Nee andere, die ook bij Harm rijden. Naja is een heel lang verhaal en beetje lastig om uit te leggen, dus laat ik het kort vertellen ;
Sophie rijdt dus op Marlou en die heeft nu een veulen. Dat was vorig jaar ook zo alleen dan met Sarah en toen zei Harm dus dat ze op onze paarden kon rijden. Naja nu heeft Sophie dus op Wessel gereden omdat Marlou een veulen heeft, lekker op zo'n paard dat nu 3 weken onder het zadel is, want dat mens kan dus écht niet rijden. Naja hij moet het zelf weten maar ik weet wel dat ik gewoon lekker doorga met lieve Mies
Ik ga een stripverhaal maken over een verhaal uit de Odyssée hahaaha daar moet ik nu dus mee bezig
De blonde Auroor was uit Tithónus koets gestegen, En spreidde een´ nieuwen gloed op Febus hemelwegen. De Godenraad kwam zaam, met Jupiter aan ´t hoofd, Als Opperheer der Goôn door ´t schepslendom geloofd; Minerva sprak van ´t leed, dat op Ulysses drukte, Die in Kalypsoos grot voor ´t grimmig noodlot bukte
"Mijn dochter! welk een taal!" - herneemt de Bliksemgod - " Gij zelv´, gij twijfelt aan verandring van hun lot! Waart gij dan niet bedacht Ulysses weêr te brengen, Om bij zijn wederkomst dier snooden bloed te plengen? Bewaar ook gij zijn kroost; die hulp is in uw magt, En voer de minnaars weêr, na ´t spillen van hun kracht In ´t dobbren op de zee."