He dat heb ik ook gegeten , alleen geen tomaten(ketchup )
Twinklebel
Geplaatst: 22-07-09 19:58
Mallow schreef:
He dat heb ik ook gegeten , alleen geen tomaten(ketchup )
Anders is het zo droog.....koken voor luie mensen, had geen zin om in de keuken te staan (heb ik nooit ). Hoe is het met jou? Red je het een beetje zonder Mal? En ben je nog wel een beetje met paarden bezig?
Hm, ja zonder mal is toch wel zwaarder dan verwacht. Mis hem vreselijk, maar tegelijk ben ik echt een last kwijt, in m'n hoofd dan natuurlijk. Dus ben nu wel beetje orienterende naar ander paardje, wil geen manege of vzpaard meer. Maar denk dat ik daarmee gewoon tot volgend jaar wacht , heb gelukkig nog shelley / suus en shanti met paardjes, dus zit wel goed
Ik begrijp wat je bedoeld, kost toch een hele hoop kopzorgen, een "ziek" paard te hebben...allee je vriendje moeten missen is wel zwaar. Wel leuk om weer rond te gaan kijken, naar een paardje echt helemaal van jou nu! Gewoon rustig de tijd nemen, op een dag staat die op jouw pad!
Van een paard zoals Mallow zijn er geen twee, maar er is vast nog een ander heel erg leuk paard wat op jou wacht, en waar naast mal ook nog een plekje voor is in je hart!
Heb trouwens te horen gekregn dat ik in een andereklas ben geplaatst... klas was te vol... zit ik in een vreemde klas zonde rmn vriendinnen pfffttttttttt...