Hmm nou Romy & Ik zijn niet zo goed in brood roosteren Dus eigenlijk verbaasde het me niks xD
Roomiey
Geplaatst: 23-07-09 15:21
Oke word een lang verhaal, ik wsa vandaag alleen thuis en ik had zin in geroosterd brood en wij hebben zo'n broodrooster dat je het brood erin moet doen en dan als ze klaar zijn, dat ze dan omhoog schieten. de eerste twee gingen goed, maar ik wou er nog één (echt waar ) maar ik kreeg dat ding niet zo goed dat hij het brood "beneden" hield, dus ik dat brood beneden houden, waarschijnlijk was hij toen al bruin, toen kreeg ik dan ding vast (dat ie beneden bleef) . Ik rustig even tv kijken, zie ik ineens in de keuken dat ding in de fik staan.. het was geen grote brand, het was er in, maar er kwamen wel vlammen uit. Ik helemaal in de stress, ik bedacht , toen i kweer rustig werd, wat ik moest doen in zo geval . en toen dacht ik eerst aan een deken, maar ik was bang dat het deken ook in de fik vloog en dan was het wel een grote brand, toen dacht ik aan water maarja dan ging het heel erg roken, en dat zou iedereen dan merken . dus ik dat ding naar buiten brengen, kon hem net vasthouden en het werd al minder (waarschijnlijk was het brood al opgefikt ) en toen heb ik hem even buiten gezet en toen werd het al gauw minder en ging het uit
Tess, 1,74 hoog, een ruin (ondanks de naam), een draak maar wel ontzettend lief. Baasje is 2 weekjes op vakantie en ik ben de trotse babysitter. Is het geen heeerlyk beest?
ZEI HET TOCH! gewoooon doen! Zitte altijd minderen dage tussen!
(ja wat een schatje he? hihi. Ga de eigenaresse vragen of ik hem 1 dag in de week mag blijven doen als ze terug is. 4 is toch een mooier getal dan 3 verzorgpaarden )
Haha wees maar niet bang hoor Room Vind wel dat Thalita minder wordt.. en dan niet omdat ik d'r zovaak rij, maar gewoon langzamer, minder aan je beenhulpen etc.
Hahaha een teefjes hond die dirk heet? Die is ook wel komisch!
Mijn hond heet Lodewijk, wel een echte statige vent, maar toch, dat zal je mij nooit horen roepen over het veld muahah! Voor mij is het een Lodie (H)
Mallow
Geplaatst: 23-07-09 21:59
Stef_Winston schreef:
Haha wees maar niet bang hoor Room Vind wel dat Thalita minder wordt.. en dan niet omdat ik d'r zovaak rij, maar gewoon langzamer, minder aan je beenhulpen etc.
En weer is er een sterretje bij aan de hemel..... April, een geweldige Lippizanermerrie, mijn allereerste echte grote paardenliefde, en het paard waar ik het meest van heb geleerd ooit is gisteren ingeslapen. Ze was op, kon niet meer en had pijn. Wist niet dat ik nog zoveel om dit paard gaf, maar toen ik het net hoorde raakte het me tot in het diepste van mijn hart. Dag lieve April, bedankt voor alles wat je me geleerd hebt!