de handelaar was opt lamoen geweest met de vraag of janette daisy wilde verkopen, zei wilde dat niet dus daisy is gewoon gebleven! die man zei dat daisy en simone net drachtig waren toen ze opt lamoen kwamen.. Maar weet je wat ik nog ff gedacht heb he, haddne we ook niet rond die tijd dat die 2 dames kwamen ook een schimmel shet vd handelaar gehad die toen 2 weken voor hij kwam gecastreerd was?? ze kwamen vd zelfde handelaar.. ik weet t niet zeker hoor maar ze zouden dus dragend kunnen zijn van een shet.
Grtjss
Plasticzakken bijin je laarzen (dus om je voet/enkel) doet ook veel vond ik altijd! en een panty onder je rijbroek, Of een regenbroek over je rijbroek..
wat ik weer via via hoorde is dat daisy en simone van een bloedtapperij komen, ze zijn verkocht omdat ze dachten dat ze gust waren, geen idee of het waar is, ik heb het in iedergeval niet van iemand van het lamoen
ik wens degene die morgen buiten gaan rijden veel sterkte, met de kou dan misschien zie ik jullie nog wel, ipv morgenavond moet ik morgenmiddag werken, mocht de bak niet ontdooid zijn dan zou ik in iedergeval nog een buitenritje kunnen maken ik ben er om kwart voor 3
Oh, dan zijn wij er ook nog net waarschijnlijk, denk ik Tenminste, als we rond 12:00 proberen weg te gaan zijn we rond 14:00/14:30 wel weer terug dus dan zie je ons waarschijnlijk nog wel even. Met een bevroren bak lesgeven lijkt me ook geen pretje nee, dan maar naar buiten ja Wij hebben iig onze schaatsen al uit het vet gehaald, voor het geval we morgenavond of dinsdag kunnen schaatsen als die kou aanhoudt. Ze moeten wel eerst geslepen worden, we hebben echt al jaren niet meer geschaatst
Nou, je haalt me de woorden uit mn mond Was een heel fijn ritje, maar mensenkinderen, wat koud! Opzich was het nog te doen, ik merkte dat ik wel warm bleef te paard, behalve m'n tenen, neus en vingers dan. Voor dat laatste mocht ik de dikke handschoenen van Fenna lenen, die in combinatie met mijn rijhandschoentjes wel zorgden voor warme handen Maar echt, huu, wat een kou! Wel een mooi zonnetje en dat maakte het bos heel erg mooi. Overal lag nog rijp, en bevroren plasjes. We hebben niet gegaloppeerd, wel een paar stukken gedraafd maar dat vooral om warm te blijven
Echt weer fijn om even op het Lamoen te zijn, ik vond het een geslaagde dag
Ik ook Ik wilde eigenlijk nog vragen of je het laatste stukje wilde ruilen Fen, omdat ik al zo lang niet meer op Mirthe heb gereden, wilde eigenlijk wel weer eens voelen hoe ze is, en ze was zo lief gister! Maar ik zat ook eigenlijk wel prima op Misty en vond het eigenlijk een beetje suf om te vragen
Had best gemogen hoor, al had ik in het bos vrees ik al helemaal moeite gehad met afstijgen (of vooral er dan weer opkomen, ik kon op stal echt niet meer normaal lopen ) Mirthe was inderdaad lief, laatste drafje (jullie bleven wel erg ver achter) liep ze helemaal fijn. Losjes, ruim en helemaal ontspannen. We zweefden echt door het bos heen
Ah, super zeg! Bleven we zo ver achter ja? Oh ja, klopt, toen jij de hoek om draafde bij al die geparkeerde auto's ben ik even gaan stappen, better safe than sorry met al die dure karretjes Daarna wel gelijk weer aangedraafd, maar toen waren we al een stukje achterop en Joey was gister sowieso traag had ik het idee. Maar de stukken draven waren idd relaxt! Daar werd je toch wat warmer van en volgens mij gaf Misty wel wat warmte af, ik had iig geen koude kont en de binnenkant van mijn benen waren ook warm. Bovenkant van m'n benen echter helaas niet, die waren kkkkoud
Idd, af- en opstijgen was in het bos bij mij ook niet soepel gegaan
Even kijken trouwens of ik voor de thuisblijvers de route kan herinneren.. we zijn bij de eerste kruising rechtdoor gegaan --> km-pad --> linksaf heidepaadje in --> linksaf van-hek-tot-hekpad --> rechtdoor --> linksaf Oude Rijssenseweg --> rechtsaf langs de camping/grote kuil --> linksaf Apenbergweg --> gelijk eerste bospaadje linksaf --> langs maisvelden rechtdoor --> rechtsaf Oude Rijssenseweg --> bij de vijfsprong rechtsaf villapad in --> linksaf --> rechtsaf en naar huis.. dat was 'm toch? Al met al nog best een uitgebreide route!
heb net geschaatst! Had het al jaren niet meer gedaan, maar was wel erg leuk om weer te doen. En niet 1 keer gevallen gelukkig. Fijn dat jullie lekker hebben gereden! Ik ga voorlopig niet het risico op bevriezen nemen..
Haha, ja dat duurde even! Wat was nou de truc van Jannette uiteindelijk? Iets met de longeerlijn onder haar buik door..?
ja en dan vast onder haar buik zodat ze de druk op haar buik kreeg. En dat zou heel makkelijk moeten gaan volgens Janette dus dat gaan we de volgende keer als ze weer zo vervelend is maar proberen
Ik heb geschaatst op de ijsbaan in Vriezenveen. Was erg leuk en beter dan in Rijssen. Als je nu valt staan er niet een heleboel kinderen de juf uit te lachen...