Tytje schreef:Nou, ik ben ook helemaal blij dat Val zo zijn best heeft gedaan, en ook nog een keer eerste prijs, yeah! Ik heb ook wel lekker gereden. Kwam Chantal vannacht nog tegen bij de Mac drive, was wel lachen.
TOPPIE hoor.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Ja, maar helaas waren de winstpunten opLiquita, ook eerste prijs, leuk!
. Nee hoor, ik vond zoals ik al eerder schreef mijn beide proeven niet goed genoeg voor een winstpunt. Het gaat toch om je gevoel hoe je gereden hebt. Dat zei ik gisteren ook al tegen Sandra. Dat als de jury me toch een winstpunt had gegeven, zou ik daar natuurlijk wel blij mee zijn. Maar m'n gevoel zou toch het zelfde blijven, omdat ik niet zo lekker gereden had. LIQUITA schreef:Tytje schreef:Ja, maar helaas waren de winstpunten opLiquita, ook eerste prijs, leuk!. Nee hoor, ik vond zoals ik al eerder schreef mijn beide proeven niet goed genoeg voor een winstpunt. Het gaat toch om je gevoel hoe je gereden hebt. Dat zei ik gisteren ook al tegen Sandra. Dat als de jury me toch een winstpunt had gegeven, zou ik daar natuurlijk wel blij mee zijn. Maar m'n gevoel zou toch het zelfde blijven, omdat ik niet zo lekker gereden had.
ATE schreef:Ja dat klopt, maar mijn punten vond ik zeker terecht. Ik had het echt niet terecht gevonden als ik dikke winstpunten had gekregen (maar wel leuk natuurlijkik hoorde ook vandaag dat de gene die juri was erg veel punten gaf en vele fouten niet zag
) . Denk dat de jury hoe later op de avond steeds wakkerder is geworden, hihi. En....ik wil ook wel even zeggen dat ik ook mensen heb zien rijden waar onder Xan en Tytje die de punten zeker verdient hebben.