Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is dat daisy en simone van een bloedtapperij komen, ze zijn verkocht omdat ze dachten dat ze gust waren, geen idee of het waar is, ik heb het in iedergeval niet van iemand van het lamoen 
misschien zie ik jullie nog wel, ipv morgenavond moet ik morgenmiddag werken, mocht de bak niet ontdooid zijn dan zou ik in iedergeval nog een buitenritje kunnen maken
ik ben er om kwart voor 3
Tenminste, als we rond 12:00 proberen weg te gaan zijn we rond 14:00/14:30 wel weer terug dus dan zie je ons waarschijnlijk nog wel even. 

Had best gemogen hoor, al had ik in het bos vrees ik al helemaal moeite gehad met afstijgen
(of vooral er dan weer opkomen, ik kon op stal echt niet meer normaal lopen
)

--> linksaf van-hek-tot-hekpad --> rechtdoor --> linksaf Oude Rijssenseweg --> rechtsaf langs de camping/grote kuil --> linksaf Apenbergweg --> gelijk eerste bospaadje linksaf --> langs maisvelden rechtdoor --> rechtsaf Oude Rijssenseweg --> bij de vijfsprong rechtsaf villapad in --> linksaf --> rechtsaf en naar huis.. dat was 'm toch? Al met al nog best een uitgebreide route!
Vond het ook zeker wel een leuk ritje en ik heb meteen mijn formulier weer ingeleverd 
ik ga morgen ook weer schaatsjes onderbinden
Zwartwitje schreef:Haha, ja dat duurde even! Wat was nou de truc van Jannette uiteindelijk? Iets met de longeerlijn onder haar buik door..?