Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het is geen persoonsgegeven want het is niet herleidbaar tot 1 persoon (was ook wel heeeel makkelijk hoor).
, of allebei als ik genoeg verdien) ennuh gewoon zuinig zijn

das niet zo slim van je.. Sterkte met je rode hand. 
Van die slome luie varkens die de hele dag niets doen haha 
De buitenritten zitten volgens mij ook best wel snel vol als je met een wat groter groepje wilt, dus waarschijnlijk kan dat toch niet op korte termijn...
) Als Fenna op Bo zit, zit ik op uhm Paco
kunnen we ruilen dus mijn voorkeur gaat uit naar het lijstje van fenna
.
, het is sport geen werk toch
. ik mag trouwens ook op zondag naar atlas dus waarom niet!!
ik heb mijn moeder weten te strikken om over een weekje ofzo foto's te komen maken. Ik gaat wel me makkelijk fototoestel meenemen, dan kan ik in iedergeval al een paar foto's nemen en misschien als je mams komt dat ze daarna ook tijdens de les foto's kan maken
hij is heeel makkelijk dat toestel, je zet m aan (knop zit boven op) en één knopje kan je in en uitzoemen en dan met een andere knop foto maken... net als een ouderwets toestel
. ik zal m zelf van te voren wel ff goed instellen...
)

ik hoef niet zo nodig op Manda.
Alhoewel. . . Boy 
Wilde hem niet te nat maken, dus in de bak maar 20 minuutjes gewerkt met hem en toen maar even streng geweest, want hij was me toch aan het klooien
En daar ging ik, Mazzel was zo stoer
Zijn manen stonden recht overeind, maar hij stapte heerlijk fijn verder en ik was zo trots. Zat er echt met een big smile op. We zijn de eerste laan af gegaan, weg over, stukje bospaadje en toen stopte Mazzel met stoer zijn en stond ik opeens omgekeerd. Nog een heel eind achteruit, maar ik zat ongeveer in een boom, dus toch maar terug. Oh
Wat was ie lief.