Ziet er zo gaaf uit! En toch best simpel te maken eigenlijk
leuke foto Bianz! Ben benieuwd of t vandaag nog gelukt is met wat foto's. Niet echt zonnig hè
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
beetje Orson leeg nog.. 

Ook de manier van zo nageven ziet er t zelfde uit
Vind Orson n Haydn qua naam stijl ook wel bij elkaar passen. Hihi
Kan je er weer ff tegenaan
maar wat was het leuk!
), fles geven, koeien melken, op een koe rijden (met én zonder zadel
), speurtocht in het bos met de boerenkar...er was zoveel leuks te doen, was een topvakantie! (ondanks t weer, want er is me daar toch ene partij regen gevallen woensdag + donderdag
)
En is dat groene een nieuw dekje? (of maak ik nu een stomme opmerking?
)
). 

Waar sta je?
Je verslag klinkt echt leuk! Kalfjes, koe rijden, speurtocht met de boerenkar
allemaal zó leuk! *idd het koe rijden klinkt wat vreemd, maar lijkt me wel leuk om te doen een keer
* Kids vast ook enorm naar hun zin gehad! De andere avonden wel íets langer dan 4 uur kunnen slapen?
Sta je in de winter ook gezellie bij de rest Nel! 
Of iig vinden wij. Meneer zelf moet nog even overtuigd worden
maar ik vertrouw op Cis
haha
) en dan komt t vast goed! Of meer: zórg maar dat t goed komt! 
Niet dat hij nie meer mag komen hoor, maar gwoon.. als er toch 2 zijn 

Die anderen, prima, maar deze nie! Deze moet mee naar Zeeland. Gaat ie hier maar iets doen voor de Universiteit
Goed idee! Ging hij ook naar dat feest trouwens? *ziet een kans*
Wel tof dat de vakantie zo leuk was, daar doe je het voor! Benieuwd of Nous vandaag een beetje aan de bak wil na zo'n weekje vakantie! Dat groene dekje is idd een nieuwe: koopje in de uitverkoop bij Sinke! Dus ik dacht: groen staat 'm leuk, meenemen die handel!
Is hij echt veel donkerder van vacht of is de foto gewoon donkerder?

Daarom komen er ook regelmatig verschillende bekende fotografen langs

mét natuurlijk mn béste, knapste blik!

Is ook vos trouwens, maar nie pony.. Hij houdt regalmatig "hoe geeuw ik het best"-cursussen.
Hee Orson! Show eens wat?!

Enige jammere is.. je gaat er zelf ook zo van geeuwen...
Die stond ons ook echt zo aan te kijken van: Hee hallo, hier sta ik hoor, maak ook eens wat foto's van mij!
Geen rijfoto's van Marieke?
Anders plaats ik er weer zoveel
hahaha
) Liep ie goed?
Ik ga eens lekker wat in de tuin doen en genieten van het heerlijke weer!
Maar omdat ik tegen jou steeds vrolijk zeg: na mn kamp wel een keer, vond ik dat ik je nog maar ff een sms moest sturen. Staat anders zo banketstaaf: nee Bianz geen tijd, maar ik kom nu we voor Marieke
maar je hebt gelijk hoor. Zoveel verschil is er nu gewoon niet, dus kan beter over een paar weken 
Heerlijk! Ook heerlijk wandel weer denk ik
Ging t wandelen goed? Niet te veel last van t mulle zand? Ook nog van Vlissingen naar Middelburg kunnen wandelen?