiskyBokjes schreef:Nou ben er ook weer eens na 3 dagen niet hier geprat te hebben _o-
Nortella schreef:WiskyBokjes schreef:Nou ben er ook weer eens na 3 dagen niet hier geprat te hebben _o-
welkom terug!
hoe staat het met de verkoop van Wisky?

.
.

ktink schreef:Daar zijn ze vaak wat laat mee![]()
Het is op het moment ontzettend druk met alles klaarmaken voor jullie kunnen komen.
En de prioriteit dat alle bedden er staan is iets groter dan dat alle nieuwe paarden op de site staan..
Ik neem aan dat jullie liever niet op de grond slapen.
Morgen gaat mijn gips eraf
wanneer mag je dan weer knolhobbelen? 

?