Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Maarja ik wilde alleen even mededelen aan Melissa dat ze het zelf moet weten.
Bij de dierenwinkels zitten (vind ik zelf) altijd veel leukere konijnen, of ze nou groot of klein zijn.
Ik kijk regelmatig op sites van asielen en er spreekt een konijntje me nooit echt aan.
En ik begrijp Melissa heel goed, een jong konijntje is natuurlijk veel leuker, je ziet hem of haar opgroeien, en jonge dieren zijn vaak makkelijker tam te krijgen dan wat oudere dieren.
Broccoli schreef:hey Mel en ik moeten F8 rijden, 7 december.
Broccoli schreef:Ik weet niet hoor, maar als je een dier uit het asiel haalt weet je toch ook niets van zijn achtergrond?
fryskhynders schreef:ach ja melissa, je wee in iedergval dat er mensen zijn die mee denken
Broccoli schreef:Ik weet niet hoor, maar als je een dier uit het asiel haalt weet je toch ook niets van zijn achtergrond?
Daarom vind ik dat juist ook een beetje vervelend! 
Emmaa_ schreef:doegg Ellieee
Appeltaart bij Granny's is lekker![]()

Jane_ schreef:Venicee
Niet zulke goede fotos want het was pikkiedonker haha
Niet helemaal scherp, maar vond hem echt mooi
fryskhynders schreef:melissa rij jij ayla nog? je ging toch stoppen ofzo? of is dat neit meer aand e orde?
Nou het was zo dat ze naar Naarden ging en ik dacht dat ik er dan niet meer heen kon.
Ze ziet er goed uit! Jammer dat het al zo donker was he? Gaaf Anky dekje ook

Kirsten_S schreef:Nee dat is ook wel zoo. Maar ook bij een fokker (laten we uitgaan van eentje die het goed doet) is de kans op ziektes en rare dingen veeeel en veeel kleiner. Ze fokken namelijk niet met familie en daardoor is de kans groter dat ze ziek worden als je dat wel doet. Tuurlijk kunnen ze wel ziektes krijge maar de kans is alleen vele malen kleiner..
Bij een dierenasiel weet je dat er altijd mensen zijn die het beestje kennen, weten of die gezond, dierenarts , enz. Mensen bij de dierenwinkel hebben dat miss wel ook een klein beetje maar zijn meer commercieel.
Astor schreef:fryskhynders schreef:melissa rij jij ayla nog? je ging toch stoppen ofzo? of is dat neit meer aand e orde?
Jaa ik rijd haar nogNou het was zo dat ze naar Naarden ging en ik dacht dat ik er dan niet meer heen kon.
Maar ik ga nu 1 keer in de week mee met de eigenaar naar Ayla.
Kirsten: Leuke foto van VeniceZe ziet er goed uit! Jammer dat het al zo donker was he? Gaaf Anky dekje ook
En Jane heeft het netjes gedaan! Astor schreef:Ja precies! Daar doelde ik ook op. Mi maakt het helemaal niet zoveel uit of je er één uit het asiel haalt of één uit de winkel.Broccoli schreef:Ik weet niet hoor, maar als je een dier uit het asiel haalt weet je toch ook niets van zijn achtergrond?
Ik denk het nietDaarom vind ik dat juist ook een beetje vervelend!
Broccoli schreef:hey Mel en ik moeten F8 rijden, 7 december.

Broccoli schreef:Broccoli schreef:Ik weet niet hoor, maar als je een dier uit het asiel haalt weet je toch ook niets van zijn achtergrond?
Melanie_B schreef:Broccoli schreef:hey Mel en ik moeten F8 rijden, 7 december.
Ja! we moeten tegen allemaal wel goede.. Wordt leuk.
Ik op Victor.. laatste keer dat ik daar op zat was euhm..
Laaang geleden alweer.. In juni geloof ik..
, ik op chibra en jij op vicetor

Melanie_B schreef:Ik zal niet op Chibra komen denk ik.
Wel op Kamona..
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Ik zal niet op Chibra komen denk ik.
Wel op Kamona..
Jaa denk deze week nog niet. maar we moeten het woensdag maar allebei effe tegen frans zeggen dat we graag willen oefenen voor het diplomarijden. We hebben namelijk maar 2 dressuurlessen nog tot de wedstrijd. En de ene les is wel handig om het paardje aan te voelen enzo hoe die rijdt ( zeker voor mij, aangezien ik er nog nooit op gereden heb) en de andere les voor te oefenen van de proef ? Handig toch? Springlessen hoeft niet persee.
Niet vergeten dan hee!!

Komt wel goed..
, lijkt me niet echt handig. Zal je proef toch wel oefenen als ik jou was. Hij is meer veranderd dan je denkt..