meelen schreef:xan schreef:Ik ga ff mijn bankrekening checken.
FF zien of ik nog nieuwe laarzen kan kopen
Suc6 ermee.
Net online gecheckt, 't moet kunnen
(maar dan moet ik wel fijne laarzen vinden anders koop ik ze niet hoor)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:xan schreef:Ik ga ff mijn bankrekening checken.
Suc6 ermee.
Sanniiy16 schreef:Inderdaad verstandig, ik wens heel veel beterschap en dat de pijn snel minder wordt. Leuk dat je vanavond wel komt om aan te moedigenxan schreef:Het gaat nog steeds het zelfde met mij!Meelen: hoe is het met Sanne ?????
Heb me wedstrijd af geblazen
omdat het me niet verstandig leek om nu al zoveel druk te zetten op me vinger!
Ik heb nog steeds ontzettend veel pijn
maar ik ben vanavond zeker aanwezig om iedereen aan te moedigen hoor
. meelen schreef:xan schreef:Ik ga ff mijn bankrekening checken.
Suc6 ermee.
xan schreef:Gelukkig, ik ben benieuwd of ik je vanavond met blinkende nieuwe laarzen de rijbaan in zie verschijnenNet online gecheckt, 't moet kunnen![]()
(maar dan moet ik wel fijne laarzen vinden anders koop ik ze niet hoor)
. Dan krijg je vast een extra puntje voor verzorging
. 
LIQUITA schreef:Nog steeds geen reactie van José????????????

en drankjes gekost, maar het resultaat mag er wezen
. Enneh...d'r nieuwe laarzen hebben ook voor extra puntjes gezorgd
. 

meelen schreef:@Petra, ik was blij je online te zien komen. Was een beetje ongerust.
Ik las op de brandweersite dat er een auto te water was vannacht in de buurt van Veldt, en ja, dan denk ik aan jullie.
We hadden grote brand hier aan de overkant vannacht, 10 huizen weg. (Vandaar dat ik op die site keek)
. Wij waren wel een van de laatse die weg zijn gegaan. 
meelen schreef:Ik wil wel vaker schrijven hoorWeer een ervaring rijker. Ga je nu vaker schrijven? Of ga je de volgende keer weer wedstrijd rijden?
. 
meelen schreef:Dan zal het er niet een van Veldt zijn geweest. Wij gingen rond 00.00 uur weg, en waren dus een van de laatste.Rond 2.15 uur (wijde wormer)

. Tytje schreef:Hoi, wat een weer om een wedstrijd te rijden, maar........het is goed verlopen. Yeah 2x eerste! Punten 200 en 189.
!!!! TOPPIE hoor
.