Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Mtnj;las ff je verhaal om spul tegen onkruid maar Round up is het sterkste qua samenstelling wat er verkocht mag worden.Top gun van Ecostyle heeben wij ook,Round up ook meeste verkocht maar Topgun is zoals de naama al zegt ecologischer voor de natuur en dat is Round-up niet.Dat maakt alles dood wat je raakt.Maar wel de bladeren laten zitten want het spul werkt doordat het zich via de bladeren naar beneden werkt en dan gaat het dood,dus niet alvast wat voor de helft wegtrekken.Wat een verkooppraatje he.
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Ik ben er morgen San heb les om half 10 sorry
hihi, geen sorry nodig hoor, maar dacht dat jij afgezegd had. is zeker vlgd week of zo. heb dus weer niet goed opgelet haha. ga ik gewoon om tien uur hoor!!!
mntj schreef:_sandra schreef:ben ik morgen de eerste mntj, of ga jij morgen ook nog nicole??? anders wil ik wel om half tien als dat mag?!
je mag er ook voor hoor. als je vroeger wilt.
wat jij wil.
zeg het maar san.

Nicole1995 schreef:gefeliciteerd Xan.kreeg je niet een aandenken ofzo van zo`n competitie of is dat niet gebruikelijk?