Weet niet hoelaat je gaat anders wil ik wel mee

Ik moet nog nieuwe rijbroeken, en regendeken voor sieb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar t gaat wss ook vet regenen dus is niet zo fijn voor hem om in de regen 2uur op de motor te moeten

Moest op Paris, reed k vorige week ook op, en toen ging t wel oke maar niet bijzonder.. En deze week, kreeg hop het bit in, ze stond stil tijdens het opstappen, alles ging netjes, meteen koppie naar beneden terwijl ik niet eens echt vroeg... Aandraven, normaal gaat ze dan als een malle met een bezemsteel in dr poepert de bak door, maar nu meteen mooi koppie rond, mooi gebogen, stond er versteld van! Alleen de galop was een beetje een geklungel, linksom ging wel heel netjes.. En op het eind, had mn handen mooi gesloten en gedragen, lekker doorzitten, en ze liep zó lekker... Roy zei, dat ie Paris nog nooit zo lekker had zien lopen
Ze had ook zo mooi die bovenste spier in dr hals mooi 'opgepompt', en dr onderste spier lekker ontspannen.... Achterhandje er mooi onder, HEER-LIJK
Topper 

ff paar mooie stand foto's en in beweging enz.. wie heeft zin om te helpen 
Moet tot 5 werken, maar 's avonds kan ik wel! 
Dit omdat wij voorlopig in een chalet moeten wonen, en daar geen kat mogen. Daarbij is Whiskas gewend om buiten te zijn, en hij daar niet zomaar rond zou mogen lopen