Groetjes Daniëlle
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pindakaas toch Celine
(Iris natuurlijk weer die het heeft verzonnen haha)
vond het wel grappig ik schrok alleen op het laatst, ik zat met allemaal kleintjes die wilden allemaal je hand vasthouden haha Dj69 schreef:Zaterdag 19 juli tmZaterdag 26e. Zitten in een huisje. Zo te gek .
Groetjes Daniëlle
Celien_Alex schreef:Dj69 schreef:Zaterdag 19 juli tmZaterdag 26e. Zitten in een huisje. Zo te gek .
Groetjes Daniëlle
Dan zit ik ook in een huisje !!
. En aan het eind ook nog is zowat mijn arm uit de kom dankzij Iris
xEsther schreef:In de mei hadden we een soort van 'onaangekondigde' spooktocht.Pindakaas toch Celine
(Iris natuurlijk weer die het heeft verzonnen haha)
Maar toen moest ik opeens noodgedwonge meelopen met de spooktocht
Ik had t toen vet koud,, want k had me niet egt gekleed om het bos in te gaan
xManon_ schreef:Spooktocht vind ik echt eng.![]()
Ik weet niet meer hoe dat eigenlijk de eerste keer ging, ik denk dat ik hem toen gewoon heb gedaan? Maar kan het me niet zo goed meer herinneren.
En vorige keer, tsja, toen waren we lekker bezig met zn allen en zaten we echt met véel mensen uiteindelijk op die kar.
Maar toen hadden jasmijn en nog iemand (weet niet meer wie
) dat toch gedaan. Precies bij zo'n heel smal loopstukje, met onwijs écht onwijs veel modder. Dus toen viel m'n vriendin in de modder en trok ze mij mee. Lig je daar in de modder.
xEsther schreef:Ik vond het ook niet heel eng, maar ik schrok eerder van Brie die gilde de heleboel bij elkaar. En aan het eind ook nog is zowat mijn schouder uit de kom dankzij Iris
xEsther schreef:Ik vond het ook niet heel eng, maar ik schrok eerder van Brie die gilde de heleboel bij elkaar. En aan het eind ook nog is zowat mijn arm uit de kom dankzij Iris
Dj69 schreef:Oh leuk dat jullie dan ook in een huisje zitten. Wij zijn er al eerder geweest.Maar nooit in de zomervakantie.Is vast een gezellige drukke leuke boel
Dj69 schreef:Zaterdag 19 juli tmZaterdag 26e. Zitten in een huisje. Zo te gek .
Groetjes Daniëlle
??
Celien_Alex schreef:Jaah leuk Laura,, dat jij er dan ook bent
In welk huisje zit je ???![]()
??
(het was toch A4??
xoxsannexox schreef:Op wie heeft u allemaal al eens gereden? Of heeft u een eigen paard?
en Iwan:) Kevin op Jubel en Stingray(loop pony)
xManon_ schreef:Tania en Judith: 17 augustus
Renee en ik: 3 augstus
Esther: ook nog 27 juli
En uhm, meer zijn er niet?![]()
Sorry als ik iemand nu heel hard vergeet xD