meelen schreef:Ik had nog wel even antwoord van ATE verwacht over de cadeautjes, maar ze is echies weg.
Truste ATE.
nee geen kado tjes gehad maar dat geeft niet hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dus Maisie, Chicky, Chip en Chicago gingen schaatsend en glijend richting de buitenbak, ha ha
Later begon het wel een beetje te dooien, maar eng vind ik het wel. Ben dan ook op het fietsje via de autobaan gegaan in plaats van over het fietspad en nog gleed ik alle kanten op. Thuis maar even een schone broek aangedaan
, want ik schijt bagger van dit soort capriolen.
Wesley is helemaal in z'n element, want die stond vanmorgen in de tuin al sneeuwballen te gooien, ha ha! Ik vroeg hem niet te gooien omdat ik m'n camera vast had (goeie smoes natuurlijk) en hij keek me quasi onverschillig en met een kwajongens-grijns aan: "Ja, en?".

Sanniiy16 schreef:zoo halloo allemaal
daar ben ik ook weer eens een keer haha
lekker glad he buiten
ik ben mooi met de trein gegaan vannochtend naar me werk
Zip staat ook te koop heh..!
http://link.marktplaats.nl/305158414
wist niet dat cindy dr ging verkopen :S
ATE schreef:ben net ff met de meiden stad in geweest ze wilde natuurlijk iets voor de kerst
gelukkig hebben ze bij coolcat leuke dingen voor de meiden en ook nog betaalbaar
ook nog ff pumps er bij gekocht
. Sanniiy16 schreef:zoo halloo allemaal
daar ben ik ook weer eens een keer haha
lekker glad he buiten
ik ben mooi met de trein gegaan vannochtend naar me werk
Zip staat ook te koop heh..!
http://link.marktplaats.nl/305158414
wist niet dat cindy dr ging verkopen :S
. Shenavallie schreef:Tom had vanmorgen met de verreiker (of hoe je dat ook schrijft) het pad aangesleept, maar daaronder was het spiegelglad!Dus Maisie, Chicky, Chip en Chicago gingen schaatsend en glijend richting de buitenbak, ha ha
Later begon het wel een beetje te dooien, maar eng vind ik het wel. Ben dan ook op het fietsje via de autobaan gegaan in plaats van over het fietspad en nog gleed ik alle kanten op. Thuis maar even een schone broek aangedaan
, want ik schijt bagger van dit soort capriolen.
![]()
De sneeuw geeft wel mooie plaatjes, dat moet ik toegeven en echt koud was het vanmorgen ook niet, maar ik kijk reikhalzend uit naar het voorjaar!Wesley is helemaal in z'n element, want die stond vanmorgen in de tuin al sneeuwballen te gooien, ha ha! Ik vroeg hem niet te gooien omdat ik m'n camera vast had (goeie smoes natuurlijk) en hij keek me quasi onverschillig en met een kwajongens-grijns aan: "Ja, en?".
LIQUITA schreef:ATE schreef:ben net ff met de meiden stad in geweest ze wilde natuurlijk iets voor de kerst
gelukkig hebben ze bij coolcat leuke dingen voor de meiden en ook nog betaalbaar
ook nog ff pumps er bij gekocht
Voor jou, of voor je meiden? Ik heb wel laatst pumps gekocht, met een hakje. Nu nog kijken of ik ze aan ga trekken.