en is die nieuwe die ze niet 'geaccepteert' hebben zo iemand met gekruld haar? die reed daar namelijk een paar weken en toen zag ik haar nooit meer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hestejente schreef:Ze krijgen les van Annet. Dat wilde je toch weten?
edit: Andrea. Dat is de zus van Karin, nou weet ik het weer...
ow vorige keer vond ik het wel meevallen dat ze zich egt superhecht gedraagden. maar dat kwam misschien ook omdat ik zelf superdruk aan het rijden
SuusKiiss schreef:Hoi!!
@Anneke:Rijd je al op Semm of niet?
AnnemiekvM schreef:Wie heeft er een leuk klein gedichtje voor in een poëziealbum..
Shetjjee__x schreef:Anneke, jij had het 7777e bericht!![]()
AnnemiekvM schreef:Een voor een meisje van bijna 6. Beetje een korte...

Shetjjee__x schreef:@ Pauline; zijn die nieuwe eigenaren van Ida en Final zussen? Dacht altijd dat ze erg goede vriendinnen waren![]()
en is die nieuwe die ze niet 'geaccepteert' hebben zo iemand met gekruld haar? die reed daar namelijk een paar weken en toen zag ik haar nooit meer?
(mijn zus en ik hebben unaniem besloten dat ik niet in die les moest toen ik op een andere dag wilde gaan rijden. Maar sommige zussen kunnen het een stuk beter met elkaar vinden
)

zit me altijd af te vragen hoe iedereen zo goed met de zus/broer overweg kan
SuusKiiss schreef:Ze heet Andrea!
@Anneke: Leuk!!
@Annemiek: Wat is er dan zo anders??
d0nnaa_dan schreef:Zijn Ida en Final van Andrea en Karin?

AnnemiekvM schreef:Die tweede ga ik gebruiken!
wat's je msn? d0nnaa_dan schreef:Weet iemand hier toevallig nog leuke stalletjes in Leusden die niet al te duur zijn?
Zoek je een ander stalletje voor Danny??