Lilian__ schreef:Ik zeg alleen dat ze moet oppassen voor de pezen van haar paard. Moet ze zelf weten wat ze er mee doet.
En ik ben het helemaal zat met dat gezeik van jou. Dan oooh wat erg hij staat niet buiten. En dan de volgende dag ''oooh ze stond vandaag alweer binnen'' Marius doet het alleen voor je eigen bestwil hoor maar nee dat zie je niet. En het is gewoon fiets gezeik over dat de bak 9 van de 10 keer slecht is. Kom dan lekker niet bij ons op stal als je het zo slecht vind..
Dááág
hallo lees jij eens even terug man. Ik heb dat helemaal niet gezegt! Nu ga je echt te ver!
Kim maakte die opmerking en daar kijk je mij op aan.
En wat is het probleem als ik zeg dat mijn paard binnen gestaan heeft ik vind dat niet fijn nee, maar zeg niks verkeerds over marius want ik heb zelf tegen hem gezegt dat als het ijselt en hij denkt dat het te gevaarlijk is hij haar maar moet laten staan. Dat ik het idee niet fijn vind staat daar los van. Dat komt gewoon omdat ik weet dat ze niet graag op stal staat.
En ja mijn vorige paard stond dag en nacht op stal, waarom denk je dat ik daar niet meer sta?
Je kan wel denken dat je alles maar kan zeggen maar nu ga je echt te ver. Trek dan op stal je bek tegen me open, maar dat doe je ook niet, dan doe je lief en aardig.
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 21-01-10 14:25, in het totaal 2 keer bewerkt