stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:51

Flurk schreef:
roxxxiejjj schreef:
foto

Ja die hebben we nog niet :o

Ja daar dacht ik ook naderhand pas aan. Maar toen was meneer zijn accu leeg en dan is het niet heel fair om dan nog door te blijven gaan. Hij had er in ieder geval ontzettend veel lol in. Da's het belangrijkste op het moment vind ik. En de meter heeft ie gehaald, dus ik ben super super trots :D

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 20:55

ik wil met WW ook gaan springen dus misschien kunnen we dat samen doen is leuk en gezellig en dan kunnen we elkaar helpen

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 20:57

Ja maar het punt is dat jij het waarschijnlijk al wel kan zelf. EN ik kan dus ECHT niet springen. Vind het super dat Vincent het zo ontzettend leuk vind, maar ikg eef eerlijk toe, ben al blij als ik hem gewoon ontspannen kan laten lopen. Ben geen sterruiter, ga ik ook nooit worden, maar weet niet of ik in combi met Vincent met springen wel zo eerlijk is voor hem... wat denk jij?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 21:04

Ceriadwen schreef:
Ja maar het punt is dat jij het waarschijnlijk al wel kan zelf. EN ik kan dus ECHT niet springen. Vind het super dat Vincent het zo ontzettend leuk vind, maar ikg eef eerlijk toe, ben al blij als ik hem gewoon ontspannen kan laten lopen. Ben geen sterruiter, ga ik ook nooit worden, maar weet niet of ik in combi met Vincent met springen wel zo eerlijk is voor hem... wat denk jij?

nou lief dat je mij een complimentje geeft (voel me gevleid)
Maar een huppeltje kan toch een ieder wel maken (als je straks op de 4 daagse ineens een boom op de weg tegenkomt zeg je toch niet tegen Vincent kom we nemen een andere route
en oefening baart kunst

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:06

Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:

nou lief dat je mij een complimentje geeft (voel me gevleid)
Maar een huppeltje kan toch een ieder wel maken (als je straks op de 4 daagse ineens een boom op de weg tegenkomt zeg je toch niet tegen Vincent kom we nemen een andere route
en oefening baart kunst

Zijn gecontroleerde routes, ze moeten ook begaanbaar zijn met de menwagens he :p Of neem jij de koets ff op je rug als je een boom tegen komt? Ik moet zowiezo wel leren om een huppeltje te maken.. wil nog steeds mijn ruiterbewijs ooit 's halen. Waar ik het meeste mee "zit" is dat Vincent niet overal heel enthousiast van kan zijn, en nu heeft hij eindelijk iets waarvan ik ook echt kan zien dat hij het leuk vind. En dat wil ik niet verzieken door zelf te gaan klunzen. Beest heeft het soms al zwaar genoeg met mij denk ik.
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 31-10-10 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 21:09

Ceriadwen schreef:
Zijn gecontroleerde routes, ze moeten ook begaanbaar zijn met de menwagens he :p Of neem jij de koets ff op je rug als je een boom tegen komt? Ik moet zowiezo wel leren om een huppeltje te maken.. wil nog steeds mijn ruiterbewijs ooit 's halen.

geloof het of niet maar ik rij overal DOOR of OVER heen :D
Je kunt je ruiterbewijs ook op een ander paard doen en in 1x bij een bedrijf welke doet aan SRR examens of in 3 stappen op een FNRS bedrijf (misschien jureer ik je wel in CBR1 of CBR2)
Vraag je ruiterpaspoort maar aan je kunt het ook bij ons op stal doen we zijn aangesloten bij de FNRS moet je nog wel paar andere vinden die ook mee willen doen :D en natuurlijk een boek aanschaffen bij de FNRS buitenrijden met plezier
http://www.fnrs.nl/ruiters/?id=252

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:13

Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:
Zijn gecontroleerde routes, ze moeten ook begaanbaar zijn met de menwagens he :p Of neem jij de koets ff op je rug als je een boom tegen komt? Ik moet zowiezo wel leren om een huppeltje te maken.. wil nog steeds mijn ruiterbewijs ooit 's halen.

Je kunt je ruiterbewijs ook op een ander paard doen en in 1x bij een bedrijf welke doet aan SRR examens of in 3 stappen op een FNRS bedrijf (misschien jureer ik je wel in CBR1 of CBR2

Jawel dat weet ik ook wel ( en da's wel heeeel handig als jij jureert whahahaha) maar niet alles tegelijk. Ik heb min of meer onder dwang besloten dat we misschien toch maar 's proefjes moeten gaan doen,( Wij komen de B toch nooit uit dus da's altijd grappig)... Deze winter naar het strand voor het allereerst. En ik wil zowiezo Epe meepakken en er zijn nog wat andere evenementen waar ik misschien heen wil. Alles op zijn tijd :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:15

Flurk schreef:
Vraag je ruiterpaspoort maar aan je kunt het ook bij ons op stal doen we zijn aangesloten bij de FNRS moet je nog wel paar andere vinden die ook mee willen doen :D en natuurlijk een boek aanschaffen bij de FNRS buitenrijden met plezier

Hmm.. Nou dan toch pas in de lente, dan heeft Chelle wat extra tijd om met Ormie te oefenen want die zal ongetwijfeld mee willen doen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 00:06

roxxxiejjj schreef:
Anoniem schreef:
oh oh oh wat waren de peerdies braaf met de hindernis :o ben best wel trots :)

En nu kan ik weer naar m'n werk vliegen zodadelijk.. :'D

Zoo echt wel! <3 Vincent springt zoo lekker :D ! Ormie snapt het nog niet helemaal goed, maar die ging ook echt super voor een eerste x! <3 Ben benieuwd hoe het de volgende x allemaal gaat :o !

Heb van Jos slobber geprobeerd, hij vond het nog lekker ook! :D eindelijk iets waar hij dik van wordt, en wat ie lekker vind! :D :D :D

Dus dit blijf ik hem ook geven iig! Hopen dat ie snel aankomt! Heb gewoon pijn in mijn billen van zijn harde ruggetje ;( , en het lijkt me voor hem ook niet bepaald prettig zo dun te zijn. :(:)

Dus de as weken staan voor blazer op zijn trainingsschema: ETEN! :Y) en wat hobbelen :+

Haha ja x'3 man misschien wordt het ooit nog wat met ormpjewormpje :'D
We weten in ieder geval dat ze erlangs kan, erdoor kan en erover kan.. :')"

Haha ahw die arme Blazer... Zwaar schema hoor :(:)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 11:24

Voor alle FNRS activiteiten geld dat dit NIET hoeft met een eigen paard (of hetzelfde paard) de proeven zijn bedoeld voor manege klanten om ze een uitdaging te geven en ze kennis te laten maken met de diverse disiplines en eventueel als men dan ooit een eigen paard koopt ze wedstrijden gaan rijden via de KNHS (dus landelijk en voor winstpunten)
Echter omdat wij op een stal staan welke is aangesloten bij de FNRS kan het dus ook bij ons op stal Echter er moet wel voldoende ruimte over blijven voor de pensionklanten die hier niets mee te maken willen hebben.
Dus rekening met elkaar houden maar dat is wel te regelen
Zeker als je het lang van te voren bekend maakt
En voor de duidelijkheid ik wil wel helpen organiseren maar niet zelf jureren dat laat ik dan een colega jury doen.

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:33

Flurk schreef:
AnneB schreef:
Ja d'r zitten een soort beestjes op alle voertonnen en wat daar nog meer staat, gaat vast weg als het weer kouder wordt maar is nu niet zo fris. Hele kleine kruipende mini vliegjes...

daar ga ik eens naar kijken (hoor ik voor het eerst)
Komen ze niet uit die vieze dekens die mensen over de hindernispalen hangen????

Nou ehm... dat zijn mijn 'vieze dekens' die net van de wasserette terug komen en dus niet vies zijn, maar daar te drogen hangen na een regenachtig uurtje in de paddock. Dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk :+

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 11:38

Nou dan wordt het tijd om een dekenrek te vragen aan de boer
of dekens gewoon in de trailer hangen (of aan je stal)
en op te ruimen als ze droog zijn (ze waren gisteren NIET NAT)
Laatst bijgewerkt door Flurk op 01-11-10 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:45

Ja of tijd om niet van alles een probleem te maken, Flurk.

Ik ben er klaar mee, dat gemuts om niks. Als iemand wat te bespreken heeft hoor ik 't wel op stal. :evaw:

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 12:08

AnneB schreef:
Ja of tijd om niet van alles een probleem te maken, Flurk.

Ik ben er klaar mee, dat gemuts om niks. Als iemand wat te bespreken heeft hoor ik 't wel op stal. :evaw:

JE HEBT EEN PB
tot later

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:14

Ceriadwen schreef:

Dat jij op Blazer gaat oefenen? O:)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:17

Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:

Je kunt je ruiterbewijs ook op een ander paard doen en in 1x bij een bedrijf welke doet aan SRR examens of in 3 stappen op een FNRS bedrijf (misschien jureer ik je wel in CBR1 of CBR2)

Hoezo een ruiterpaspoort aanvragen voor het ruiterbewijs? Ik heb hem namelijk gewoon gehaald zonder.

Ooo en Ceriadwen, je mag hem ook op Blazer halen hoor ;) Die is niet zo moeilijk :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:17

Flurk schreef:
Nou dan wordt het tijd om een dekenrek te vragen aan de boer
of dekens gewoon in de trailer hangen (of aan je stal)
en op te ruimen als ze droog zijn (ze waren gisteren NIET NAT)

Als ze NIET NAT waren, waren ze niet van mij. Gister hingen mijn dekens alweer keurig voor boxen.

Kleuterschool is dit...

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 12:21

@ AnneB
Hoe was je wedstrijd eigenlijk gegaan? :o die had je toch gister? :o

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:11

Even over de beestjes.. hang alsjeblieft niet je jas of je spullen over de bakrand. Er ligt of lag in ieder geval vanmorgen een blauwe jas. Van wie die is weet ik niet, maar mocht je iemand zien die die jas pakt, laat die jas alsjeblieft niet aantrekken want die krioelt echt van die beestjes. Ze kruipen nu over de bakrand tot aan de bakdeur zeg maar. Heb samen met Maris ff gekeken en het zijn geen "vliegers" en als het goed is zou ze jan even laten kijken ernaar.

Oh en mijn les ging behoorlijk leuk :D

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:13

roxxxiejjj schreef:
Ceriadwen schreef:

Dat jij op Blazer gaat oefenen? O:)

Nouuuuuu dat zien we nog wel :p En jij hoort te leren!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:42

K heb je les niet gezien maar wat op het filmpje stond zag er wel goed uit :] Duss.. Wanneer ga je springles nemen met vincent? :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:19

Nee hoor heb alles al in mijn rekenmachine gezet, dus ben klaar! :D en wat is er nou zo erg aan Blazer? }>

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:42

Anoniem schreef:
K heb je les niet gezien maar wat op het filmpje stond zag er wel goed uit :] Duss.. Wanneer ga je springles nemen met vincent? :p

Denk dat ze beter eerst met Blazer kan oefenen :o en dat meen ik echt serieus ;)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 19:26

Ceriadwen schreef:
Even over de beestjes.. hang alsjeblieft niet je jas of je spullen over de bakrand. Er ligt of lag in ieder geval vanmorgen een blauwe jas. Van wie die is weet ik niet, maar mocht je iemand zien die die jas pakt, laat die jas alsjeblieft niet aantrekken want die krioelt echt van die beestjes. Ze kruipen nu over de bakrand tot aan de bakdeur zeg maar. Heb samen met Maris ff gekeken en het zijn geen "vliegers" en als het goed is zou ze jan even laten kijken ernaar.

Oh en mijn les ging behoorlijk leuk :D

had daar gisteren mijn zadel gekangen dus dan zou ik nu beesies in mijn kast moeten hebben????
Vandaag kast geopend en er vloog niks uit
liep niks uit :7

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 19:27

Nou ik ben weer bijgelezen
Heb aan de boer gevraagd of die in de begroting voor 2011 wil meenemen;
dekenrekken
nieuwe kruiwagens
zaagsel rieken