nou ik moet eigenlijk nog naar de ruitersportzaak ja Weet niet hoelaat je gaat anders wil ik wel mee
Ik moet nog nieuwe rijbroeken, en regendeken voor sieb
Jolien87
Geplaatst: 27-08-10 21:26
Ik ben in principe de hele dag beschikbaar, dus roept u maar. Als het maar niet te vroeg is;) Trouwens niet Epplejeck want daar ben ik al geweest en die hadden geen leuke jasjes:P
Date zondag gaat niet door, je weet al waarom, hahaha Maar t gaat wss ook vet regenen dus is niet zo fijn voor hem om in de regen 2uur op de motor te moeten
Da's echt balen Lotje:( Er is misschien nog een oplossing: een helicopter;)
Ik hou normaal ook niet van een krijtstreepje, zag hem vandeweek bij Epplejeck en was er toen niet zo weg van in eerste instantie. Maar als ik hem zo nog eens zie vind ik hem ook best wel wat hebben. Inderdaad wel sjiek. Hij is 49,94. Valt ook weer mee dus. Ik kijk ff morgen of ze wat hebben bij horsepower en anders wordt het weer een reisje naar Epplejeck:)
Tja ik vind pikeur ook altijd erg mooi, maar voor die ene wedstrijd in de maand die ik rij vind ik die prijzen dan weer erg hoog. Als ik nu op concours zou gaan en dan wat vaker in de ring zou verschijnen, zou het een ander verhaal zijn.
nou de knoop is doorgehakt hoor: het is het krijtstreepjasje geworden. Bij horsepower hing die ook dus kon hem direct passen. Hij zat echt lekker, een heel verschil met dat 10-jaar oude jasje(A)
Thanks:D Direct even weer een nieuwe witte broek gekocht want die andere was inmiddels ook 2 maten te klein. Was iedere wedstrijd weer spannend of die nog zou passen en of ik er halverwege de proef niet zou uitscheuren hihi.
Pfff het is echt TE rustig hier. Kom op dames!!! Ik heb gisteren echt heeeerlijk gereden met Collin. Hadden les van iemand die op proef was, die heeft me geleerd om Collin al z'n spieren in de hals en de rug lekker los te krijgen en hem heel licht in de hand te krijgen. Hij liep op een gegeven moment zo lekker te briezen en met z'n koppie omlaag. Hij vond het duidelijk weer leuk om zo hard te werken. Ik heb gewoon de oude Collin weer gezien:D
Zooooooooooooo dan, heb ik me een toples gereden Moest op Paris, reed k vorige week ook op, en toen ging t wel oke maar niet bijzonder.. En deze week, kreeg hop het bit in, ze stond stil tijdens het opstappen, alles ging netjes, meteen koppie naar beneden terwijl ik niet eens echt vroeg... Aandraven, normaal gaat ze dan als een malle met een bezemsteel in dr poepert de bak door, maar nu meteen mooi koppie rond, mooi gebogen, stond er versteld van! Alleen de galop was een beetje een geklungel, linksom ging wel heel netjes.. En op het eind, had mn handen mooi gesloten en gedragen, lekker doorzitten, en ze liep zó lekker... Roy zei, dat ie Paris nog nooit zo lekker had zien lopen Ze had ook zo mooi die bovenste spier in dr hals mooi 'opgepompt', en dr onderste spier lekker ontspannen.... Achterhandje er mooi onder, HEER-LIJK Topper
Ik heb vandaag lekker Sieb gelongeerd aan de dubbele longe, Deed die ook echt helemaal super! eergister ook al, en toen vond die t wat moeilijk.. vandaag pakte die t allemaal super op Dus straks weer helemaal lekker als k er weer op kan..
ik moet binnenkort ff foto's maken van Siebje ff paar mooie stand foto's en in beweging enz.. wie heeft zin om te helpen Of Lotje, kan jij anders Zaterdagaaf? en dan camera mee? Kunnen we meteen whiskas kijken
Ja ik kan wel Moet tot 5 werken, maar 's avonds kan ik wel! Whiskas moet trouwens wel eerst een paar dagen binnen blijven als het ff kan, anders zie ik hem ervoor aan dat ie weer vrolijk terug naar Zwolle wandelt en ergens onderweg tikkertje gaat spelen met een vrachtwagen ofzo...
Dymphke: Whiskas gaat bij Linda wonen, mits hij zich aan kan passen Dit omdat wij voorlopig in een chalet moeten wonen, en daar geen kat mogen. Daarbij is Whiskas gewend om buiten te zijn, en hij daar niet zomaar rond zou mogen lopen
Lin4Life
Geplaatst: 05-09-10 15:24
Gister Siebje los gelaten en helemaal mooi gemaakt enz ff foto's gemaakt: Standfoto:
Leuk hoor Lin. Wat is het toch ook een knappert. Alleen het kan aan mij liggen, maar z'n hals lijkt op die eerste foto veel smaller dan in het echt. Waar had je die foto's voor nodig dan?