Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:26

Tucker kreeg vast last van een minderwaardigheidscomplex zo naast Stace Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 08:42

Mogguh Gaaaap

Vanavond ga ik maar eens met een schaartje Whiskey groomen als voorbereiding op de halter Nagelbijten / Gniffelen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:06

Suus is er alweer de hele dag Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 09:12

Ze treft het wel met dit weer Ja Hopelijk blijft het zo de hele dag!

Wow, dat doe ik goed. Het is kwart over 10 en verveel me nu al ROFL

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:51

Ze heeft vanmorgen in haar eentje alle paarden buiten gezet, nu maar hopen dat iedereen op het goede landje staat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:59

Dat komt vast wel goed, gisteren is het ons ook gelukt Clown Op de drafbaan is het makkelijk, maar achter de stapmolen staan een aantal paarden die we niet goed kennen Nagelbijten / Gniffelen Nouja, gelukkig niet per ongeluk een hengst buiten gezet ofzo ROFL

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:17

Haha, die primeur heb ik nog op stal hoor (per ongeluk een hengst buitenzetten). Gibson (toen nog Joe) had de middag van zijn leven Haha!

Beau, als je wilt dat Whis geschoren wordt voor de wedstrijd, moet je haar naam even op het witte bord op de deur van de spuitplaats zetten. Dan hoef je niet met de schaar in de weer, er wordt dan een algehele toiletteermiddag gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:43

Weet ik, maar Whis is panisch voor het scheerapparaat. Dus ik ga even kijken hoe ver ik kom met de schaar Huilen van het lachen

Oh echt? Bloos! Haha nou, kan me voorstellen dat die hengst een geweldige dag had Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:56

Panisch worden voor scheerapparaten doen er meer. Maar een praam doet in veel van die gevallen wonderen. Laat het maar aan Eef over. Proberen met schaar kun je natuurlijk altijd.

Vorig jaar was ik op een Zaterdag of Zondag aan de beurt om paarden buiten te zetten. Er stond een tweejarige merrie (toen nog Sugar genaamd, vosje met weinig wit) in de box waar nu Justin staat. Dus ik krijg een lijst van de paarden en waar alles moet komen te staan, en daar stond Sugar ook op.

Dus ik pak het paard (vosje weinig wit op het hoofd) dat in die box staat en zet hem op de paddock. 's middag wilde Kim Joe gaan rijden, en zag dat de box leeg was. Bleek er twee weken daarvoor een ander paard met de naam Sugar te zijn gekomen, een oudere bruine merrie, en de Sugar die ik in gedachten had was inmiddels opgedoopt naar Missy en stond al een aantal weken tussen de tweejarige merries op het land. En idd, die vos met weinig wit was Joe en die had ik voor Sugar versleten en op de paddock gezet. En nee, ik kijk in die gevallen niet of er wat onder hangt en of ik echt een merrie te pakken had Haha!. Sugar is Sugar, dat paard ken ik niet zo, tenger vosje met weinig wit in een box waar voorheen een tenger vosje met weinig wit stond...wie denkt daar verder bij na?

We hebben iig in een deuk gelegen. Helemaal omdat Eef op een wedstrijd was en door Kim gebeld werd dat ze een paard miste *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:26

Eehm praam is ze ook een draak mee heb ik van Eef gehoord Bloos Van Eef moest ik wachten tot Evelien zelf in een héél goede bui zou zijn. Als ik het dan zou vragen en haar lief aankijk dan wil ze het mss wel doen. Dus ik ben aan het wachten tot ik Eef al zingend bloemetjes zie plukken ofzo ROFL Nouja, gisteren zei ze dat we evt the battle wel kunnen aangaan.

Haha wat een verhaal zeg Clown Tja, als je verwacht dat zo'n paard in die stal staat en er staat er eentje in de erop lijkt ga je idd niet echt kijken. Ze zullen allemaal wel gedacht hebben, paard ineens kwijt Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:23

De meeste paarden ken ik ondertussen wel, alleen als ik wat in de stapmolen zet kijk ik eerst wat ze tussen hun benen hebben... ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:24

Hihihi idd Clown

Jij ligt nu zeker languit op de bank met je laptop op schoot? Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:26

Nop... Clown Ik zit keurig rechtop Tong uitsteken

Instorten doe ik na morgen pas, morgen moet ik eerst op school m'n cijferlijst laten tekenen, dan werken, dan autorijden, dan naar Alkmaar fietsen, dan theorie doen, dan terug fietsen en tegen de tijd dat ik thuis ben kan ik weer eten en naar Stace...

Ik heb btw wel heerlijk gereden vandaag... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:27

Wow, straks krijg je nog een burn out vanwege je vakantie Clown Succes met je theorie morgen!

Weer getraind voor de wedstrijd?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:30

Ja We hebben 't proefje gereden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:47

Jullie gaan vast de show stelen Cool

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:56

Of niet ROFL

Achja, maakt ook niet uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:58

Haha nouja Clown En het halteren heb je daarvoor geoefend? Dat halteren vind ik ook wel een vak apart hoor Nagelbijten / Gniffelen Moet ook echt zwaar op mezelf letten. Als ik niet aan de beurt ben dan ben ik zo'n type wat relaxed gaat staan en lalala om me heen gaat staan kijken ROFL

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:44

Alleen achterwaards geoefend ernaast, de rest komt wel...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:43

Ik Halter niet, enne ook geen trail!!!
Ik start met Tucker pleasure open en reining beginners...
Gabor en Tucker hebben een nieuw vriendje: Son of Maggy!! 3 h*m*'s in een wei......

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 06:59

Die is niet homo die is lievvv Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:09

Oooh haha! Dat nieuwe vriendje is leuk *LOL*

Reining lijkt me eigenlijk ook best leuk (beginners) ik dacht dat je moest spinnen en galopswissels moest laten zien enzo. Blijkt dus niet te hoeven ROFL

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:24

Jongens ff duimen, ze gaat zo haar theorie doen, de eerste proef met rijden heeft ze wel gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:25

Go jij! Go jij! Ze gaat het vast wel halen!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:34

Miss_Montana schreef:
Go jij! Go jij! Ze gaat het vast wel halen!

Ik vrees dat ze tekort heeft geleerd, ze is gisteren hard aan het oefenen geweest maar vrees het ergste.