Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk blijft het zo de hele dag!
Op de drafbaan is het makkelijk, maar achter de stapmolen staan een aantal paarden die we niet goed kennen
Nouja, gelukkig niet per ongeluk een hengst buiten gezet ofzo

Haha nou, kan me voorstellen dat die hengst een geweldige dag had

. Sugar is Sugar, dat paard ken ik niet zo, tenger vosje met weinig wit in een box waar voorheen een tenger vosje met weinig wit stond...wie denkt daar verder bij na?
Van Eef moest ik wachten tot Evelien zelf in een héél goede bui zou zijn. Als ik het dan zou vragen en haar lief aankijk dan wil ze het mss wel doen. Dus ik ben aan het wachten tot ik Eef al zingend bloemetjes zie plukken ofzo
Nouja, gisteren zei ze dat we evt the battle wel kunnen aangaan.
Tja, als je verwacht dat zo'n paard in die stal staat en er staat er eentje in de erop lijkt ga je idd niet echt kijken. Ze zullen allemaal wel gedacht hebben, paard ineens kwijt

Ik zit keurig rechtop 
Succes met je theorie morgen! 
We hebben 't proefje gereden.

En het halteren heb je daarvoor geoefend? Dat halteren vind ik ook wel een vak apart hoor
Moet ook echt zwaar op mezelf letten. Als ik niet aan de beurt ben dan ben ik zo'n type wat relaxed gaat staan en lalala om me heen gaat staan kijken

Ze gaat het vast wel halen! Miss_Montana schreef:Ze gaat het vast wel halen!