Woensdag & vandaag weer lekker op Jojo gereden en hij was weer lief echt leuke pony (:
hoe is t met je nieuwe pony Cait?
_Caitlinnn
Geplaatst: 30-11-13 15:29
xSannee schreef:
Woensdag & vandaag weer lekker op Jojo gereden en hij was weer lief echt leuke pony (:
hoe is t met je nieuwe pony Cait?
Leuk joh, dat was dat andere schimmeltje toch Het is wel een schimmeltig topic nu
En het gaat heel goed met hem, Ruth is vandaag bij hem komen kijken en heeft ook nog even gereden. Moet wel echt werken aan controle omdat hij dat toch wel snel overneemt en dan vooral in galop echt te hard gaat. Maar heb elke week groeps en prive les dus dat helpt zeker wel
Ik heb nog niks geboekt. Nadeel van de uni, je hebt maar 4 weken officieel vakantie.. En ik kan ga misschien 3 weken interrailen. En ik heb ik juli misschien herkansingen maar misschien ook niet.
thamar, de crematie was een dag sneller dan normaal, en door alle heisa (omdat hij verongelukt is met de motor), hebben ze geen tijd gehad om kaarten te versturen en op deze manier willen ze iedereen de kans geven om naar de crematie te komen. De belangrijkste mensen voor de familie hebben ze echt wel gebelt. Ik vond het eerst ook cru, maar ik zie nu ook wel in waarom. Het is een hele hechte familie, heel sneu
Dan nog zou het mijn keuze niet op die manier zijn geweest. Nu komen er mensen die hem misschien ooit gedag hebben gezegd, toevallig het op FB zien. Mijn dood hoeft geen poppenkast voor te stellen.
En voor elke familie is zoiets sneu, dit wens je niemand toe.
Nee snap ik, maar zij willen wel iedereen de kans geven om te komen, tja of ze nou komen voor hem, voor familie of om te kijken is hun keus... hoop dat mensen zelf een keus kunnen maken om naar zoiets toe te gaan of niet,als je gaat ga je als steun voor familie of voor hem.
ik ben zelf ook naar de begrafenis geweest van de vader van vrienden, ken die vader inderdaad niet maar de jongens waren wel belangrijk voor me om te steunen
Ja, maar er zullen op deze manier veel te veel mensen komen die eigenlijk weinig met hele familie ofzo te maken had.
Als ik dood zou gaan, best wat mensen die ik ken via bokt, nooit in het echt, maar zou het dan wel snappen als die mensen willen komen.
Als 1 van mijn ouders overlijdt, goede vrienden zou fijn zijn als die kwamen, maar niet mijn hele klas bijvoorbeeld..
Ik vind het teveel op een poppenkast lijken zo, maar als het voor deze mensen op deze manier goed voelt is het prima lijkt mij. En die kaartjes hadden er gister al geweest kunnen zijn als het moest. Desnoods via mail, maar FB is voor mij te openbaar.
Ja Carmen, ik ga in week 30 als ik vrij kan krijgen! Marjon (vaste TRECer ook), maar ik weet niet of ze op Bokt zit. Ik lees ook iets van iemand over de Zwarte Cross, maar hoe ga je dat combineren dan? Ik vind ZC echt cool, heb het vorig jaar fanrastisch gehad, maar het valt dit jaar tegelijk met TREC. Heb voot TREC gekozen, maar was/is wel een flink dilemma.