_Linn_ schreef:Zo ik ben sinds net de trotse eigenaresse van een Canon EOS 1100D + 18-55mm lens!
wauw gaaf hoot
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
animalwoman schreef:_Lucy schreef:@Danielle, dan moet hij voor zn 2,5 al gedekt hebben. dat zou natuurlijk kunnen. maar zij heeft hem als 2,5 jarige gekocht. daarvoor was hij van iemand anders. en daarvoor fp en daar gedekt..
er zijn een paar jaar geleden een heleboel fjord achtige verkocht naar frankrijk. misschien was een daarvan wel de moeder..
of een hele andere die al verkocht is.
@andrea, uhm ik weet niet of dat hem gaat worden, want ik rij terug met de rest die vanuit het midden van het land komen. en dan zitten we al met 5 in de auto..
oke en hoe zit je met de heenweg
terug weg kan ik wel met bus enzo weer
animalwoman schreef:_Lucy schreef:@Danielle, dan moet hij voor zn 2,5 al gedekt hebben. dat zou natuurlijk kunnen. maar zij heeft hem als 2,5 jarige gekocht. daarvoor was hij van iemand anders. en daarvoor fp en daar gedekt..
er zijn een paar jaar geleden een heleboel fjord achtige verkocht naar frankrijk. misschien was een daarvan wel de moeder..
of een hele andere die al verkocht is.
@andrea, uhm ik weet niet of dat hem gaat worden, want ik rij terug met de rest die vanuit het midden van het land komen. en dan zitten we al met 5 in de auto..
oke en hoe zit je met de heenweg
terug weg kan ik wel met bus enzo weer
Britt_Sisi schreef:Hoii
Net de verjaardag van mn broer en tante gevierd was gezellig! Lekker sneeuwballen gevecht met mn neefje nichtje en broer gehouden. Flink ingezeept haha.
@andrea ik denk dat het nu allemaal niet gaat lukken.omdat de auto volzit enzo. Maar we kunnen binnenkt nog wel keertje een rit maken. Met de hele club! Denk dat dat het makkelijkst is voor iedereen!
Jullie nog plannen voor t weekend?