Poeh ik vier dit jaar m'n verjaardag bij m'n vader, maar nu moet ik alles zelf regelen! Is nog best veel werk! Komt ongeveer 30 man, zit me af te vragen waar k t laten ga
Leuke foto's Kel! Die laatst is gaaf! Eep kan ook mooie gekke bekken trekken zie ik haha!
Ja erg he, lijkt op zijn vrouwtje
Cliche staat er ook weer leuk op zeg
loveseben
Geplaatst: 11-01-11 21:32
__Melis__ schreef:
ja, keb 16 stoelen en 1 statafel... nu maar hopen dat niet iedereen tegelijk komt
Succes
Ineke2
Geplaatst: 11-01-11 22:08
Grr ***upc ... mijn UPC tv box doet niet wat hij moet doen en nu kan ik dus geen tv meer kijken. Ik daarheen bellen... Moest ik alles resetten wat ik natuurlijk allang gedaan had, maargoed braaf nog is gedaan. Nog steeds niks (box geeft Init aan) en geen signaal op de tv... Moet ik de scartkabel verwisselen, nou dat gedaan met veel moeite. Maakt geen reet uit! En de minuten maar wegtikken aan de telefoon... Dus ik zeg ik wil een monteur langshebben, want dit schiet niet op zo. Zegt ie ja welke tijd bent u beschikbaar op de dag. Ik alleen s'avonds want ik moet helaas gewoon werken overdags... Zegt ie: Ja de eerst volgende mogelijkheid is zoiezo pas na 28 Januari, maar dat rooster is nog niet bekend. Zooo nou ik ben echt op het kookpunt he. Niet normaal!
Zegt ie nog: als het niet aan het kastje ligt maar aan de kabel (ook de door HUN bij geleverde scartkabel) zijn de kosten ook nog is voor mijn rekening Ben er helemaal klaar mee en heb dan ook meteen mijn abbo opgezegd, waar ik helaas nog wel een half jaar aan vast zit.
Ineke2
Geplaatst: 11-01-11 22:14
Nu nog ff mijn lieve Floortje laten zien. Afgelopen zondag een fotoshoot gehad en dit is een voorproefje.
Ze is nu 5 maanden en weegt 2,8 kilo
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 11-01-11 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
loveseben
Geplaatst: 11-01-11 22:17
Jeetje Ien, lekkere manier van zaken doen zeg Snap dat je pissed off bent
Wel een schitterende foto zeg, wat een dotje
loveseben
Geplaatst: 11-01-11 22:40
@Lies, je hebt zeker nog niet gelezen wat ik op hyves gereageerd heb, bij mijn profielfoto