Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Geweldig dat First niet kreupel loopt zonder ijzer. Met Val is dat helaas anders. Op het land is het bijna niet te doen met ijzers. Nicole, heeft Nicole de ijzers nog om?
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Goed nieuws: ik mag met Sytje aan twee wedstrijden dit jaar meedoen!!!! Eentje is van de vereniging zelf, zeg maar een onderlinge, en eentje schijnt een officiële te zijn! Spannend
!!!!!!!!! Nu extra goed mijn huiswerk met Sytje gaan doen dus
!
geweldig! erg leuk dat je het met Sytje mag doen maar vooral ook om mee te doen
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Goed nieuws: ik mag met Sytje aan twee wedstrijden dit jaar meedoen!!!! Eentje is van de vereniging zelf, zeg maar een onderlinge, en eentje schijnt een officiële te zijn! Spannend
!!!!!!!!! Nu extra goed mijn huiswerk met Sytje gaan doen dus
!
Wat goed.Goed oefenen hoor.Wanneer zijn de wedstrijden?

timilon schreef:hoi veldt-dames, sorry dat ik weer even in kom breken in jullie topic, maar...
weet iemand hoe het met Special gaat?(had sabine bericht gestuurd op hyves zo'n 2 weken geleden, maar ze heeft nog niet gereageerd...)
en ik ben toch wel heel benieuwd hoe het met Spec gaat, en of iemand iets weet over de eventuele (officiele) verkoop enz.
dank jullie!
xan schreef:Kijk ik net op startlijsten, zie ik nu pas dat de wedstrijd zondag op gras is !!!!!
Jakkes, daar had ik niet op gerekend![]()
We zoeken nog een voorlezer.
Wie o wie wil er zondag om 10.00 uur en rond 10.30 uur voorlezen bij de Zaanse Ruiters ????
(kan het altijd proberen op deze manier, misschien heeft iemand van jullie er wel ff zin in

Tytje schreef:xan schreef:No, staat vanaf vanmiddag ook lekker op het land.
Nog niet in zijn vast groep, maar toch ff lekker buiten, met zijn koppie in het gras
Bij welk groepje Xan?