[#3]Manege Belvedere: Dromende Hobbelaars met ambitie's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:08

Lilian__ schreef:
Nou ik vind hem 9 van de 10 keer goed hoor, snap niet wat Kim nou zit te zeiken, als je het beter weet ga je toch naar onze stalbaas toe om het hem uit te legen over je luxe, maar dat doe je ook niet! Ik kan er niks aan veranderen hoor. >;)

Net zo als bij de belvedere binnen, sommige stukken zijn een beetje mul. Maar daar kan je prima omheen rijden :j.

jeemig he doe niet zo aangebakken, Jij zit toch ze zeuren dat iemand zei dat ze gek is geweest om in de bak wat te doen, terwijl hij gister goed is. En niet iedereen heeft de mogelijkheid naar een club of binnebak te komen.
Laatst bijgewerkt door kimmert op 21-01-10 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:12

Lilian__ schreef:
En niemand anders hoor je er over zeuren of klagen over de bak hoor. En ook niet over dat naar buiten gaan. Je kan wel alles op bokt gaan zetten maar dat helpt nog niks. Vind ik dan :j

Als er wat aan de hand is ga ik altijd naar de staleigenaar, dat is zo'n super lieve man! Die helpt ons overal mee.

Blijkbaar zijn er dus wel mensen die zeuren, anders zegt er niemand dat iemand gek is om te longeren in die bak. Dan zegt dat al genoeg.

kimmert

Re: [#3]Manege Belvedere: Dromende Hobbelaars met ambitie's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:15

Maarja lekker boeien, dit weer brengt nou eenmaal problemen met zich mee, en fijn dat iedereen weer aan het werk kan met zn knol.

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:16

Ik zeg alleen dat ze moet oppassen voor de pezen van haar paard. Moet ze zelf weten wat ze er mee doet.

En ik ben het helemaal zat met dat gezeik van jou. Dan oooh wat erg hij staat niet buiten. En dan de volgende dag ''oooh ze stond vandaag alweer binnen'' Marius doet het alleen voor je eigen bestwil hoor maar nee dat zie je niet. En het is gewoon fiets gezeik over dat de bak 9 van de 10 keer slecht is. Kom dan lekker niet bij ons op stal als je het zo slecht vind..

Dááág

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:18

En het je zet eerst al dat gezeur op bokt neer en gaat dan pas naar Marius. Ga dan gelijk naar Marius man! Zou ons een worst wezen dat jij het ''ooohh zo erg'' vind dat je paard binnen staat. Je had je vorige paard dag en nacht op stal dus moet je nu niet zo zeiken als die even binnen staat.

__Nathalie__

Ik heb geen trailer om zoals de "sportruiters" naar een binnebak te gaan. Dus als de bak goed te doen is is dat mijn enige mogelijkheid.
En ik vind mezelf niet gek, de bak was gister super achter in op een grote volte. En als andere mij gek vinden dan vinden ze dat maar lekker.

Lilian__

Amen ik heb gezegd wat ik toen die tijd al wou zeggen, maar niet had gedaan.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:19

Lilian__ schreef:
Ik zeg alleen dat ze moet oppassen voor de pezen van haar paard. Moet ze zelf weten wat ze er mee doet.

En ik ben het helemaal zat met dat gezeik van jou. Dan oooh wat erg hij staat niet buiten. En dan de volgende dag ''oooh ze stond vandaag alweer binnen'' Marius doet het alleen voor je eigen bestwil hoor maar nee dat zie je niet. En het is gewoon fiets gezeik over dat de bak 9 van de 10 keer slecht is. Kom dan lekker niet bij ons op stal als je het zo slecht vind..

Dááág

hallo lees jij eens even terug man. Ik heb dat helemaal niet gezegt! Nu ga je echt te ver!
Kim maakte die opmerking en daar kijk je mij op aan.

En wat is het probleem als ik zeg dat mijn paard binnen gestaan heeft ik vind dat niet fijn nee, maar zeg niks verkeerds over marius want ik heb zelf tegen hem gezegt dat als het ijselt en hij denkt dat het te gevaarlijk is hij haar maar moet laten staan. Dat ik het idee niet fijn vind staat daar los van. Dat komt gewoon omdat ik weet dat ze niet graag op stal staat.
En ja mijn vorige paard stond dag en nacht op stal, waarom denk je dat ik daar niet meer sta?

Je kan wel denken dat je alles maar kan zeggen maar nu ga je echt te ver. Trek dan op stal je bek tegen me open, maar dat doe je ook niet, dan doe je lief en aardig.
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 21-01-10 14:25, in het totaal 2 keer bewerkt

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:21

je zei niet alleen dat je moet opassen voor de pezen van het paard, maar ook dat iemand heeft gezegt dat het gek is om die bak te gebruiken. Begin daar dan niet over.

En kan mij het verder wat schelen dat zeg ik helemaal niet, ik heb geen negatief woord over die stal het is daar prima. Geef alleen een mening en dat moet je niet zo persoonlijk opvatten.

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:22

Jonge ga dan met je mening naar de staleigenaar maar dat durf je niet. Je moet niet achter die man ze rug om op internet gaan zitten ZEIKEN! Hij staat altijd voor iedereen klaar en is super lief en moet je niet zo scheinheilig gaan zeuren op internet, lekker laf weer. Maar ik ben hier ook klaar mee. Ander onderwerp......

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:25

Dat word ook niet gezegt, er word helemaal niet scheinheilig gedaan. alleen dat een stuk mul is. En misschien gesleept moet worden is dat dan erg? Hebben op het moment alle bakken last van. Ik snap jou overtrokken reactie niet je had best minder heftig kunnen reageren.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:26

Ik vind eerlijk gezegt dat Lilian wel een punt heeft Nathalie. absoluut niet om jou aan te vallen. Maar je zei hier in de winter wel veel neer van ''Ze stond alweer binnen''. En zo.

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:27

Maargoed, inderdaad ander onderwerp, hier worden we het toch niet overeen.

Toedelsss

JorisDy

Kim: Ik denk niet dat het alleen over vandaag gaat, maar dat het alles bij elkaar is.

Lilian__

Dit is niet de eerste keer..... Als je vind dat de bak gesleept moet worden vertel je dat toch lekker tegen de staleigenaar. Maar dat wordt niet gedaan, er wordt alleen achterbaks gezeurd op het internet erover.

JorisDy

Waarom een ander onderwerp? Het is een discussie die misschien wat fel verloopt, maar in mijn ogen niet te ver gaat. Waarom zou je dat moeten ontwijken?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:28

Ik banketstaaf achter niemands rug om want ik zeur helemaal nergens over. Dat ik zeg dat het voor dat mulle stuk goed is om getrokken te worden is toch geen zeuren???? Ik zeg toch niet dat ik daar last van heb??? Ik zeg alleen dat het goed zou zijn voor de bak meer niet.
Je moet is een beetje normaal gaan doen.

Dat ik zeg ze stond alweer binnen heeft niks met stal te maken maar dat ik het zelf gewoon niet fijn vind.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:30

Nogmaals: Ik denk dat het bij Lilian niet alleen om deze keer gaat, maar om meerdere keren!

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:30

Kim is net 2 keer in onze bak geweest en zit nu te zeuren dat hij 9 van de 10 keer slecht is. Nou sorry hoor dat zeg je toch niet op internet. Lekker achterbaks weer. En omdat ik vind dat ze ongelijk heeft ga ik er fel opin.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:33

nee je gaat er fel tegen in op mij terwijl ik dat niet heb gezegt.

Ik snap niet waarom je zo overtrokken moet reageren alleen op het woord zware bak? Dat is toch niks ergs ofwel?
Jij zegt toch ook vaak dat de bak van de belvedere zo slecht is is dat ineens ook heel erg dan?
Ik dat ook achterbaks tegenover tjumme? ik zeg nergens een kwaad woord over marius dus ga nu niet net doen of ik dat wel doe.
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 21-01-10 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:34

Nathalie: ben je blind? Of lees je gewoon over mijn berichten heen? :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:36

JorisDy schreef:
Nathalie: ben je blind? Of lees je gewoon over mijn berichten heen? :)

Ik lees ze wel maar reageer op lilian omdat ik dat gewoon te ver vind gaan.

Er word nu een groot probleem gemaakt van iets wat voor niemand een probleem is want er is helemaal niks.
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 21-01-10 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:36

Onze bak is niet 9 van de 10 keer slecht dat is echt zo'n bullshit!!!!!!!! En dat was tevens de druppel

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:37

Ja maar dan kan je toch wel even het fatsoen opbrengen om ook op mij te reageren? Misschien dat je er dan meer begrip voor kunt tonen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 14:38

Sorry maar ik ben tussen door aan het werk dus reageer op wat ik het belangrijkste vind.