manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 19:49

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 22:12

Leuk zo'n taartje! Misschien een idee voor ons volgende feestje?
Vandaag was het droog met rijden!! Nel heeft een heeeele berg foto's gemaakt en er zitten echt hele leuke tussen: Orson staat er op veel leuk op vind ik! Nel nogmaals bedankt, er zijn er al naar mijn nicht onderweg!!
Hier zijn er een paar uit de hele berg: er is nog een heleboel te verbeteren (foto's zijn altijd zo lekker confronterend), maar het ziet er beter uit als een aantal weken terug!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 22:40

Ziet er goed uit Bianz, je zit al super rechtop!
Jullie zijn een leuke combi en hij is het perfecte maatje voor jou!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 08:18

Vind het echt een grappig paard! Voelde me echt zo'n klein kind toen ik er op zat Haha!!
De foto's zijn idd echt mooi geworden!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 10:24

Leuke foto's Bianz! Ziet er goed uit Ja
*nu je profiel er nog mee vullen Bianz Schijnheilig beetje Orson leeg nog..

Afbeelding
Afbeelding
Ze blijven iets van elkaar hebben Ja Ook de manier van zo nageven ziet er t zelfde uit Tong uitsteken Vind Orson n Haydn qua naam stijl ook wel bij elkaar passen. Hihi

Kom snel een keer in t echt kijken Bianz! neem ik dan gewoon ook mn camera mee voor een hele lading foto's Knipoog Kan je er weer ff tegenaan Tong uitsteken

haha, ja das wel een idee Bianz! *moeten we t tot die tijd nog zien te onthouden Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:46

Phoe, ben weer thuis! Vlinder en Bloem ook helemaal door t dolle!
Moe, moe en nog eens moe Dromen Dromen Dromen maar wat was het leuk! Hyper!
Op de trekker gereden, kalfjes helpen met geboren worden (helaas 1 overleden Scheve mond ), fles geven, koeien melken, op een koe rijden (met én zonder zadel Clown ), speurtocht in het bos met de boerenkar...er was zoveel leuks te doen, was een topvakantie! (ondanks t weer, want er is me daar toch ene partij regen gevallen woensdag + donderdag Bloos! )

Anne ook lekker klaar met school; nu lekker van de vakantie genieten dan Lachen
Nel: vervelend dat je niet kan rijden door de pijn!
Bianz: coole foto's van Orson joh, rijden ziet er goed uit, hij gaat steeds lekkerder lopen Ja En is dat groene een nieuw dekje? (of maak ik nu een stomme opmerking? Clown )

Nu ga ik mn kleren wassen, want die stinken echt heel erg (en ik ook Tong uitsteken ).

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 17:09

Zo te horen heb je t flink naar je zin gehad Thirz! Super!

Zo shaar gelongeerd Haha!
Foto van maandag
Afbeelding

Nieuw halster
Afbeelding

Longeren
Afbeelding

Ze is mooi slank he?! Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 18:44

Tjonge Orson en dat andere paard lijken zeker op elkaar.
Hebben dezelfde uitstraling.

Zo thirz, je hebt het sruk gehad zo te lezen, zat dat wel een beetje, zonder zadel op een koe?
Die botten die overal uitsteken....
Leuk dat je weer terug bent!

Nou heb gister wel gereden hoor, was wel pijnlijk, maar door mijn vaste wil, kan ik er wel 20 min. tegen.
Vanavond op buitenrit, lekker ontspannen.

Mariekje, ik zet je foto's van t weekend op bokt hoor.
Heb nog wat foto's van mariekje gemaakt toen ze aant rijden was.
T zag er goed uit!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 18:46

O ja, leuke foto's bar, ze is zeker mooi slank!

(Ach die van ons zijn mooi dik...haha)

En nog een keer o ja: VOICE MAG VAN DE WINTER BLIJVEN, WE HEBBEN EEN BOX!!!!!!!!!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:11

Cool Nel!! Haha! Waar sta je?
En een koe zat nog best goed zonder zadel hoor, dees had een goede rug. Alleen hobbelen ze wel meer Clown
Bar: Shaar is zeker slank..Nous niet denk ik hihi!

En hoe stom: nu schijnt de zon Scheve mond

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 20:25

Ja, dat dacht ik ook net toen de zon ineens doorbrak vanmiddag: Thirz zit in de auto en juist nú gaat de zon schijnen! Gelukkig heb je t, ondanks t weer, ook gewoon erg naar je zin gehad Haha! Je verslag klinkt echt leuk! Kalfjes, koe rijden, speurtocht met de boerenkar Hyper! allemaal zó leuk! *idd het koe rijden klinkt wat vreemd, maar lijkt me wel leuk om te doen een keer Ja * Kids vast ook enorm naar hun zin gehad! De andere avonden wel íets langer dan 4 uur kunnen slapen?

Ja hè Nel. Dat vond ik dus zodra ik Orson zag! En ik vind t nu nog steeds Ja

Oeh gaaf! lekker hoor Haha! Sta je in de winter ook gezellie bij de rest Nel!
Wel ontzettend balen dat je zoveel last hebt.. Maargoed aan de andere kant: je kan 20min rijden. En buitenritten gaat iets beter zeker? met een wat losser teugeltje?

Foto's van Marieke? Ben benieuwd! Das ook al weer een poosje gelee en nu met de nieuwe trainingsmethode. Wil wel zien hoe t nu gaat Haha!

Ow enne Cis neemt een best (behoorlijk) jummie Duitse huisgenoot mee naar Zeeland als ze terug komt Ja Of iig vinden wij. Meneer zelf moet nog even overtuigd worden Schijnheilig maar ik vertrouw op Cis Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:31

Shaar ziet er erg goed uit Bar, ze zit lekker in dr vacht!
Thirz, klinkt als een heel actief uitje, wel superleuke dingen gedaan en is dat ritje op de koe misschien ook op foto vastgelegd?
Top Nel dat je een box hebt, staat je paardje lekker dicht bij van de winter! Ook relaxed dat je 20 min. wel kunt rijden en gewoon buitenritjes kunt maken.
Eh...Anne ik weet niet wat jij je voorstelt bij mijn versierkunsten, maar ik kan je verzekeren dat je daar geen duitser mee naar huis krijgt haha. Alhoewel ik moet eerlijk zeggen...het is echt een tof type! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 20:34

*denkt aan de verhalen*
Nou? Clown haha
Weet je trek gewoon alles uit de kast (dus ook die charmes uit die onderste schoenendoos ja Ja ) en dan komt t vast goed! Of meer: zórg maar dat t goed komt! Tong uitsteken
*Heeft ie niet toevallig nog een tweelingbroer die naar Zeeland wil komen? of hier misschien al woont? Schijnheilig Niet dat hij nie meer mag komen hoor, maar gwoon.. als er toch 2 zijn Vork

Huilen van het lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 20:37

haha ik zal t m vanavond vragen,...oh nee want dan moet ik ook vertellen dat ik het over hem gehad heb Clown
misschien slaat annemiek m wel aan de haak :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 20:38

whahaha, nee deze mag Annemiek nie hoor Tong uitsteken Die anderen, prima, maar deze nie! Deze moet mee naar Zeeland. Gaat ie hier maar iets doen voor de Universiteit Vork
maar vraag t hem maar vanaaf! Ja Goed idee! Ging hij ook naar dat feest trouwens? *ziet een kans*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 22:46

ze komt in de box tegenover jade, in de kleine stal.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:07

Nogmaals gefeliciteerd Nel: echt heel tof dat Voice nu zo lekker dichtbij blijft wonen! Was de buitenrit nog leuk?
Whaha Thirz, op een koe rijden? Hier ergens in Zeeland is ook zo'n meisje dat serieus rijdt en springt met haar koe: misschien kun je kids nu een fanclub op laten richten? Lachen Wel tof dat de vakantie zo leuk was, daar doe je het voor! Benieuwd of Nous vandaag een beetje aan de bak wil na zo'n weekje vakantie! Dat groene dekje is idd een nieuwe: koopje in de uitverkoop bij Sinke! Dus ik dacht: groen staat 'm leuk, meenemen die handel!
Vind Haydn idd op zich wel op Orson lijken zo, al is zijn bouw wel anders en de oogopslag ook. Maar ze zijn iig wel allebei vos en groot Haha! Is hij echt veel donkerder van vacht of is de foto gewoon donkerder?
Goh Cis, doe eens ff verhaal over leuke gozers? Krijg elke keer maar de helft mee geloof ik? Weinig tijd voor msn gehad he Knipoog
Shaar ziet er idd goed uit! Moest ook wel lachen om jou op Orson hoor Bar; klein meisje op grooot paard hahaha!
Duimen dat Orson vandaag goed loopt; heb straks les. Gisteren vond ik hem liggend in de wei met een ijzer bijna helemaal er af en hij liep behoorlijk kreupel. Gelukkig kon de smid binnen een uur komen en die heeft het ijzer er weer op gezet. Wat een service! Been was niet dik en bewegen ging goed. Met het nieuwe ijzer liep hij al beter, dus ik verwacht dat het vandaag weer goed is. Smid zei al: een nachtje op de wei en hij loopt weer goed, hij is gewoon heel gevoelig zonder ijzer.
Nou, ik ga zo maar eens naar stal; tot later!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:39

Wat vreemd Bianz dat dat ijzer er zo snel af lag! Was het een voor of een achterijzer?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 17:52

Was idd snel, ws gewoon in de wei afgetrapt ofzo. Het was linksvoor. Vandaag liep hij wel een beetje stijf, maar toch rustig gelest en dat ging goed. Morgen even lekker een stapritje buiten zodat z'n spieren weer een beetje in het gareel komen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 20:50

En hier is *tromgeroffel* Nusanna, de knappe voskleur pony:
Afbeelding
Ikke? Ben ik die knappe voskleur pony?! Blond

Ja, jij ja..
Afbeelding
Ow ok, wist ik wel. Ik ben idd best knap Ja Daarom komen er ook regelmatig verschillende bekende fotografen langs Ja

Echt waar Nous?
Ja heus waar! En dan kijk ik eerst heel lief en onschuldig:
Afbeelding
Voor moi? ik op de foto? u vleit me!

En daarna laat ik me van verschillende kanten op de gevoelige plaat vast leggen Ja mét natuurlijk mn béste, knapste blik!
Afbeelding
Afbeelding

Speciaal voor de fotograaf nog een stukje rennen, daar draai ik mn hoef nie voor om
Afbeelding
*ondertussen wel in de camera kijken natuurlijk Knipoog

Maar ik stá op mn beloning aan t eind!
Afbeelding

Hee en heb ik je ook al verteld dat ik een vriendinnetje heb?
Nee? Vertel eens Nous?
Vriendinnetje Jade:
Afbeelding
Die is alleen een beetje bang van het bruggetje..
Afbeelding
Afbeelding
maar samen kunnen we alles aan! Lovers
Afbeelding

Maar t liefst...
Afbeelding
eten we samen gras Schijnheilig

En dan heb ik ook nog mn ruinen maatje Orson Ja Is ook vos trouwens, maar nie pony.. Hij houdt regalmatig "hoe geeuw ik het best"-cursussen.
Joh? Werkelijk? Verdient hij daar ook wat mee?
Ja dat schijnt best goed te lopen Ja Hee Orson! Show eens wat?!
Oke Nous!
In den beginne..

Afbeelding
En dan vervolgens, achtereenvolgens..
Afbeelding
Afbeelding
met de afsluiter...
Afbeelding
Hierna ben je gegarandeerd helemaal uh.. uitgegaapt Ja

Goed hè! Ja, doet ie vaak hoor Ja Enige jammere is.. je gaat er zelf ook zo van geeuwen...

ja, nouja de andere kant op kijken maar dan hè. Hee bedankt Nous!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 20:54

Anne; je commentaar is weer hilarisch grappig Huilen van het lachen Ja
En die kop van Orson tijdens t geeuwen Clown Die stond ons ook echt zo aan te kijken van: Hee hallo, hier sta ik hoor, maak ook eens wat foto's van mij!

Ze zijn leuk Haha! Geen rijfoto's van Marieke?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 20:55

Rij foto's mag ze zelf plaatsen Ja Anders plaats ik er weer zoveel Huilen van het lachen
*en mn commentaar was op Vork hahaha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 08:28

Ik ben gewoon nu al wakker, heerlijk geslapen Lachen
Enne Cis; vertel eens wat meer over je toffe type?! Kunnen we ook een foto van m zien? Ben benieuwd! Nodig je m gewoon een keer uit om hier naar t strand te komen Knipoog
Bianz: lekker stapritje met Orson gedaan? (je bent nu nog bezig Clown ) Liep ie goed?

Vanmiddag gan we wandelen van Domburg naar Vlissingen; het is nu mooi weer, hopen dat t zo blijft!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:19

Whahaha lig hier helemaal dubbel achter de computer; dat hoofd van Orson!! Echt geweldig! Als je terug bent van kamp maken we nog eens wat meer grappige foto's van Orson haha! Vond het nu zo zonde als je na de foto's van donderdag er gisteren ging maken; zag er ws. weinig anders uit en over een paar weken ben ik misschien wel weer wat voor uit!
Foto's van Nous en Jade zijn ook leuk! Kom maar op met die rijfoto's Marieke, Anne heeft er vast een berg gemaakt!
Stapritje op de vroege zondagochtend was heerlijk; het land was nog uitgestorven! Hij liep goed vandaag, eerst een beetje stijf, dus het was wel een goed idee om met een stapritje de spieren vandaag een beetje los te maken. Kunnen we morgen weer aan het werk.
Plezier met wandelen; daar zijn jullie nu net mee bezig Lachen Ik ga eens lekker wat in de tuin doen en genieten van het heerlijke weer!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 17:01

Ja dat dacht ik al hoor Bianz. Maar Marieke vroeg of ik nie weer een keer mee wilde naar stal, had tijd en zin en toen stelde ik voor om ook weer een keer foto's te maken. Zij gaan ook steeds verder vooruit, dus das idd leuk om te zien Ja Maar omdat ik tegen jou steeds vrolijk zeg: na mn kamp wel een keer, vond ik dat ik je nog maar ff een sms moest sturen. Staat anders zo banketstaaf: nee Bianz geen tijd, maar ik kom nu we voor Marieke Huilen van het lachen maar je hebt gelijk hoor. Zoveel verschil is er nu gewoon niet, dus kan beter over een paar weken Ja

Lekker hoor zo een stapritje in de rustige ochtend. En slimme beslissing dus om vandaag rustig aan te doen.

Was heerlijk weer vandaag zeg! Hebben lekker in de buitenbak gereden (die lag ook goed nu na al die regen) en vanmiddag heb ik nog even in de tuin gelegen Cool Heerlijk! Ook heerlijk wandel weer denk ik Ja Ging t wandelen goed? Niet te veel last van t mulle zand? Ook nog van Vlissingen naar Middelburg kunnen wandelen?

Ik ga nog lekker ff in bad, bankhangen en op tijd mn bed in. Tot over een weekje! Doei!