Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lucy schreef:dennis is het veulen van het veulen van pepsi.
Dennis wordt dit jaar 5 of 6. + 1 jaar dracht = 6/7. hengst moet zowiezo wel 2 geweest zijn bij het dekken.
dus dan zou ie 8 of 9 moeten zijn..
en dit paard word in mei 6
Sorry Danielle
xDaantjxx schreef:_Lucy schreef:dennis is het veulen van het veulen van pepsi.
Dennis wordt dit jaar 5 of 6. + 1 jaar dracht = 6/7. hengst moet zowiezo wel 2 geweest zijn bij het dekken.
dus dan zou ie 8 of 9 moeten zijn..
en dit paard word in mei 6
Sorry Danielle
Ik heb niet gezegd dat zij hem met 2,5 heeft gekocht. Ik zei dat hij op z'n 2,5 is verkocht naar eerste eigenaar
_Lucy schreef:mariek
[quote="xDaantjxx schreef:Ti's 100% Pepsi als mams. Precies zelfde hoofd
Jammer Andrea
this niet 100 % maar lijkt er wel op idd. heeft wel wat weg van finn. die word dit jaar 5 dus het zou zo kunnen
_Lucy schreef:@Danielle, dan moet hij voor zn 2,5 al gedekt hebben. dat zou natuurlijk kunnen. maar zij heeft hem als 2,5 jarige gekocht. daarvoor was hij van iemand anders. en daarvoor fp en daar gedekt..
er zijn een paar jaar geleden een heleboel fjord achtige verkocht naar frankrijk. misschien was een daarvan wel de moeder..
of een hele andere die al verkocht is.
@andrea, uhm ik weet niet of dat hem gaat worden, want ik rij terug met de rest die vanuit het midden van het land komen. en dan zitten we al met 5 in de auto..