manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 12:10

Whaaaaaa stoere Jade op t strand! Braaf hoor van der: niet gek doen, maar wel lekker strand happy! Haha! Leuke foto's ook Nel!

En de kids helemaal Hyper! Hoop dat t een beetje lukt om met al die stuiterballen nette koffers in te pakken en niets te vergeten! Suc6 vandaag Thirz! En dan straks t weekend ook nog natuurlijk érg stuiter! Moet je dan ook nog een dagje werken? Nee toch?
En jahoor, met mn achterbenen (:+) gaat t weer goed Tong uitsteken Die zijn weer bij getrokken

En ja ik kan ook verbranden Bianz Vork Zeker daar nog. Mn benen, zeker mn bovenbenen zijn nog spierwit!

*gaat nu eerst wat aan school doen met t klasgenootje die aan komt lopen. Vanaaf ff verder reageren Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 13:18

*gaat weer verder reageren*
Jahoor, zodra mn school over is, kom ik een keertje langs Ja Volgende week maandag toets, dinsdag naar de opdrachtgever voor ons project, woensdag hebben we als het goed is (na slechts 4 weken) de feedback van de docent dus die dag hou ik nog even vrij voor t verwerken van de feedback. Kunnen we mooi de laatste versie nog voor de vakantie aan de opdrachtgever sturen. Daarna moet ik ook nog even spulletjes bij elkaar zoeken en tas in pakken voor de week daarna en volgens mij had mn pa die week ook al vrij genomen. Dus ik weet niet zo goed wat de plannen zijn voor volgende week en of ik dan nog tijd over heb. De week daarna ben ik de hele week in Valkenburg (als vrijwilliger naar een CIMT-kamp met nog 2 klasgenootjes). Maar daarna heb ik vast wel een keertje tijd voor foto's hoor Bianz Ja Ik wil zelf ook zien hoe t nu gaat! Heb hem alleen nog maar in de wei gezien! Bloos! *schandalig eigenlijk!*

Suc6 met lessen Thirz en Bianz!

En ik wil idd van t weekend ook dit weer Haha!

*gaat bammetje eten met klasgenootje. Zit echt heerlijk tot 5 uur op school vandaag.. Nouja, daarna weekend Go jij! Go jij! *

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 21:19

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 12:02

Beetje laat, maar ik zal toch nog even reageren!
Wat goed dat Jade zo braaf was op het strand! Super hoor. Geeft jou vast wat meer zekerheid Marieke. Kan je dit jaar (of volgend jaar) misschien zelf al lekker van het strand gaan genieten met je paardje.

Leuke foto's van Daniël Pling Wat wordt ie grooot Bloos! Kun je je voorstellen, 1 jaar en 4 maanden terug was ie nog gewoon heel erg baby!

School weer overleefd Anne? En tsja, laat feedback krijgen of laat nakijken is hier ook een bekend fenomeen! Ik mis nog 3 studiepunten die ik nodig heb om over te gaan. Mijn SLB'er heeft al weken mijn verslag in handen en nog steeds niks nagekeken. Ik slaap er nu zelfs gewoon slecht door omdat er echt veel van afhangt!

Zelf weinig te melden, maak nog steeds niet zoveel mee Tong uitsteken Als ik me volgende week weer wat beter voel, dan zal ik stal weer eens opzoeken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:00

Voel je je nog steeds niet echt super Kim? Balen!

Sjonge jonge... het zat weer niet mee vandaag! Had 2 fijne proeven gereden maar qua punten viel het echt tegen! Mn eerste proef had ik 179, tweede proef 174... volgens mij waren dit echt typisch jury's die vinden dat je met een haflinger niet in het M2 thuis hoort... erg jammer!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:54

Heej kims, red je het nog een beetje?
Hoeveel weken ben je nu?

Jammer Bar, dat je geen winstpuntjes had, volgende x beter.
Leuke foto's hoor!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 21:35

Nouja, met de harde buiken gaat het eigenlijk heel goed *klopklop*, maar van de week bleek mijn bloeddruk te zijn gestegen. Ook heb ik verschijnselen van zwangerschapsdiabetes waarvoor ik maandag eventjes naar het ziekenhuis toe moet. Ik verwacht niet dat ik daar last van heb hoor, maar het moet even uitgesloten worden. En wat die bloeddruk betreft; dat moet ik gewoon in de gaten houden. Ik zie nog niet zo geel als een kanarie dus ik zal geen last hebben van een zwangerschapsvergiftiging Knipoog Ben nu 32+1 zwanger.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 08:11

Nog ff volhouden Kims! Hoe staan de spiegels in de babykamer?
En als je naar stal gaat; Nous staat aan dezelfde kant van de weg, maar dan óver het bruggetje, best ver he Clown Dus dan laat je maar iemand Nous halen Knipoog

Ik ga snel nog ff naar Nous nu, dan douchen en op naar Uden! Tot vrijdag weer (helaas geen i-net daar!) Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:33

Nou je hebt ook echt niet de makkelijkste zwangerschap he Kims! Heb je wel een berg ervaring uit eigen praktijk straks bij je patiëntes Knipoog Als je je weer beter voelt en naar stal wilt komen moet je het maar laten weten, dan plukken we Nous wel van de wei hoor!
Thirz zoals gezegd: succes en ook plezier met de kids, hoop dat ze er (op hun manier) van genieten! Lachen
Bar jammer, maar volgende keer beter; kan niet altijd feest zijn toch? Blijft een jurysport he, hoe frustrerend ook!
Haha Anne, nou als je terug bent en je hebt tijd komen die foto's wel goed toch! Leuk dat je idd naar dat kamp gaat; goeie ervaring! Nu nog ff de laatste loodjes!
Gisteren een lekkere rit naar het bos gemaakt met Thirz en Marieke; de paarden vonden het net als wij super! Orson kan zich wel druk maken haha: spannend zo'n nieuw eng bos Lachen
Vanavond weer eens serieus oefenen in de bak, Judith komt kijken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 11:03

Veel plezier Thirz! Ook hier lijkt t weer redelijk: veel wolken maar zo nu en dan wel een zonnetje. Ook hier veeeeeeeeel wind! Heel fijn.. ze zijn hier nl veel aan t verbouwen enzo, hoop stof dus. Hier binnen gelukkig geen last meer van.

Gelukkig gaat t nu beter met je harde buiken Kim! Ow das helemaal zuur dan. Bij jou hangt er meteen zoveel vanaf. Hier is dat eigenlijk niet. Het geeft alleen wat vertraging op je project en je kan t nie afstrepen, maar verder weinig last. Wij zijn vooral ook benieuwd wat ze er nu van vindt Tong uitsteken (en gewoon fijn dat je t dan volledig, definitief naar de opdrachtgever kan sturen.)

Lekker voor de eerste keer naar t nieuwe bos! Hyper! Wel top dat hij t allemaal zo goed oppikt. Hij wordt wel sterk, maar niet heel erg kijkerig of springerig ofzo toch? En t komt zéker goed met die foto's! Ik wil hem zelf gewoon ook eindelijk een keer aan t werk zien met jou Ja

Nou ik ga hier wat zinnigs doen. Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:27

We waren wel gewoon naar het oude bos, het was meer voor hem nieuw Lachen Kleine paadjes en zwaar zand zijn nieuw en best moeilijk als je zo groot bent (hij zakt best ver weg en is natuurlijk minder wendbaar); hij gaat zich altijd erg druk en sterk maken als het moeilijker wordt (in de bak net zo)! Hij doet het idd goed, kan wel kijkerig zijn en vooral het heel erg sterk maken is soms wel lastig. Merk wel als hij ergens een paar keer is geweest dat hij veel relaxter is en zich dan niet meer zo sterk maakt, daarom ging het galopperen woensdag ook prima. Haha het is gewoon een lieverd, ben nu al gek op hem! Haha!
Leuk dat je zo benieuwd naar hem bent onder het zadel Lachen Kun je zelf ook even op de reus klimmen Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:48

Hey Bianz, ik wil van de week graag een keer komen kijken!
Hoe laat ga je woensdag naar stal?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:49

Leuk als je komt kijken! Woensdag komt er alleen ook al een andere vriendin kijken, dus is misschien niet echt handig? Kun je misschien ook donderdagavond of later in de week?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 20:02

Ik ben vrijdag ook al vroeg klaar... weet niet hoe laat je dan gaat?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 20:10

haha, ja voor hem nieuwe bos Knipoog die had ik door en dat bedoelde ik ook Tong uitsteken
En Thirz zei al dat hij daar wat moeite mee had idd. Sterk worden is nooit zo grappig (wel goed voor je spierballen Knipoog ) Maar sterk maken en daarbij ook nog eens ongecontroleerd gaan stuiteren lijkt me nóg minder fijn! En een beetje 'angstig' zijn mag natuurlijk best in een nieuwe omgeving. Wie weet hebben ze hier in Zeeland wel leeuwen, je weet t nie! Of krokodillen in al dat water hier! Bloos! haha

Ja, ben benieuwd hoe hij nou loopt. De passen, kracht enz zegmaar. Gewoon benieuwd of mijn beeld nou klopt en of hij een beetje op Haydn lijkt of niet qua gangen. En natuurlijk de combi met jou Haha! Kijken naar de verschillen met jou en Nero en Janis Lachen gewoon érg nieuwschierig naar alles dus Haha!
Super tof dat je nu al gek op hem bent OK dan! Maar dat was je voor hij kwam toch al? Knipoog

En ik heb al mn toetsen van dit jaar weer in de pocket Hyper! Dus nu lekker vakantie! Ja, morgen nog wel even een dagje naar Rijndam voor het project, maar das nie echt school hè Tong uitsteken En veeel minder erg dan toetsen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:30

Bar, vrijdag ben ik om 16 uur klaar en ga dan naar stal, maar ga niet rijden omdat ik anders 5 dagen achter elkaar in de bak rij. Ga wel longeren, dus als je het leuk vindt om hem te zien is dat natuurlijk prima? Of anders kom je zaterdag kijken, dan heb ik les?
Whaha Anne, krokodillen? Goh daar zit heel de Braamhof mee vol! Gisteren tijdens het rijden ontdekte hij er ook nog een paar Haha! Gefeliciteerd met je toetsen! Was het projectdagje leuk vandaag? Dan echt vakantie, lekker hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 20:12

Jahoor, we hebben weer antwoorden op onze vragen en we weten van elkaar waar we mee bezig zijn Ja Dus we kunnen flink aan de slag nu. Helemaal omdat ons projectvoorstel (7,5) en literatuurstudie (7) goed gekeurd zijn! Hyper! Dus de schoolse dingen zijn af (voorlopig), op naar de leuke dingen! Haha!

Ja, vond al dat de eenden op de Braamhof wat snel verdwenen steeds en dat ik regelmatig een niet thuis te brengen geklak hoorde in t water... Dit verklaart een hoop!

En nu dan echt: vakantie! Go jij! Go jij!
"let the sun shine" Huilen van het lachen
Voorlopig nog nie geloof ik hè.. Balen! Hopen dat t morgen iig droog is! Wel zo fijn voor Thirz ook! (en voor de rest die buiten dingen moet doen natuurlijk Ja )

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 22:18

*egopost* Clown
Nel, ben een site tegengekomen over dravers, http://www.dravers.nl en daarin staan echt heeeeel veel dingen die me bekend voorkomen bij Jade, misschien als we allebei eens goed die site lezen we haar nog beter begrijpen....kom namelijk erg veel dingetjes tegen die we misschien helemaal niet goed doen Bloos Bloos Bloos

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:34

Haha Anne, laat de zon zeker maar schijnen! Vanochtend was het ook heerlijk weer: het begon met regenen tijdens het rijden en stopte gewoon niet meer! Thirz had het gewoon nog droog zei ze vanmiddag, dus die zitten gebakken! Nous had haar scheurmoment eerst even nodig aan de longe, zal wel door de wind komen de afgelopen dagen Lachen Daarna heeft ze heel netjes gelopen aan de bijzets, dus ze heeft d'r portie beweging en spiergebruik vandaag ook weer gehad.
Ik heb trouwens ook nog een foto van vandaag van het rijden; er waren er een paar gemaakt, maar de meeste zijn erg bewogen: deze was nog redelijk duidelijk. Tsja, geen spiegelreflex he Tong uitsteken Maar goed, het is er in ieder geval weer eentje en Nel wilde ook nog steeds eens foto's maken, dus wie weet volgen er binnenkort meer van Anne óf Nel Lachen Voor nu heb je iig alvast weer een beeld van Orson Cis!
Afbeelding
Er zijn nog een berg dingen te verbeteren, maar ik zit iig rechter op zie ik!
Marieke, die site is interessant, staat veel info op. Ik had trouwens een pony aan me vastgeplakt toen ik even naar d'r been had gekeken en als beloning nog een snoepje gaf: ze bleef me maar volgen door de wei haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:44

Hoi hoi,

Mariekje; ja heb het gelezen, maar bedoel je vooral ook over het grondwerk?
Want als jij zo wil werken met je paardje moet je dat gewoon doen natuurlijk. Knipoog
Maakt mij niet uit.
Laat me even weten over welke dingen je het hebt op de site.
Onder het zadel rijden ging vooral ook over dravers die vanaf jaarling geleerd zijn voor de sulky en later doorverkocht zijn aan particuliers, dus als jade dat nooit gedaan heeft dan is dat voor haar niet nodig op die manier. (lijkt mij... Tong uitsteken )
En je boekt nu veel voorruitgang dus dat is al een teken dat je niet verkeerd bezig bent. Ja
Maar ik laat het even aan jou over Knipoog

Bianz, t ziet er goed uit! OK dan!
Ja wil snel foto's komen maken, ik zie je natuurlijk morgenavond, maar dan ben je natuurlijk net klaar met rijden, dus misschien zaterdag ofzo... Cheese!

Ik wilde zelf vandaag ook nog rijden, maar ik heb vanmorgen 2 uurtjes gezwommen en ben gewoon helemaal kapot, mn lichaam doet overal pijn, ben vermoeid en kan me niet fatsoenlijk zonder pijn voortbewegen.... Verdrietig

Verder nog steeds gelukkig hoor Gestoord

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:49

Hmm Nel, geen rijden voor jou vandaag dus... Het is zo zuur dat je zoveel last hebt! Hou jezelf in de gaten he!
Morgenavond als je komt moet ik nog gaan rijden hoor (bij het de stal uitgaan heb ik je hulp nodig voor de trucjes; als ik heb gereden en we proberen het opnieuw is er nl niets aan de hand): dus als je dan nog tijd hebt om je camera tevoorschijn te toveren... Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:57

Oke dan neem ik mn camera morgen mee!
We duimen op mooi weer!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:19

Misschien kom ik morgenavond ook wel even buurten Haha!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:24

Tof Nel! We duimen zeker op beter weer: ben die regen alweer helemaal beu na 3 x natregenen vandaag!
Leuk als je ook nog even komt buurten Bar, we zien je wel verschijnen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:25

Ik heb in de binnenbak gereden, het was echt niet te doen met dat pisweer vandaag!
Sharon was wel super braaf Haha!!