Vamos en ik hebben niet zo'n klik geloof ik. Wil halster aandoen, krijg een dreigende mond en een trappend voorbeen op me af. Even van mijn stuk gebracht en stapje achteruit en daar maakte meneer gebruik van door kont naar me toe te keren. Tja, en voor vamos z'n achterbenen heb ik groot respect. Net als Arko is meneertje erg lenig. Da we waren al met een valse start begonnen en ik zag het gewoon niet zitten. Weet dat hij heel braaf kan zijn, maar ook dat hij echt kan klieren. Voelde me gewoon niet zeker genoeg en wilde ook gewoon een leuke rit hebben!
En nu heb ik dus heerlijk twee uurtjes op foxie gehobbeld! Hij was heel braaf. Ging in de staak bij de tweede trekker omdat gerko ook niet meer vooruit wilde. Hij wilde zelfs omdraaien, maar dat mocht ie niet van mij, haha! En ook qua overgangen ging het heerlijk. Begreep dat hij zich de laatste tijd wat ging onttrekken van de galop, aangezien er vaak wat minder ervaren ruiters op naar buiten worden gestuurd.....nou, nergens last van gehad!
En ja Wendy, ben voorlopig wel ff zoet! Zal hem ook eens meenemen op mazzel, lijkt me leuk!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 09-11-13 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt