Ik sprak Geertje vanavond toevallig. Zo zie je maar, de wereld is maar klein! Kom je elkaar straks gewoon weer tegen!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lavandula schreef:IK GA DINSDAG MET MENDI OP HET STRAND RIJDEN!!!!!!![]()
![]()
Lavandula schreef:Mendi schreef:Ikke nog lang niet hoor! Ben een avondmens, dan word je om 23.00 uur weer helemaal wakker
jaja ik ook!
manic schreef:@ Zita: Ik realiseerde me niet dat jij eerst ook op Misty reed... Haar "eigenaar" ken ik echt al heel lang!
Nu we wat meer mensen in de Aalsmeer hoek hebben staan... Iemand zin om met zijn allen het bos in te gaan? Ik ken het op mijn duimpje en mijn paard is redelijk bombproof, dus als iemand een maatje zoekt...
Misty is echt lachen!
Lavandula schreef:heb al sinds een paar dagen mega pijn in mn buik
. Iedereen een beetje lekker geslapen??Het is weer een prachtige dag en eigenlijk veels te warm.(Nu weet ik ook weer waarom ik zo laat vakantie neem
)
),wel spannend.
moet nu gelijk weer naar school....
)

Tinky12 schreef:Noon rent wel...daar zorgt Kies wel voor...die houd wel van een sprintje op zijn tijd en speelt graag![]()
Groetjes,Tinky
Lavandula schreef:IK GA DINSDAG MET MENDI OP HET STRAND RIJDEN!!!!!!![]()
![]()
Pluutje schreef:Cool Lav! Je boft maar met zo'n bijrijpaard en eigenaar!
muiszje schreef:Peet: DAT NEEM JE TERUG! (en trouwens, cyclopen hebben 1 oog, pepper heeft ze allebei nog maar 1 doet het niet meer!)

haha, muiszje schreef:Tinky12 schreef:Noon rent wel...daar zorgt Kies wel voor...die houd wel van een sprintje op zijn tijd en speelt graag![]()
Groetjes,Tinky
maar kies staat er niet, en Noon = NoNo, het verzorgpaard van Fluffyfox.. het is zo'n dooie af en toe..
soms heeft ie wel zn momenten vol glorie maar daar ben ik waarschijnlijk nooit bij ofzo.
Mendi schreef:Waar ga jij naar het strand Manic?
Ik ga vanavond ook, even Mendi weer aan het strand laten wennen. We zijn er nu al een paar weekjes niet meer geweest![]()
Zal wel drukker dan normaal zijn met dit mooie weer. Mhwah, goede oefening voor de paarden!![]()
Oh ja: goedemorgen trouwens
Schimmelig schreef:Het is MooT tink![]()
Of Mootje, wat jij wil
Zei toch dat ik blonT was...
Nu snel naar stal...dag luitjes,fijne dag allemaal!