Jolien87 schreef:Nou:
-de hoeveelste dat?
-wat gedaan? (ja precies, details details:P)
-in hoeverre is het een relatie?
-base 1, 2, 3, 4, 5?
-nr 2, misschien komt hij komende zondag weer hier.
-Hij heeft me met de motor opgehaald van Rdam centraal, daar vandaan is het ongeveer 20minuutjes met de motor naar zijn huis in Barendrecht.. Daar gegeten, toen film gekeken... Daarna zouden we nog een film kijken maar daar heb ik denk ik 3minuten van mee gekregen, en de laatste 5 ofzo
Toen was weer tijd om te eten, had ie voor me gekookt de schat. En DAMN he can cook
Toen hondje uit, zn best buddy dus tegen gekomen.. En daarna was het alweer tijd om op de motor te stappen...
-niet. Just dating. Vinden mekaar wel leuk, maar voor verder is het gewoon nog te vroeg. Plus dat ik momenteel een beetje over de afstand aan eht twijfelen ben... Bedoel ik heb het er wel voor over om elke zondag vroeg op de trein te stappen en laat weer terug, en over een tijdje kunnen we ook wel bij mekaar blijven slapen enzo... Maar hij werkt 5 dagen in de week, ik ga naar school, en de zaterdag werk ik... En een relatie blijft niet overeind als je mekaar max 1dag in de week ziet denk ik... Maargoed, ik moet dit jaar ook nog een keer 8weken stage lopen, en ik heb al in de buurt van Rdam zitten kijken naar bedrijven... Heb daar een vriendin wonen met ruimte die zegt al kom maar hier dan! En who knows, als dat goed uitpakt als ik hem vaker kan zien..... Maar dat is speculeren, is het allemaal nog veel te vroeg voor. Bedoel alleen maar te zeggen dat ik er wel veel voor over heb...
-base..... als ik zo zit te rekenen hoe ik dénk dat je het bedoeld, is het 3, I guess
Maar dan moet ik anders even via pb horen wat je bedoeld 
Info enough?