Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Nou ik ben weer bijgelezen
Heb aan de boer gevraagd of die in de begroting voor 2011 wil meenemen;
dekenrekken
nieuwe kruiwagens
zaagsel rieken
roxxxiejjj schreef:Anoniem schreef:K heb je les niet gezien maar wat op het filmpje stond zag er wel goed uit :] Duss.. Wanneer ga je springles nemen met vincent? :p
Denk dat ze beter eerst met Blazer kan oefenenen dat meen ik echt serieus
![]()
Ceriadwen schreef:Flurk schreef:Nou ik ben weer bijgelezen
Heb aan de boer gevraagd of die in de begroting voor 2011 wil meenemen;
dekenrekken
nieuwe kruiwagens
zaagsel rieken
En luizenspray voor de beestjes die waarschijnlijk uit het stro komen en nu in rijen over de rand wandelen..
Effe serieus.. uhm een whitebord waarop je kan schrijven hoe laat je je peerd in de paddock heb geggooid... en dan kan degene die er graag na wil zijn naam er ook onder zetten. Scheelt een hoop stress voor sommige denk ik.
Ceriadwen schreef:roxxxiejjj schreef:Denk dat ze beter eerst met Blazer kan oefenenen dat meen ik echt serieus
![]()
Maar eeeeeerst wil ik gewoon rijden met de grote V zoals het vandaag in de les ging. We hadden behoorlijk lol met zijn tweetjes.. de grote V en ik...![]()
![]()
roxxxiejjj schreef:Ceriadwen schreef:Whahahahha ja jij wel :p Ik heb nog wat lichamelijke klachten waar ik rekening mee moet houden
Zo moeilijk is Blazer niet hoorje voelt er amper wat van, dressuren met Vincent is zwaarder dan springen met Blazer
. En je hoeft geen meter ofzoooo