Wow is idd wel hoog.. Ik vind springen juist wel leuk! Maar ik heb op een dressuurstal leren rijden, waar ze met stang en trens en sporen met wieltjes rijden enzo... Springen gebeurde bijna nooit. Ik kan het dus nog niet als de beste, maar ik vind het wel heel leuk om te doen
Ik was net in de dorpsstraat maar daar is het spekglad,was er ook een bij het Kruidvat voor onderuit gegaan en dat zag er niet best uit.Persoon is afgevoerd met de ambulance.
Bij mij in de straat is alles super papperig geworden en krijg je van die rare sporen,het is echt glibberen zo.
Het regende net ook lichtjes.
cykie
Geplaatst: 29-12-10 12:34
taverno schreef:
Vanmiddag komt de smid al om 13.00u,rare tijd voor mij. Ik mis vanavond mijn borreltje.
Blijf je dan niet tot een uur of 7?
Vanmiddag ook maar weer ff rijden. Springen vind ik wel leuk, maar zo hoog vind ik toch wel een beetje eng worden. En Fa weigert zo'n hindernis als dit toch en dan ga ik er waarschijnlijk in mn eentje overheen.
Ik ga met oud en nieuw eerst de oudejaarsconference van Guido Weijers kijken en daarna even bij vrienden langs die een feestje geven. Gezellig het nieuwe jaar inluiden en wat sterretjes afsteken