Leuke foto's ook Nel!En de kids helemaal
Hoop dat t een beetje lukt om met al die stuiterballen nette koffers in te pakken en niets te vergeten! Suc6 vandaag Thirz! En dan straks t weekend ook nog natuurlijk érg stuiter! Moet je dan ook nog een dagje werken? Nee toch?En jahoor, met mn achterbenen (:+) gaat t weer goed
Die zijn weer bij getrokkenEn ja ik kan ook verbranden Bianz
Zeker daar nog. Mn benen, zeker mn bovenbenen zijn nog spierwit!*gaat nu eerst wat aan school doen met t klasgenootje die aan komt lopen. Vanaaf ff verder reageren
Volgende week maandag toets, dinsdag naar de opdrachtgever voor ons project, woensdag hebben we als het goed is (na slechts 4 weken) de feedback van de docent dus die dag hou ik nog even vrij voor t verwerken van de feedback. Kunnen we mooi de laatste versie nog voor de vakantie aan de opdrachtgever sturen. Daarna moet ik ook nog even spulletjes bij elkaar zoeken en tas in pakken voor de week daarna en volgens mij had mn pa die week ook al vrij genomen. Dus ik weet niet zo goed wat de plannen zijn voor volgende week en of ik dan nog tijd over heb. De week daarna ben ik de hele week in Valkenburg (als vrijwilliger naar een CIMT-kamp met nog 2 klasgenootjes). Maar daarna heb ik vast wel een keertje tijd voor foto's hoor Bianz
*schandalig eigenlijk!*
*
Wat wordt ie grooot
Ben nu 32+1 zwanger.
Dus dan laat je maar iemand Nous halen