Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:44

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:56

gewijzigd.
Laatst bijgewerkt door ThornForest op 28-08-09 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 18:57

Ben je bij Douwe geweest?

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:05

Jobbeltje, heb je pb's gestuurd.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 19:12

ThornForest schreef:
Jobbeltje, heb je pb's gestuurd.

En ik heb geantwoord ;)

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:40

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:15

Ik denk hard na Sandra, maar is best moeilijk een naam verzinnen :=

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:22

We hebben al 1 :D nou we hebben een deal gemaakt haha! want ik vond Dino niet zo'n geweldige namen maar ik zei dat hij wel zo kon heten als hij een geweldige halsbandje kreeg }:)
Haha hij heeft nu een zwart halsbandje met een paar glittersteentjes zo fout!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:24

haha gaaf!!! :D schattig ding :j

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 19:25

Haha best leuk ja!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:06

Hoe gaat het met ieders paarden?

Melissa is inmiddels verhuisd en heeft gelukkig haar plekje gevonden. Binnenkort maar aan het werk en kijken hoe ver we gaan komen :)

Laura en Lydia, hoe is het met jullie? Alles wat aan de beterende hand?

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 15:17

Met Dironja gaat het goed hoor! ;)
Waar is Melissa heen verhuisd Rianne? :)

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:46

Met Akino gaat het ook goed. Hij had alleen wat plekken wat volgens mij bijtplekken waren maar heb toch maar de da erbij gehad die constateerde dat het exceem was wat ik toch erg raar vind want hij heeft het de laatste paar weken en anders had hij het al veel eerder moeten hebben en de plekken zijn nu zo goed als weg. Akino werd altijd de groep uitgetrapt en behoorlijk te grazen genomen, nu staat hij in een ander stukje land met een haflinger van 1.60! en alles trekt weer bij. Exceem is het naar mijn idee dus niet maar ik zie volgend jaar wel. Dan gaat hij eerst zonder deken het weiland in en als hij ze weer krijgt dan zal het wel exceem zijn en krijgt hij de deken weer op.

Met mij gaat het ook goed. Gaat eigenlijk een beetje op en neer. Ik heb al 5 dagen geen kruk aangeraakt. :D Was laatst gemaseerd door de fysio wat behoorlijk pijn deed maar nadat het klaar was liep ik ineens recht en boog niet eens meer met mijn heup in. ben morgen dus wel weer in voor een massage. ;)

Lydia, ik ben ook wel benieuwd hoe het met je is.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:23

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 14:43

Waar is Melissa idd heen verhuisd Rianne?

Fijn dat het weer wat beter gaat Laura! Alle kleine beetjes helpen :)

Met mij gaat alles naar omstandigheden goed! Ik ben vorige week dinsdag weer naar het ziekenhuis geweest voor fotos en zag er goed uit! Ben nu begonnen met fysio, om mn spieren weer op te bouwen en moet het dragen van mn brace af gaan bouwen.. Over een maand weer afspraak en dan moet het eigenlijk gwoon weer goed zijn! Dan zal ik nog wel fysio moeten hebben, maar hoop ik wel weer naar utrecht te kunnen! Het gaat de goede kant op dus! :)

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 12:01

Zou ook schurft kunnen zijn Sence, mocht je nog niet langs de dierenarts zijn geweest.

Melissa staat bij ons op stal, gezellig samen met Zen grasjes te vermoorden. De eerste paar dagen was wat euh... heftig, maar ondertussen staan ze elke dag zij aan zij te eten en naar elkaar te hinneken als je er eentje uit haalt :j

Fijn dat het beter gaat Lydia! :)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 13:58

Oef, nou hopen dat Akino geen echte zomerexceem heeft, dat is lastig genoeg. Ik zag hem al als rollade in zijn deken op je hyves staan :P

Fijn Lydia dat het zo goed gaat, gelukkig! Wanneer mag je weer paardrijden? :)
En bij jou ook Laura, gelukkig dat het zo goed gaat :D

En idd Melissa is verhuisd naar Hempens, super leuk en gezellig met zen. De eerste dag heeft ze even alles op stelten gezet, maar gelukkig gaat nu alles zoals het hoort te gaan :)
Zal haar zo nog even gaan pesten :P

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:00

Wat leuk dat je daarheen bent verhuisd! die stal staat vlakbij mij ;) mag ik vragen wat de stalling daar nu is :)

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:55

Zo... Terug van weg geweest... Ik heb een heerlijke vakantie gehad in Tsjechie. Echt een super camping. Ik heb ook heerlijk paard gereden door de heuvels en bergen heen. Echt een super ervaring. Voor de mensen die nou heel nieuwsgierig worden, en een actieve en goedkope vakantie willen, moeten jullie even kijken op http://www.eagletrail.nl
Ze hebben echt super paarden, een mooie omgeving, en de eigenaren van het pension, camping en boerderij zijn hele fijne mensen. Je kunt er arrangementen boeken, zowel all-in als los. Er is veel in overleg mogelijk. Ik ben een beetje reclame aan het maken voor ze, geloof ik. Maar ja, het was ook zo leuk.
Ze rijden wel western, maar recreatief, dus wij engelse ruiters kunnen prima mee rijden. Alleen even wennen aan het zadel... ;)

Vandaag ga ik even bij mijn eigen paardje kijken hoe zij zich gedragen heeft de afgelopen 2 weken.

Dus Rianne, je bent al verhuist met Melissa? Lekker man. Vast een veel leuker plekje, en gezellig samen met Zen. Super. Hoe is het nu met Ivana?

Fijn om te lezen dat het met Laura en Lydia weer wat de goede kant op gaat.

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 12:26

Lydia, ik weet nu wie je moeder is haha. Ze heeft mij vandaag weer geprikt :(.

Gister waren Akino en ik echt 2 clownen :+
Ik nam AKino mee van de wei naar de bak en onderweg lag er een zadel op het hek van de paddock en dat was zo 'eng'. Hij draait dus met zijn achterkant weg maar daar stond een trailer dus knalt hij tegen dat uitsteeksel wat op de trekhaak moet. Gelukkig mist hij alleen maar wat haar op zijn been. Nadat ik klaar was met Akino liet ik hem nog even grazen en daar stond ook een hark in de buurt. Akino gaat op de hark staan en vliegt die steel omhoog. Toen zou ik hem terug brengen naar het land maar nam hem eerst mee naar stal want wilde mijn handen even wassen omdat ik een paard met schimmel aan had geraakt. Er zat een tuinslang aan de kraan dus die haalde ik eraf in de veronderstelling dat de kraan gewoon uit was. Ik haal die slang er dus af maar de kraan stond nog aan dus vloog er allemaal water op Akino en mij dus we hadden gister een echte blooper dag! :o

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:01

Whaha..ojee Laura ;) Zulke dagen heb je er tussen zitten :)

Grappig dat mn moeder je moest prikken! Had je dat gevraagd of zei mn moeder dat?

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 13:18

Leuke blooperdag Laura!
Dat zadel was trouwens mijn zadel ;) Oh en welk paard heeft er schimmel dan?

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:39

O, was jij de boosdoener ;) Nicole heeft (waarschijnlijk) schimmel. Lijkt er verdacht veel op. Had Willem ook nagevraagd en hij denkt ook dat het schimmel is.

Lydia, ik kwam er toevallig achter, mijn vader heeft nu een gebroken enkel (ja zwakke familie ;)) maar toen vroeg je moeder of mijn vader ook bloedverdunners kreeg ivm de trombose en toen zei ze dat haar dochter in de vakantie ook een naar ongeluk heeft gehad en dat ze er toen ook bovenop zat met bloedverdunners enzo en toen ging er bij mij een lichtje branden omdat je laatst zei dat je moeder bij de trombosedienst werkt en toen vroeg ik haar erna en ze was inderdaad je moeder :)
Laatst bijgewerkt door ThornForest op 16-09-09 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:45

Haha.. grappig :) Dan zal ik dat vanavond nog wel horen denk ik ;)

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 13:49

Ja, ik denk het wel. Als het goed is zou ze je de groeten doen haha.