ATE schreef:meelen schreef:@ATE, het was ook van Nick
ja maar neemt het mee voor mamma
De lieverd.
(maar toch zelf op eten hahaha)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:meelen schreef:@ATE, het was ook van Nick
ja maar neemt het mee voor mamma

ATE schreef:ot morge
lekker.
en dan
naar bed.

xan schreef:Hooi Incognito![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met het sparen van de Suske en Wiske plaatjes ???
Wij hebben een adv. op marktplaats gezet (vanmiddag) over wat wij dubbel hebben en wat we zoeken. Het is echt een giller, maar er komen al meer dan 20 mails binnen, en de telefoon is ook al een paar keer gegaan. Joline krijgt nu post uit Ruurlo en Losser, waarmee wij dus kaartjes ruilen.
Zo komt dat boek wel vol. Andre heeft er zijn handen vol aan.

xan schreef:Meiden, duimen jullie morgenmiddag voor me ???
Ik schreef toch laatst dat ik weer op zoek ben naar een baan. Nou ik ben druk aan het zoeken gegaan via uitzendburo's (op internet) (lekker makkelijk hoef je alleen een CV achter te laten en geen brief te schrijven).![]()
Nu heb ik morgenmiddag 2 keer ergens een gesprek.
Ben heel benieuwd. De ene is in Assendelft secretarieel voor 2 dagen in de week. Ideaal voor mij.
Die andere is in Zaandam voor 3 dagdelen per week. Iets financieels. (ben ik niet echt heel goed in).
En voor die baan waar ik zelf een sollicitatiebrief voor heb geschreven, zit ik ook nog in de kandidatengroep. Dus een part-time baantje gaat vast wel lukken.

xan schreef:Hooi Incognito![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met het sparen van de Suske en Wiske plaatjes ???
Wij hebben een adv. op marktplaats gezet (vanmiddag) over wat wij dubbel hebben en wat we zoeken. Het is echt een giller, maar er komen al meer dan 20 mails binnen, en de telefoon is ook al een paar keer gegaan. Joline krijgt nu post uit Ruurlo en Losser, waarmee wij dus kaartjes ruilen.
Zo komt dat boek wel vol. Andre heeft er zijn handen vol aan.
.

. 
Mireille1970 schreef:Bij deze gedaanHebben we al gestemd op Cayenne als Boktveulen van het jaar
!!!! Yinari schreef:Gelukkig mogen we 2 stemmen uit brengen, dus mij 2e stem is naar jou Nexus gegaan. Wat een knapperd trouwensNeeeee, want Nexus heeft stemmen nodig. Die heeft er minder dan Cayenne.
. LIQUITA schreef:Yinari schreef:Gelukkig mogen we 2 stemmen uit brengen, dus mij 2e stem is naar jou Nexus gegaan. Wat een knapperd trouwensNeeeee, want Nexus heeft stemmen nodig. Die heeft er minder dan Cayenne.
.

winnitou schreef:Ate succes met de verkoop, duim voor je.
Xan zet je beste beentje voor met het sollicitatie gesprek en vertel ze even waarom ze jou moeten nemen en niet die andere.

. Hij gaat wel goed hè! Hij heeft ook een prachtig koppie! meelen schreef:@ATE, hoe ging het met de kijkers?

ATE schreef:meelen schreef:@ATE, hoe ging het met de kijkers?
geen idee al hadden ze wel lang werk ze kwamen om 15.30 en gingen 16.30 weg en wij maar wachten tot we weer binnen konden haahahahahah normaal zijn ze met 30 min weg